תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גדולה באיזור ירושלים דרוש/ ה מתאם/ת ספקים למחלקת הרכש. אם יש לך ניסיון בעולמות הרכש והלוגיסטיקה, ואת/ה מחפש/ת תפקיד מעניין בסביבה חדשנית ודינמית – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה. תיאור התפקיד: תיאור משרה ודרישות: שליטה בזמנים – ניתוח הזמנות רכש לצורך פיתוח לוחות זמנים אופטימליים לאספקה. תקשורת ברורה ומדויקת – שמירה על קשר שוטף עם ספקים, כולל אישור מועדי אספקה, כמויות ומפרטים. ביצוע התאמות ותיאומים לפי הצורך. פתרון בעיות ברמה גבוהה – זיהוי יזום וטיפול בעיכובים, חוסרים, בעיות בחשבוניות או תקלות לוגיסטיות. עבודה צמודה עם ספקים וצוותים פנימיים למציאת פתרונות יצירתיים ולהבטחת זרימת חומרים רציפה. גישה מוכוונת פתרונות. שחקן/ית צוות – שיתוף פעולה יעיל עם מחלקות הרכש, הלוגיסטיקה, התפעול, הכספים והמחסן לצורך תיאום חלק וזרימה יעילה של חומרים בארגון.
דרישות:
דריושת המשרה: היכרות עם עולמות הרכש, שרשרת האספקה, לוגיסטיקה, ניהול עסקי או תחום קרוב – יתרון. ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה בתחום מעקב ספקים או תכנון אספקות. יכולות אנליטיות גבוהות וחשיבה פתרונית. כישורי תקשורת בין־אישיים מצוינים, בכתב ובעל פה. יכולת לתעדף משימות ולעבוד היטב תחת לחץ. אנרגטיות וגישה משימתית. שליטה במערכות ERP – יתרון משמעותי להיכרות עם מערכת NetSuite. שליטה גבוהה באנגלית – חובה (כתיבה ודיבור). מיקום: ירושלים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת הרכש והתפעול במטריקס דרוש/ה קניין/ית רכש מחפשים/ות את האתגר הבא שלכם/ן בתחום הרכש? הצטרפו אלינו לתפקיד משמעותי ודינמי הכולל ניהול תהליכי רכש בתחומי הרכב והנדל"ן מה תעשו בתפקיד ניהול מו"מ עם ספקים, קבלנים ונותני שירות אחריות על תהליכי רכש מקצה לקצה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים איתור והטמעת פתרונות רכש יעילים וחסכוניים
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה – חובה ניסיון ברכש בתחומי הרכב ו/או הנדל"ן – יתרון משמעותייכולת ניהול תהליכים, סדר וארגון, עבודה תחת לחץ אופיס-חובה בדגש על אקסל. תוכנת תפנית- יתרון יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות עבודה במשרה מלאה בכפר סבא , ללא היברידי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74116
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה צפונית דרוש/ה קניינ/ית רכש מתחיל/ה אחריות על תהליכי הרכש השוטפים של החברה, כולל איתור ספקים, השוואת מחירים, ניהול מו"מ, הוצאת הזמנות ומעקב אחר אספקות. התפקיד כולל עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל, תיאום עם מחלקות פנימיות, וניהול נתונים במערכת הERP.
דרישות:
• תואר ראשון ו/או השכלה הנדסית - חובה • ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד קניינות/רכש –חובה. • ניסיון בעבודה עם מערכות – ERP( יתרון משמעותיPriority, SAP. ( • שליטה מלאה ביישומי Office בדגש על Excel • אנגלית ברמה טובה מאוד )דיבור, קריאה וכתיבה( – חובה. • יכולת ניהול מו"מ, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. • דיוק, סדר ויכולת ירידה לפרטים. • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2569
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומצליחה בתחומה בצפון דרוש/ה קניין/ית רכש מנוסה. הצעות מחיר, עבודה עם ספקים, הסכמים וסגירת חוזים, מעקב אספקות, הוזלות, עמידה ביעדים.
