תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים רכז/ת קשרי ספקים מיקור חוץ לתפקיד מרכזי ודינמי בחטיבת הטכנולוגיות שלנו. הצטרפו אלינו לניהול התקשרות עם ספקים המעסיקים למעלה מ-500 עובדי מיקור חוץ. למה דווקא אצלנו? - ארגון מוביל עם מוניטין מעולה בתחום הרפואה - סביבת עבודה מקצועית ומאתגרת במיוחד - הזדמנות להשפיע -התפתחות מקצועית בארגון -חבילת תנאים אטרקטיבית שקשה למצוא במקום אחר במסגרת התפקיד: -הובלת התקשרויות אסטרטגיות מול ספקי מיקור חוץ -חישובי שכר וניהול כלכלי - מגיוס ועד גמר חשבון -תפעול מחזור חיי העובד - קליטה, רישום, הזמנות וסיום התקשרות -ביצוע בקרות וטיפול בחשבוניות מול ספקים -קשר שוטף עם מנהלים ומתן מענה מקצועי -הנחיית מחוזות וגורמי מטה בהתקשרויות מיקור חוץ היקף המשרה: ימים א'-ה' 8 שעות עבודה יומיות - אתה/את בוחר/ת את השעות בין 7:00-18:00 המשרה מיועדת לננשים וגברים כאחד
דרישות:
- תואר ראשון – יתרון משמעותי. - ניסיון בתפקיד רכש בארגון גדול -חובה - שליטה מלאה ב-Excel – חובה. - יכולת אנליטית -יתרון - ניסיון בעבודה מול ספקים ותקשורת מסחריות – יתרון משמעותי. - הכרת תחום העסקת עובדים, דיני עבודה וחשבות שכר – יתרון משמעותי. - יכולות אישיות כמו יוזמה, עצמאות, ויכולת התמודדות עם קונפליקטים. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
876013
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות:
- הזנת הזמנות רכש חול וארץ למערכות המידע הרלוונטיות בהתאם לדרישות היחידות השונות ובכפוף למדיניות הרכש.
- בדיקה ובקרת נתונים בהזמנות – וידוא מלאות ודיוק הפרטים (כמויות , מחירים, תנאי תשלום, מועדי אספקה ועוד).
- מעקב שוטף אחר סטטוס הזמנות מרגע הנפקתן ועד לקבלת הסחורה/שירות בפועל.
- תיאום לוגיסטי של קבלת סחורה מול מחסנים, ספקים וחברות שילוח.
- מעקב מלאים .
- ניהול קשר מול ספקים:
- יצירת קשר עם ספקים לקבלת הצעות מחיר, עדכון סטטוס הזמנות ופתרון בעיות.
- ניהול משא ומתן ראשוני על תנאי סחר (מחירים, מועדי אספקה) בתיאום עם מנהל/ת הרכש.
- טיפול בהתאמות חשבונאיות מול ספקים ובקרת חשבוניות.
- ניהול ממשק רציף ויעיל מול ספקים, תוך הקפדה על יחסי עבודה מקצועיים ותקינים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית וממשקי עבודה פנימיים:
- מתן מענה וסיוע ליחידות השונות בארגון בכל הנוגע לתהליכי רכש.
- תיעוד מסמכי רכש (הזמנות, חשבוניות, תעודות משלוח).
- תמיכה בצוות הרכש בפרויקטים שונים.
- עבודה הדוקה עם מחלקות כספים, לוגיסטיקה, מכירות ותפעול.
מה אנחנו מציעים?- עבודה בחברה צומחת וחדשנית
- סביבת עבודה נעימה ודינמית
- אפשרות להתפתחות מקצועית
- תנאים טובים למתאימים/ות
מיקום: פארק התעשייה אפק, ראש העין סוג משרה: משרה מלאה
דרישות:
ניסיון קודם:- לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה – מתאם/ת רכש חו"ל וארץ, קניין/ית זוטר/ה, פקיד/ת רכש חו"ל וארץ, או בתפקיד אדמיניסטרטיבי בעל ממשקים רבים-חובה
- ניסיון בתיאום ופיקוח על יבוא ושינוע מחו"ל – חובה.
