תיאור תפקיד:
· ניהול תהליך הרכש משלב איחוד הדרישות דרך איתור החלופות , ביצוע שיח מסחרי וסיכום · מו"מ מול ספקים הכולל שיח מסחרי, רגולטורי והסכמים מסחריים · עבודה צמודה עם ממשקים פנים ארגוניים כדוגמת טכנולוגיות, משפטית, רגולציה ועוד · ניהול בסיס ספקים · אחריות לעמידה ביעדי ביצוע שנתיים, איכותיים וכמותיים · ניטור שרשרת האספקה · תמיכה בתהליכי רגולציה , ניהול סיכונים אבטחת מידע ועוד · עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל
דרישות:
· תואר ראשון רלבנטי הנדסת תעשייה וניהול/ לוגיסטיקה/מנהל עסקים · ניסיון של 5 שנים לפחות כקניין טכנולוגי בארגונים גדולים · אנגלית ברמה גבוהה דיבור וכתיבה · ניהול בסיס ספקים · ניסיון עבודה במערכת ERP , עדיפות ל-SAP · שליטה מלאי באופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מעקב וקידום הזמנות הרכש מול הספקים, מעקב וזיהוי חוסרים בהתאם לדרישות הייצור. אישור והכנסת מועדי אספקה למערכת. הפקת דוחות תקופתיים על מצב הזמנות, חוסרים, וזמני אספקה. עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל ועדכון מועדי אספקה במערכת.
דרישות:
עד 3 שנים נסיון מתחומי רכש אלקטרוניקה /מכאניקה /כבילה -חובה עבודה שוטפת מול ספקים מהארץ ומחו"ל. אסרטיביות,יכולת ירידה לפרטים ודייקנות. גישה שירותית פנימית בחברה ידע וניסיון ב- EXCEL ברמה טובה. ניסיון קודם ב Priority - יתרון משמעותי משרה מלאה - עם מעט גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחום הייצור והפיתוח של מוצרי קוסמטיקה ו-OTC, דרוש/ה פקיד/ת רכש / מתאם/ת רכש לתפקיד הכולל עבודה שוטפת מול ספקים בינלאומיים (סין ואירופה) וכן ממשק ישיר עם מחלקת התפ"י ומנהלי פרויקטים. תחומי אחריות:- בדיקת דרישות רכש ואישור הזמנות
- הוצאת הזמנות רכש ומעקב אחר אספקתן
- ניהול ומעקב אחר תשלומי ספקים בהתאם לתנאי ההסכם
- תיאום שילוחים בינלאומיים (ים/אוויר) וסגירת אוניות
- עבודה מול מחלקת תכנון ופיקוח ייצור (תפ"י) לווידוא זמינות חומרים
- שיתוף פעולה עם מנהלי פרויקטים לצורך תיאום אספקות לפי לוחות זמנים
- עבודה מול מחלקות כספים, לוגיסטיקה וייצור
- ניהול ממשקים מול משלחים ועמילי מכס
מה אנחנו מציעים?- עבודה בחברה צומחת וחדשנית
- סביבת עבודה נעימה ודינמית
- אפשרות להתפתחות מקצועית
- תנאים טובים למתאימים/ות
מיקום: פארק התעשייה אפק, ראש העין סוג משרה: משרה מלאה
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד רכש בינלאומי – חובה
- שליטה באנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה
- ניסיון בעבודה מול ספקים בינלאומיים (סין ואירופה) – יתרון משמעותי
- ניסיון בתיאום שילוחים ימי/אווירי – יתרון
- ניסיון בעבודה מול מחלקת תפ"י ומנהלי פרויקטים – יתרון
- שליטה במערכות ERP ו-Excel – חובה
- יכולת עבודה תחת לחץ, סדר וארגון, ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
The Strategic Buyer is responsible for all sourcing activities, aligning them with business objectives to optimize costs, quality, and supplier reliability. This role plays a critical part in developing and implementing procurement strategies that support innovation, efficiency, and long-term value for the organization. Key ResponsibilitiesDevelop and execute procurement strategies to support organizational goals. Source electronic and mechanical components and participate in the component selection process in collaboration with R&D. Conduct market and supplier analysis to identify cost-saving opportunities Identify and implement cost, quality, and delivery improvements. Establish and maintain long-term, strategic relationships with suppliers and internal stakeholders. Lead supplier selection processes, including issuing bids, defining evaluation criteria, and selecting preferred suppliers. Drive supply chain efficiency and excellence across procurement processes.
· Lead commercial negotiations to secure favorable pricing, terms, and conditions. Manage multi-year contract purchases, ensuring agreements are in place for efficient execution and optimal pricing.