דרישות:
ניסיון בקניינות רכש- כשלוש שנים לפחות- חובה ניסיון ברכש טכני- יתרון אנגלית ברמה גבוהה- חובה יכולת ניהול משא ומתן וסגירת חוזים מול ספקי חו"ל- חובה ניסיון בעבודה על SAP + פריורטי יתרון עבודה בתנאי לחץ, מולטי-טאסקינג דינאמיות, יחסי אנוש מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2558
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
· ניהול תהליך הרכש משלב איחוד הדרישות דרך איתור החלופות , ביצוע שיח מסחרי וסיכום · מו"מ מול ספקים הכולל שיח מסחרי, רגולטורי והסכמים מסחריים · עבודה צמודה עם ממשקים פנים ארגוניים כדוגמת טכנולוגיות, משפטית, רגולציה ועוד · ניהול בסיס ספקים · אחריות לעמידה ביעדי ביצוע שנתיים, איכותיים וכמותיים · ניטור שרשרת האספקה · תמיכה בתהליכי רגולציה , ניהול סיכונים אבטחת מידע ועוד · עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל
דרישות:
· תואר ראשון רלבנטי הנדסת תעשייה וניהול/ לוגיסטיקה/מנהל עסקים · ניסיון של 5 שנים לפחות כקניין טכנולוגי בארגונים גדולים · אנגלית ברמה גבוהה דיבור וכתיבה · ניהול בסיס ספקים · ניסיון עבודה במערכת ERP , עדיפות ל-SAP · שליטה מלאי באופיס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת מדיקל באזור השפלה מגייסת Operations Sourcing Manager התפקיד כולל: עבודה עם קבלני משנה בתחום הפארמה והמכשור הרפואי, ניהול שוטף של ספקים, תכנון וניהול משא ומתן, מעקב אחר ביצועים ואספקות, ניהול שינויים בשרשרת האספקה, עבודה מול צוותים פנימיים חוצי ארגון והובלת פרויקטים לשיפור ביצועים והפחתת עלויות, התפקיד משלב נסיעות לחו"ל ועוד.
דרישות:
- 5 שנות ניסיון בניהול רכש וקבלני משנה - ניסיון בעולמות מדיקל / תעשייה ביטחונית / מולטי-דיסציפלינרית - ניסיון בניהול קבלני משנה מורכבים כגון: Flex / Catalent - תואר ראשון בהנדסה / מדעי החיים / שרשרת אספקה / מנהל עסקים - אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
149866
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה במרכז, דרוש/ה מנהל/ת סיכונים וספקים בתחום האלקטרוניקה. תיאור התפקיד: * ניהול ספקים עיקריים וקריטיים בתחום האלקטרוניקה. * עבודה שוטפת עם אנשי רכש, קבלני משנה, איכות, הנדסה ופרויקטים. * נסיעות מרובות לספקים ברחבי הארץ (כ-80% משרת שטח) ולעיתים גם לחו"ל. * ניתוח דוחות, עבודה עם מערכת ERP (SAP). * הבנת מסמכים הנדסיים (שרטוטים מכניים ואלקטרוניים, מסמכי תכולת עבודה - SOW). * קידום אספקות וביצוע תהליכי רכש בשיתוף עם אנשי הרכש.
דרישות:
* הנדסאי/ת או תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / לוגיסטיקה / אלקטרוניקה– חובה. * ניסיון של 7+ שנים בניהול ספקים ורכש בתחום האלקטרוניקה– חובה. * יכולת הבנת טכנולוגיות, שרטוטים מכניים ותהליכי עבודה– חובה. * שליטה ביישומי Office, SAP ואינטרנט– חובה. * אנגלית ברמה גבוהה. * יכולת עבודה תחת לחץ וניהול משא ומתן עם ספקים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16261
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליך הרכש באגף מערכות מידע, ניהול מו"מ עם קבלנים, ספקים ויועצים, ניהול מנחים וחתימת הסכמים אחריות על בניית התקציב הגלובלי השנתי, בהתאם לסעיפי התקציב השונים בחלוקה להשקעות והוצאות בקרה תקציבית שוטפת על הפרויקטים המבוצעים באגף- IT הכנת דיווחים תקציביים תקופתיים (תכנון מול ביצוע בחלוקה לתקציבי ההשקעות וההוצאות) בקרה על חוזי התקשרות וחידושם במועד ניהול הפורטפוליו, הגדרת יעדים ומדדים ומעקב אחר הביצועים בפועל מעקב אחר הזמנות רכש ואישורן בהתאם לנהלי החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה קביעת תקציב IT לשדרוגים או רכישות- CAPEX/OPEX היכרות עם מערכות ERP והבנה בסיסית של תחום ה IT שליטה בתוכנות office (בדגש על Excel)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים/ות קריירה עוצמתית שמציעה יציבות ואפשרויות קידום מרשימות? בואו להיות חלק מההצלחה המתמשכת של חברתנו! קבוצת אלקטרה מגייסת קניין/ית רכש באלקטרה בנייה! תיאור התפקיד : ניהול תהליך הרכש מקצה לקצה, התקשרויות עם ספקים, הוצאת הזמנות רכש, תכנון רכש אסטרטגי, מו"מ ומחקרי שוק, תחזוקת הרכש בשוטף
דרישות:
שנתיים לפחות ניסיון בקניינות בארגון גדול ניסיון ברכש בענף הבנייה, שלד וחומרי גמר - יתרון משמעותי ידע בפריוריטי - יתרון משמעותי שליטה מלאה ביישומי Office, Excel - חובה מה אנחנו מציעים : סיבוס על סך 50 ש"ח מדי יום! תשלום נסיעות מוגדל מאוד על סך 1,000 ש"ח מדי חודש! קרן השתלמות לאחר שלושה חודשים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17637
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
פקיד/ת רכש
פקיד/ת רכש
פקיד/ת רכש
TSG
09/06/2025
תיאור תפקיד:
לחברת ARTS מקבוצת TSG דרוש/ה פקיד/ת רכש – החלפה לחל"ד הזדמנות להיכנס לעולם הרכש והלוגיסטיקה – ללא ניסיון קודם! מיקום המשרה ביבנה. תחומי אחריות: - ניהול תהליכי רכש -הפקת הזמנות, מעקב וניהול ספקים.