- היכרות עם מושגים: ICL, EX, FOB, עמילות מכס – חובה.
כישורים ויכולות:- ארגון וסדר: יכולת גבוהה לארגון משימות, ניהול מרובה משימות (Multi-tasking), עבודה תחת לחץ ועמידה בזמנים.
- דיוק ויסודיות: הקפדה על פרטים ושימת לב לדקויות.
- שירותיות ותקשורת בין-אישית: יכולת מצוינת ליצור קשרים ולתקשר באופן אפקטיבי עם גורמים פנימיים וחיצוניים.
- אמינות ואחריות: יושר אישי, נאמנות ומסירות.
- יכולת למידה עצמית: נכונות ומהירות ללמוד תהליכים ומערכות חדשות.
- שליטה מלאה ביישומי Office: בפרט Excel, Word, Outlook.
- שפות: עברית ברמה גבוהה (כתיבה ודיבור). אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה - יתרון משמעותי).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וביטחונית במרכז דרוש/ה קניינ/ית רכש רכיבים אלקטרוניים לניהול תהליכי רכש מקצה לקצה, תוך עבודה מול ממשקים מרובים בארגון וספקים בארץ ובחו"ל. תחומי אחריות: • ניהול תהליך הרכש של רכיבים אלקטרוניים בהתאם לצרכי הפרויקטים וההנחיות • הוצאת בקשות להצעות מחיר, ביצוע מו"מ עם ספקים וסגירת תנאים מסחריים • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים: רכש, הנדסה, פרויקטים, איכות וביקורת • הכנת הזמנות רכש וניהולן מול ספקים, כולל מעקב אספקות וקידום בהתאם ללוחות הזמנים • הפקת דוחות תקופתיים ומתן דיווחים שוטפים ללקוחות פנימיים ולמנהלים • עבודה במערכת ERP ובכלים ממוחשבים נוספים
דרישות:
• תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / לוגיסטיקה / כלכלה – יתרון משמעותי • ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום רכש רכיבים אלקטרוניים – חובה • שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ובמערכות ERP • אנגלית ברמה טובה – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20312
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית מובילה בנתניה דרוש/ה Proposal Manager תיאור התפקיד: • אחריות על תהליך הכנת הצעות מחיר ללקוחות, אל מול מחלקת המכירות והיחידה העסקית בפיתוח. • איסוף וריכוז חומרי ידע ממחלקות שונות להכנת הצעות המחיר, תכלול מסמכי הרקע, הכנת הצעות המחיר והגשה למכרזים. • קבלת דרישות לקוח ממחלקת המכירות, ביצוע בדיקות היתכנות מול מחלקת הפיתוח ומול מסמכים טכניים של איכות ורגולציות, מענה על SOW. • עבודה מול מגוון ממשקים בארגון כולל חברת הבת בארה"ב ורגולציות משפטיות בארץ ובגלובל. • הכנת מצגות והשתתפות בדיונים רב משתתפים מול הלקוחות. • קריאת חוזים ובדיקתם, קריאת מפרטים ומסמכים טכניים. • ניהול משימות באופן עצמאי. • תמיכה ביחידה העסקית במשימות השונות.