דרישות:
Minimum of 5 years of experience in procurement, preferably in electronics manufacturing. Proven experience in managing purchasing functions and supplier negotiations. Strong negotiation skills.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00669
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות לרכישת מוצרים ושירותים, תוך ביצוע תהליך שרשרת האספקה עד לקבלת המוצר במחסן, הבנה טכנית של מפרטים, והבטחת תהליך רכש יעיל, מסודר ואפקטיבי :תחומי אחריות ביצוע רכש בהתאם לדרישות החברה ולמדיניות הרכש ניהול מו"מ עם ספקים והבטחת תנאים מיטביים קריאה והבנה של מפרטים טכניים ומסמכים הנלווים למוצרים ייעוץ טכני לצוותים פנימיים בעת הצורך פיתוח ושימור קשרים עם ספקים קיימים וחיפוש ספקים חדשים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (כגון לוגיסטיקה, ניהול עסקים או הנדסה ) ניסיון של 5 שנים לפחות ברכש בארץ ובחו"ל אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בניהול מו"מ עם ספקים בארץ ובחו"ל :כישורים נוספים ERP שליטה במערכות מידע ורכש, יתרון ל ניסיון בחברות תעשייתיות/יצרניות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-8562
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ביצוע רכש משרדי, כולל מו"מ ותיחור מול ספקים ועבודה על מערכת רכש אחריות על ספקי משרד ופיקוח על תפעול יומי תקין (לא כולל מערכות מידע) מערכת נוכחות- קליטה או הסרה בעת שינויי סטטוס עובדים ביצוע דיווחים ובקרות חודשיים בהתאם ללו"ז ונוהל עבודה ביצוע רכש רווחה כללי, כולל מו"מ ותיחור מול ספקים ועבודה על מערכת רכש המשרה נמצאת באשון לציון יום עבודה מהבית תנאים מעולים!! העבודה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון ברכש, תפעול ואחזקה ידע וניסיון במערכות תומכות ומערכת רכש. יכולת עבודה בסביבה דינמית וריבוי משימות. נכונות לעבודה בתנאי לחץ. כושר ארגון וניהול, אחריות מקצועיות ודייקנות. ניסיון וידע בתוכנות office. יכולת עבודה עצמאית ,צוות וניהול מו"מ מול ספקים שונים. יחסי אנוש מצוינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-24
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
• ביצוע הזמנות ציוד מגוון ועבודה מול ספקים שונים • מתן שירות ומענה לכלל מחלקות הקמפוס • ביצוע פניה וקבלת הצעות מחיר מספקים בנושאים כגון: ריהוט, ציוד משרדי, כלי עבודה ועוד • ניהול מערך המלאי במערכת ממוחשבת (אינוורטר), כולל ספירות מלאי • טיפול בעניינים שוטפים של המחסן היקף המשרה: מלאה, עם נכונות לשעות נוספות בהתאם לדרישות מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• ניסיון בניהול מחסנים ורכש • השכלה (קורסים ותעודות) רלוונטיים לתחום • משמעת עצמית ומוטיבציה • סדר וארגון • עמידה בלוח זמנים • יחסי אנוש מעולים • שליטה ביישומי מחשב office תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-474
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית מובילה בנתניה דרוש/ה Proposal Manager תיאור התפקיד: • אחריות על תהליך הכנת הצעות מחיר ללקוחות, אל מול מחלקת המכירות והיחידה העסקית בפיתוח. • איסוף וריכוז חומרי ידע ממחלקות שונות להכנת הצעות המחיר, תכלול מסמכי הרקע, הכנת הצעות המחיר והגשה למכרזים. • קבלת דרישות לקוח ממחלקת המכירות, ביצוע בדיקות היתכנות מול מחלקת הפיתוח ומול מסמכים טכניים של איכות ורגולציות, מענה על SOW. • עבודה מול מגוון ממשקים בארגון כולל חברת הבת בארה"ב ורגולציות משפטיות בארץ ובגלובל. • הכנת מצגות והשתתפות בדיונים רב משתתפים מול הלקוחות. • קריאת חוזים ובדיקתם, קריאת מפרטים ומסמכים טכניים. • ניהול משימות באופן עצמאי. • תמיכה ביחידה העסקית במשימות השונות.