- ניהול מחסן ומלאי, כולל ספירות מלאי והכנת קיטים לייצור.
- פתרון אתגרי רכש - טיפול בחוסרים, קידום פריטים דחופים ומציאת חלופות מתאימות.
דרישות:
- שליטה בתוכנות אופיס ואנגלית ברמה טובה.
- יכולת למידה מהירה, אחריות ודייקנות.
- יכולת ניהול משימות מרובות במקביל ועבודת צוות מעולה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1981
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחום הנדסת האנרגיה והתשתיות , הפועלת בפרויקטים מתקדמים בפריסה ארצית, מגייסת פקידה אדמיניסטרטיבית למשרה קבועה במשרדיה שבמודיעין. ניהול משרד שוטף ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות טיפול בהזמנות רכש ומעקב אחר הזמנות מול ספקים ניהול יומנים, תיאום פגישות וישיבות עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בארגון טיפול בדואר נכנס/יוצא, תיוקים וקליטת חשבוניות מענה טלפוני, קבלת קהל וניהול תכתובות (מיילים, דואר וכו') הדפסת מסמכים, סריקות וצילומים לפי צורך
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (Outlook, Excel) שירותיות, יכולת סדר וארגון גבוהה יכולת עבודה עצמאית ורב-משימתית זמינות למשרה מלאה – עבודה במשרדי החברה במודיעין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16803
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בירושלים דרוש/ה קניינ/ית /איש / אשת רכש. אחריות מלאה לבצוע הליכי רכש שוטפים משלב קבלת הדרישות, איתור ספקים, קבלת הצעות מחיר, בחירת ספקים, נהולל מו"מ, הקמת הזמנות רכש, מעקב שוטף של אישורי ההזמנות וקידום מועדי האספקות עד לשלב קבלת הסחורה לשערי המחסן / מחסני קבלני משנה. טיפול בדרישות הרכש לטובת מערך הייצור, קידום מועדי הספקה עפ"י צורכי התפ"י וניהול מערך איכות הנתונים.