דרישות:
• השכלה אקדמאית (מנהל עסקים/הנדסה תעשייה וניהול) - חובה. • 3-5 שנים ניסיון בתפקידים מסחריים - חובה. • יכולת קריאת מסמכים וחוזים, הבנה טכנית בסיסית – חובה. • אנגלית ברמה מאוד גבוהה – חובה. • ניסיון באופיס, כולל P.P ואקסל – חובה. • פריוריטי, Salesforce– יתרון. • ניסיון מארגון יצרני/בטחוני – יתרון. • רקע טכני, ניסיון בתחום האלקטרוניקה – יתרון. • סדר וארגון, יסודיות, דיוק. • ראיה רחבה, יכולת להשתלב בסביבת עבודה מאתגרת, ינטנסיבית ומקצועית. • יכולת להתמצא בפרטים רבים ולבצע אינטגרציה בין מקורות מידע שונים. • ייצוגיות, עבודה שוטפת מול לקוחות הארגון. • יחסי אנוש ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-56000
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
The Strategic Buyer is responsible for all sourcing activities, aligning them with business objectives to optimize costs, quality, and supplier reliability. This role plays a critical part in developing and implementing procurement strategies that support innovation, efficiency, and long-term value for the organization. Key ResponsibilitiesDevelop and execute procurement strategies to support organizational goals. Source electronic and mechanical components and participate in the component selection process in collaboration with R&D. Conduct market and supplier analysis to identify cost-saving opportunities Identify and implement cost, quality, and delivery improvements. Establish and maintain long-term, strategic relationships with suppliers and internal stakeholders. Lead supplier selection processes, including issuing bids, defining evaluation criteria, and selecting preferred suppliers. Drive supply chain efficiency and excellence across procurement processes.
· Lead commercial negotiations to secure favorable pricing, terms, and conditions. Manage multi-year contract purchases, ensuring agreements are in place for efficient execution and optimal pricing.
דרישות:
Minimum of 5 years of experience in procurement, preferably in electronics manufacturing. Proven experience in managing purchasing functions and supplier negotiations. Strong negotiation skills.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00669
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית מובילה באזור השרון דרוש/ה קניין/ית רכש מנוסה בעולמות המכניקה. התפקיד כולל: ניהול שוטף של הזמנות רכש בארץ ובחו"ל, איתור מקורות רכש וניהול ומעקב אחר שלבי האספקה עד לסגירת ההזמנה. משרה מלאה ממשרדי החברה. תנאים מעולים ואופציות התקדמות. משרה לטווח ארוך!
דרישות:
1-2 שנות ניסיון בחברה יצרנית או ברכש תעשייתי- חובה ידע טכני ויכולת קריאת שרטוט-חובה אנגלית רמה טובה (בע"פ ובכתב)-חובה ניסיון עם תוכנת פריוריטי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20221
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מוכרת ומובילה בתחום התשתיות, דרוש /ה קניין /ית רכש. התפקיד כולל: - תפעול מערך היבוא והיצוא: אחריות על תכנון, ביצוע ומעקב אחר תהליכי היבוא והיצוא, תוך עמידה בזמנים ודרישות הארגון. - ניהול ספקים בארץ ובחו"ל: מציאת ספקים חדשים וניהול מו"מ לשיפור תנאים, חיסכון בעלויות ושמירה על איכות וזמינות המוצרים. - הבטחת איכות ותפעול הזמנות: פתיחת ספקים חדשים, בדיקה שוטפת של איכות וזמינות המוצרים, וטיפול מקצועי ואדיב בהזמנות היבוא והרכש של הארגון. - ניהול מלאי ותשתיות: ניהול מלאי החברה, מעקב שוטף אחר מלאי מינימום, קבלת הזמנות, סגירתן במערכת וקליטתן במחסנים. - תפעול מערכת נקייה ויעילה: עדכון שוטף של מחירונים ושמירה על מערכת מידע ללא פריטים שאינם רלוונטיים. - התפקיד הינו משרה שכוללת נסיעות רבות ברחבי הארץ לאיתור ספקים. - משרה מלאה, שכר 16,000 + רכב + החזרי ארוחות + קה"ש החל ממועד תחילת העסקה
דרישות:
- ניסיון מול ספקים במזרח וידע בתשתיות - יתרון משמעותי. - תואר ראשון במנהל עסקים/לוגיסטיקה – יתרון משמעותי. - לפחות 3 שנות ניסיון מוכח בייבוא וייצוא – חובה. - ניסיון בעבודה בחברות דומות בתעשייה – יתרון. - שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Excel ו-PowerPoint – חובה. - ניסיון עבודה עם מערכת MRP, בדגש על פריוריטי – חובה. - אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2124
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה קניין.ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ התפקיד כולל: יישום תוכניות עבודה ברכש, מעורבות בהגדרת צרכי לקוח ( פנימי ), בחינת חלופות , תמחור, חוזים, משא ומתן, ליווי התהליך עד להוצאת הזמנה וחתימת הסכם במידת הצורך. הובלת פרויקטי חיסכון ושיפור תהליכים, עבודה מול ממשקים חיצונים ופנימיים תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי נא לציין צ.ש תנאים מעולים!! בונוס שנתי, חדר אוכל עשיר עם ארוחות מסובסדות, חנייה, אירועים, ימי גיבוש, מתנות בחגים, ביטוח בריאות מורחב ומסובסד..