דרישות:
• השכלה אקדמאית (מנהל עסקים/הנדסה תעשייה וניהול) - חובה. • 3-5 שנים ניסיון בתפקידים מסחריים - חובה. • יכולת קריאת מסמכים וחוזים, הבנה טכנית בסיסית – חובה. • אנגלית ברמה מאוד גבוהה – חובה. • ניסיון באופיס, כולל P.P ואקסל – חובה. • פריוריטי, Salesforce– יתרון. • ניסיון מארגון יצרני/בטחוני – יתרון. • רקע טכני, ניסיון בתחום האלקטרוניקה – יתרון. • סדר וארגון, יסודיות, דיוק. • ראיה רחבה, יכולת להשתלב בסביבת עבודה מאתגרת, ינטנסיבית ומקצועית. • יכולת להתמצא בפרטים רבים ולבצע אינטגרציה בין מקורות מידע שונים. • ייצוגיות, עבודה שוטפת מול לקוחות הארגון. • יחסי אנוש ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-56000
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אם את בעלת ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ורכש, בואי להוביל את מערך התפעול שלנו! מה יהיה תפקידך המרכזי? - עבודה עם מערכת Priority קבלת הסחורה מהספקים וקליטה של הציוד שמגיע - אספקה לפרויקטים והפקת התעודות הנדרשות - ניהול מלאי שוטף וספירת מלאי - תמיכה לוגיסטית מלאה לצוות השטח והטכנאים -אחריות אדמיניסטרטיבית על צי רכב: - טיפולים, רישוי, ביטוחים, תיקונים, תאונות, אבזור - דוחות יומיים/ סיום פרויקט המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה והלוגיסטיקה כשנתיים לפחות- חובה. ניסיון ברכש-חובה שליטה מעולה באנגלית ניסיון בעבודה על מערכת ERP – חובה Priority -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
778154
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית במרכז דרוש/ה קניינ/ית אלקטרומכאני/ת. תיאור התפקיד: רכש וניהול מערכות ומכלולים אלקטרו-מכניים לפי שרטוט או מפרט. החל משלב הגדרת האופיין ועד לקבלת המוצר באיכות, בזמן ובמחיר הנדרשים.
דרישות:
השכלה רלוונטית ניסיון מחברה יצרנית הייטק/ביטחוני/תעשייתי - חובה ניסיון ברכש של רכיבי אלקטרוניקה ומכאניקה - חובה אנגלית ברמה גבוהה נכונות לשעות נוספות ולטווח ארוך נכונות לסיווג ביטחוני
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20199
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גדולה באיזור ירושלים דרוש/ ה מתאם/ת ספקים למחלקת הרכש. אם יש לך ניסיון בעולמות הרכש והלוגיסטיקה, ואת/ה מחפש/ת תפקיד מעניין בסביבה חדשנית ודינמית – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה. תיאור התפקיד: תיאור משרה ודרישות: שליטה בזמנים – ניתוח הזמנות רכש לצורך פיתוח לוחות זמנים אופטימליים לאספקה. תקשורת ברורה ומדויקת – שמירה על קשר שוטף עם ספקים, כולל אישור מועדי אספקה, כמויות ומפרטים. ביצוע התאמות ותיאומים לפי הצורך. פתרון בעיות ברמה גבוהה – זיהוי יזום וטיפול בעיכובים, חוסרים, בעיות בחשבוניות או תקלות לוגיסטיות. עבודה צמודה עם ספקים וצוותים פנימיים למציאת פתרונות יצירתיים ולהבטחת זרימת חומרים רציפה. גישה מוכוונת פתרונות. שחקן/ית צוות – שיתוף פעולה יעיל עם מחלקות הרכש, הלוגיסטיקה, התפעול, הכספים והמחסן לצורך תיאום חלק וזרימה יעילה של חומרים בארגון.
דרישות:
דריושת המשרה: היכרות עם עולמות הרכש, שרשרת האספקה, לוגיסטיקה, ניהול עסקי או תחום קרוב – יתרון. ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה בתחום מעקב ספקים או תכנון אספקות. יכולות אנליטיות גבוהות וחשיבה פתרונית. כישורי תקשורת בין־אישיים מצוינים, בכתב ובעל פה. יכולת לתעדף משימות ולעבוד היטב תחת לחץ. אנרגטיות וגישה משימתית. שליטה במערכות ERP – יתרון משמעותי להיכרות עם מערכת NetSuite. שליטה גבוהה באנגלית – חובה (כתיבה ודיבור). מיקום: ירושלים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הייבוא וההפצה, בעלת ותק וניסיון רב, דרוש/ה פקיד/ת רכש ויבוא לתפקיד מאתגר ומגוון הכולל:- ניהול קשרי עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל.
- ניהול מלאי ברמות גבוהות, ביצוע הזמנות ומעקב אחר אספקות.
- טיפול בתהליכי יבוא – שחרור סחורה מהמכס, הפקת אישורים ותעודות נדרשות.
- ניהול תיקים ונתוני יבוא, כולל עדכון ודיווח מלא של מסמכים רלוונטיים.
- בקרה ופיקוח על כמויות המלאי, עיתוד וניהול נתונים שוטף.
דרישות:
- אחריות, רצינות ויכולת עבודה עצמאית.