דרישות:
ניסיון בתחום הרכש - חובה מינימום 5 שנים הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52689
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ביצוע רכש משרדי, כולל מו"מ ותיחור מול ספקים ועבודה על מערכת רכש אחריות על ספקי משרד ופיקוח על תפעול יומי תקין (לא כולל מערכות מידע) מערכת נוכחות- קליטה או הסרה בעת שינויי סטטוס עובדים ביצוע דיווחים ובקרות חודשיים בהתאם ללו"ז ונוהל עבודה ביצוע רכש רווחה כללי, כולל מו"מ ותיחור מול ספקים ועבודה על מערכת רכש המשרה נמצאת באשון לציון יום עבודה מהבית תנאים מעולים!! העבודה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון ברכש, תפעול ואחזקה ידע וניסיון במערכות תומכות ומערכת רכש. יכולת עבודה בסביבה דינמית וריבוי משימות. נכונות לעבודה בתנאי לחץ. כושר ארגון וניהול, אחריות מקצועיות ודייקנות. ניסיון וידע בתוכנות office. יכולת עבודה עצמאית ,צוות וניהול מו"מ מול ספקים שונים. יחסי אנוש מצוינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-24
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הייבוא וההפצה, בעלת ותק וניסיון רב, דרוש/ה פקיד/ת רכש ויבוא לתפקיד מאתגר ומגוון הכולל:- ניהול קשרי עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל.
- ניהול מלאי ברמות גבוהות, ביצוע הזמנות ומעקב אחר אספקות.
- טיפול בתהליכי יבוא – שחרור סחורה מהמכס, הפקת אישורים ותעודות נדרשות.
- ניהול תיקים ונתוני יבוא, כולל עדכון ודיווח מלא של מסמכים רלוונטיים.
- בקרה ופיקוח על כמויות המלאי, עיתוד וניהול נתונים שוטף.
דרישות:
- אחריות, רצינות ויכולת עבודה עצמאית.
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה (קריאה, כתיבה ודיבור).
- כישורי סדר, דיוק, ירידה לפרטים ויכולת ארגון גבוהה.
- שליטה וניסיון בעבודה עם מערכות ERP, עדיפות למערכת SAP Business ONE ולתוכנת EXPERT
- יכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה, תוך ניהול משימות מרובות במקביל.
- יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מפעל מתכת איכותי באשקלון מגייס עוזר/ת לרכש לעבודה מגוונת ודינמית. יתרון לבעלי/ות ניסיון קודם ברכש, תעשייה או לוגיסטיקה עבודה מול ספקים, מעקב אחר הזמנות, קליטת טובין במערכת א-ה 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה-חובה שליטה במערכת PRIORITY - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00305
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה דרוש.ה איש.ת רכש ניהול קבלני משנה במסגרת התפקיד: מעקב אחרי תוכניות העבודה של הקבלנים תוך ופיקוח/ ליווי צמוד איתור ספקים (העמדת חלופות עבור מגוון מוצרים, שירותים ומקורות רכש חליפיים) הנעת פרויקטי רכש ויציאה להצעות מחיר , בשיתוף פעולה עם מחלקות ההנדסה, הפיתוח והייצור, לתיאום צרכים טכניים ולוחות זמנים הפקת הזמנות רכש, וניהול אספקות (מעקב הזמנות) ביצוע רכש מחו”ל, תמיכה בתהליכי יבוא, שילוח ושחרור ממכס
דרישות:
ניסיון ברכש FTK בינלאומי לחברה גלובאלית או בתעשייה הביטחונית ניסיון בניהול סיכונים בעבודה מול קבלני משנה תואר ראשון רלוונטי- יתרון יכולת קריאת שרטוטים, מפרטים ו- SOW– יתרון אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, ויכולת עבודה תחת לחץ תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות ניסיון בתחום הייבוא והשילוח- יתרון רקע הנדסי/ טכני- יתרון *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5049
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה מוביל.ת רכש אלקטרוניקה אסטרטגי במסגרת התפקיד: אחריות על ביצוע רכישות על פי דרישות מוגדרות ובהתאם לצורכי הפרויקטים והגופים השונים בחברה, תוך עמידה ביעדי עלות, איכות ולוחות זמנים ובהלימה למדיניות הרכש ביצוע רכש כבילה, רכיבים ומכלולים אלקטרוניים עבור פעילות החטיבה עבודה מול ספקים וקבלני משנה - ביצוע חוזים, התקשרויות וניהול תהליכי עבודה מול קבלני המשנה ומול ממשקי פנים ארגוניים תומכים אחריות להפקה ומימוש ההזמנות עד לאספקה בהתאם לצרכי הפרויקטים ולקוחות פנימיים ביצוע תהליכי sourcing ואופטימיזציה לבסיס ספקים בנייה וניהול של תכנית עבודה מול הקבלנים הרלוונטיים בהתאם לצרכי החטיבה ולאסטרטגיה העסקיות של הארגון ביצוע מעקב אחר אספקות מספקים בארץ ובחו"ל וניהול תיק ההזמנה כולל עדכון תאריכי אספקה לפריטים ועדכון דינאמי של שינויים בהזמנות איתור ספקים חדשים וניהול ספקים קיימים עמידה ביעדים ומדדים תקופתיים ושנתיים כפי שיידרש מעת לעת ע"י מנהל התחום ברכש יעדים עיקריים: חסכונות, ניהול בסיס הספקים, ביצועי ספקים ועוד
דרישות:
תואר אקדמאי – יתרון ניסיון של 6 שנים ומעלה ברכש כבילה, מכלולים ורכיבים אלקטרוניים מקומי וגלובאלי ידע וניסיון מוכח בניהול חוזי, מסחרי ולוגיסטי של קבלני משנה בתחום הייצור האלקטרוני ניסיון בליווי פרויקטים משלב הפיתוח לייצור סדרתי, היכרות עם דרישות האיכות הרלוונטיות, הכרה והבנה בטכנולוגיות ייצור היכרות עם ספקים וקבלני משנה מובילים בארץ ובעולם יכולת ביצע מו"מ, Sourcing, ניהול משימות במקביל, מציאת פתרונות מקצועיים ויצירתיים תודעת שירות גבוהה שליטה ב- Office ידע באקסל ברמה גבוהה מאוד יכולת ביטוי גבוהה באנגלית בע"פ ובכתב ידע במערכות ERP בעל מוטיבציה גבוה, יוזמה, גמישות, חדשנות ומקצועיות נכונות לניידות בין אתרי החברה לאתרי הקבלנים כישורים בינאישיים טובים, תקשורתיות וייצוגיות יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה יכולת תפקוד גבוהה במצבי לחץ ו-Multitasking *הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4392