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה (קריאה, כתיבה ודיבור).
- כישורי סדר, דיוק, ירידה לפרטים ויכולת ארגון גבוהה.
- שליטה וניסיון בעבודה עם מערכות ERP, עדיפות למערכת SAP Business ONE ולתוכנת EXPERT
- יכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה, תוך ניהול משימות מרובות במקביל.
- יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00037
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית מובילה באזור השרון דרוש/ה קניין/ית רכש מנוסה בעולמות המכניקה. התפקיד כולל: ניהול שוטף של הזמנות רכש בארץ ובחו"ל, איתור מקורות רכש וניהול ומעקב אחר שלבי האספקה עד לסגירת ההזמנה. משרה מלאה ממשרדי החברה. תנאים מעולים ואופציות התקדמות. משרה לטווח ארוך
דרישות:
1-2 שנות ניסיון בחברה יצרנית או ברכש תעשייתי- חובה ידע טכני ויכולת קריאת שרטוט-חובה אנגלית רמה טובה (בע"פ ובכתב)-חובה ניסיון עם תוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20221
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה קניין.ית רכש עקיף תיאור התפקיד: אחריות על ביצוע רכש של עקיפות אשר כולל בין היתר: שירותים, טובין, קב"מ וכיו"ב. על הרכש להתבצע על פי דרישות מוגדרות ובהתאם לצורכי הפרויקטים והגופים השונים בחברה, תוך עמידה ביעדי עלות, איכות ולוחות זמנים ובהלימה למדיניות הרכש המרכזי ביצוע תהליך הפיכת דרישות הרכש להזמנות רכש, כולל קשר ישיר עם הדורש להבנת הצרכים בדרישה, הפקת בקשות להצעות מחיר (מחיר, תנאי אספקה, תנאי תשלום ותנאים נוספים אם נדרש) לספקים, ניהול משא ומתן עם הספקים ובחירת ספק מתאים, עפ"י הנהלים בהתאם להיקף ההזמנה והעברת ההזמנה לסבב חתימות עריכת הסכמי רכש אחריות לקידום הדרישה להזמנה בכל שלביה משלוח הזמנות רכש לספק בליווי כל המסמכים הנלווים הנדרשים לביצוע העבודה ותנאי קבלת האספקה ביצוע מעקב אחר אספקות מספקים בארץ ובחו"ל וניהול תיק ההזמנה כולל עדכון תאריכי אספקה לפריטים ואחריות על ביצוע תשלום לספק וכן עדכון דינאמי של שינויים בהזמנות איתור ספקים חדשים וניהול ספקים קיימים עמידה ביעדים ומדדים תקופתיים ושנתיים כפי שיידרש מעת לעת ע"י מנהל התחום ברכש השתתפות בישיבות צוותי ייעול וצוותי עבודה ברכש ובפרויקטים מעקב אחר LLI וביצוע פעילויות עפ"י מדיניות הרכש בנושא השתתפות בתהליכי תכנון מוקדם של פרויקטים ובהגדרת דרישות לרכש
דרישות:
תואר ראשון תואר שני - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה ברכש ניהול עסקאות רכש בהיקפים גדולים ניסיון בעריכת הסכמי רכש ניסיון מוכח בייזום והובלת תהליכים ברכש ניסיון מוכח בעבודה מול ספקים וגורמי חוץ אחרים ניסיון של קניינות רכש בחברה בעל זיקה ביטחונית – יתרון ראייה מערכתית והבנה אסטרטגית יכולת תפקוד גבוהה בעומס ובמצבי לחץ ו-Multitasking משימתיות, מכוונות תוצאות ויכולת לעבודה עפ"י יעדים שליטה טובה בשפה האנגלית עד כדי התכתבויות במייל, ביצוע מו"מ והכנת הסכמים קצרים יכולת גבוהה בניהול מו"מ כישורים בינאישיים טובים, תקשורתיות וייצוגיות יכולת לעבודה בצוות תודעת שירות גבוהה היכרות טובה עם תהליכי רכש בכלל ומתודולוגיות קניינות בפרט היכרות עם שוק הספקים בארץ ובחו"ל בתחום הרכש הרלוונטי ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות מחשוב רכש יכולת תכנון טובה לטווח קצר וארוך שליטה בתוכנות מחשב רלוונטיות ואופיס *הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4959
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית באזור התעשיה ברקן
דרוש /ה חבר/ת צוות לביצוע משימות בתחומי מכירות on line ושטח, רכש טכני
דרישות:
- אנגלית טובה - מולטיטסקינג - אוריינטציה שירותית ומכירתית - שליטה ביישומי המחשב - רמה אישית גבוהה, יכולת התמדה - חובה - סדר וארגון - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
|