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת בת של אלביט בשם קינטיקס הממוקמת באירפורט סיטי דרוש.ה קדם.ת אספקות ורכש למשרה חלקית (60% משרה) והחלפה לחל"ד מתאים גם כמשרת סטודנט.ית תיאור התפקיד: בתחום קידום האספקות והזמנות רכש: תפעול הזמנות רכש מספקים בארץ ובחו"ל – משלב ההזמנה ועד התשלום קבלת דרישות רכש והוצאת הזמנות בהתאם לנהלים ממשק שבועי עם ספקים: אישורי הזמנות, מידע הנדסי, עמידה בזמנים מענה לשאלות לוגיסטיות והנדסיות, שילוח וביקורת עבודה מול ספקים, קניינים, מחלקת הכספים, מחסן ומחלקת האיכות בתחום הוצאת הזמנות לתגמירים (ציפוי/צבע): קבלת דרישות מהתפ"י, הצעות מחיר, הוצאת הזמנות מעקב עד אספקה ותשלום עבודה מול תפ"י, קבלני תגמירים, הנדסה, איכות, מחסן והנה"ח
דרישות:
ניסיון מוכח בתחום לוגיסטי בסביבה תעשייתית: רכש, תפ"י, מחסנים ניסיןן קודם ברכש- יתרון יכולת עבודה בסביבה דינמית מרובת משימות שליטה מעולה מחשב, EXCEL, הכרות עם מערכת ERP - שליטה טובה באנגלית (קריאה וכתיבה) הבנה טכנית, וידע בקריאת שרטוטים. *הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד *רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
5330
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה קניין.ית רכש עקיף תיאור התפקיד: אחריות על ביצוע רכש של עקיפות אשר כולל בין היתר: שירותים, טובין, קב"מ וכיו"ב. על הרכש להתבצע על פי דרישות מוגדרות ובהתאם לצורכי הפרויקטים והגופים השונים בחברה, תוך עמידה ביעדי עלות, איכות ולוחות זמנים ובהלימה למדיניות הרכש המרכזי ביצוע תהליך הפיכת דרישות הרכש להזמנות רכש, כולל קשר ישיר עם הדורש להבנת הצרכים בדרישה, הפקת בקשות להצעות מחיר (מחיר, תנאי אספקה, תנאי תשלום ותנאים נוספים אם נדרש) לספקים, ניהול משא ומתן עם הספקים ובחירת ספק מתאים, עפ"י הנהלים בהתאם להיקף ההזמנה והעברת ההזמנה לסבב חתימות עריכת הסכמי רכש אחריות לקידום הדרישה להזמנה בכל שלביה משלוח הזמנות רכש לספק בליווי כל המסמכים הנלווים הנדרשים לביצוע העבודה ותנאי קבלת האספקה ביצוע מעקב אחר אספקות מספקים בארץ ובחו"ל וניהול תיק ההזמנה כולל עדכון תאריכי אספקה לפריטים ואחריות על ביצוע תשלום לספק וכן עדכון דינאמי של שינויים בהזמנות איתור ספקים חדשים וניהול ספקים קיימים עמידה ביעדים ומדדים תקופתיים ושנתיים כפי שיידרש מעת לעת ע"י מנהל התחום ברכש השתתפות בישיבות צוותי ייעול וצוותי עבודה ברכש ובפרויקטים מעקב אחר LLI וביצוע פעילויות עפ"י מדיניות הרכש בנושא השתתפות בתהליכי תכנון מוקדם של פרויקטים ובהגדרת דרישות לרכש
דרישות:
תואר ראשון תואר שני - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה ברכש ניהול עסקאות רכש בהיקפים גדולים ניסיון בעריכת הסכמי רכש ניסיון מוכח בייזום והובלת תהליכים ברכש ניסיון מוכח בעבודה מול ספקים וגורמי חוץ אחרים ניסיון של קניינות רכש בחברה בעל זיקה ביטחונית – יתרון ראייה מערכתית והבנה אסטרטגית יכולת תפקוד גבוהה בעומס ובמצבי לחץ ו-Multitasking משימתיות, מכוונות תוצאות ויכולת לעבודה עפ"י יעדים שליטה טובה בשפה האנגלית עד כדי התכתבויות במייל, ביצוע מו"מ והכנת הסכמים קצרים יכולת גבוהה בניהול מו"מ כישורים בינאישיים טובים, תקשורתיות וייצוגיות יכולת לעבודה בצוות תודעת שירות גבוהה היכרות טובה עם תהליכי רכש בכלל ומתודולוגיות קניינות בפרט היכרות עם שוק הספקים בארץ ובחו"ל בתחום הרכש הרלוונטי ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות מחשוב רכש יכולת תכנון טובה לטווח קצר וארוך שליטה בתוכנות מחשב רלוונטיות ואופיס *הפנייה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4959
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|