דרישות:
* תואר / הסמכה בתחומי תעו"נ / לוגיסטיקה. * ניסיו מוכח של 3 שנים בתפקיד בתחומי הרכש / קניינות./ * ניסיו מוכח בתחומי הייבוא / יצוא - יתרון. * שליטה מלאה במערכת הפריוריטי - יתרון. * שליטה במערכות מחשוב נוספות לרבות באקסל * יכולת עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל. * ניסיו בעבודה מול קבלני משנה - יתרון * תקשורתיות לצד אסרטיביות, נחישות, עבודה עפ"י סדרי עדיפויות ועמידה בעומסים. ** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-PURCHASE
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו ותהיו חלק מקבוצה עם עוצמה! קבוצת אלקטרה מגייסת מתאם/ת רכש באלקטרה אפיקים תיאור התפקיד : הפקת הזמנות בהתאם לדרישות רכש -מדובר בציוד לעובדים ולמשרדים. מעקב אחר ההזמנות ואחריות שההזמנה תסופק בזמן. התנהלות שוטפת מול ספקים בארץ, עבודה מול המחלקות השונות, הפקת דוחות, אדמיניסטרציה שוטפת ותפעול התהליך מקבלת ההזמנה ועד לאספקה. משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 (קיימת גמישות בשעות) בגבעת שמואל,המשרה זמנית+אופציה לקליטה
דרישות:
דרישות התפקיד : ניסיון באדמיניסטרציה/תפעול-חובה שליטה ביישומי אופיס בדגש על אקסל-חובה שליטה במערכת פריוריטי -חובה
מה אנחנו מציעים : עובד/ת חברה מהיום הראשון תנאים סוציאליים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17957
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אחריות על ניהול תהליכי הרכש והיבוא מקצה לקצה, תוך עבודה שוטפת מול ספקים, משלחים בינלאומיים וגופים רגולטוריים. רכש וקטלוג מוצרים: ניהול תהליך הרכש: פתיחת והפקת הזמנות רכש בהתאם לצורכי החברה. קטלוג מוצרים: הקמת פריטים חדשים במערכת קומקס, כולל הזנת מפרטים טכניים, תמחור וקטלוג נתונים. עבודה מול ספקים: תקשורת שוטפת עם ספקים בארץ ובחו"ל, ניהול משא ומתן, מעקב אחר הזמנות, תנאי תשלום וזמני אספקה. ניהול ובקרה על תהליכי יבוא: ניהול תהליכי יבוא משלב ההזמנה ועד הגעת המשלוח ליעדו. עבודה ישירה מול משלחים בינלאומיים, סוכני מכס וספקים. הקמת תשלומים לספקי חו"ל וניהול תקציבים הקשורים ליבוא. קשר מול גופים רגולטוריים כגון מכון התקנים, משרד התחבורה, משרד הבריאות ורשויות נוספות להבטחת עמידה בדרישות החוק. טיפול בתהליכי אישור תקנים, מעקב אחר עדכוני רגולציה וסטנדרטים. מעקב אחר משלוחים, ווידוא עמידה בלוחות זמנים, כולל טיפול במסמכים, חשבוניות ושחרור סחורה ממכס.
דרישות:
ניסיון של לפחות 1.5 שנים בניהול יבוא, רכש ושרשרת אספקה – חובה. היכרות מעמיקה עם שילוח בינלאומי, מכס, רגולציות ותקנים רלוונטיים. אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ודיבור) – חובה; יתרון לשפות נוספות. שליטה מלאה ב-Office, לרבות Excel ברמה גבוהה. ניסיון בעבודה עם מערכת קומקס – יתרון משמעותי. יכולת עבודה עצמאית, ניהול משימות מרובות ועבודה תחת לחץ. כישורי ניהול משא ומתן גבוהים, יכולת ירידה לפרטים ויחסי אנוש מצוינים. יוזמה, יצירתיות וחשיבה עסקית להובלת תהליכים חכמים ויעילים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
528038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית מובילה בנתניה דרוש/ה Proposal Manager תיאור התפקיד: • אחריות על תהליך הכנת הצעות מחיר ללקוחות, אל מול מחלקת המכירות והיחידה העסקית בפיתוח. • איסוף וריכוז חומרי ידע ממחלקות שונות להכנת הצעות המחיר, תכלול מסמכי הרקע, הכנת הצעות המחיר והגשה למכרזים. • קבלת דרישות לקוח ממחלקת המכירות, ביצוע בדיקות היתכנות מול מחלקת הפיתוח ומול מסמכים טכניים של איכות ורגולציות, מענה על SOW. • עבודה מול מגוון ממשקים בארגון כולל חברת הבת בארה"ב ורגולציות משפטיות בארץ ובגלובל. • הכנת מצגות והשתתפות בדיונים רב משתתפים מול הלקוחות. • קריאת חוזים ובדיקתם, קריאת מפרטים ומסמכים טכניים. • ניהול משימות באופן עצמאי. • תמיכה ביחידה העסקית במשימות השונות.
דרישות:
• השכלה אקדמאית (מנהל עסקים/הנדסה תעשייה וניהול) - חובה. • 3-5 שנים ניסיון בתפקידים מסחריים - חובה. • יכולת קריאת מסמכים וחוזים, הבנה טכנית בסיסית – חובה. • אנגלית ברמה מאוד גבוהה – חובה. • ניסיון באופיס, כולל P.P ואקסל – חובה. • פריוריטי, Salesforce– יתרון. • ניסיון מארגון יצרני/בטחוני – יתרון. • רקע טכני, ניסיון בתחום האלקטרוניקה – יתרון. • סדר וארגון, יסודיות, דיוק. • ראיה רחבה, יכולת להשתלב בסביבת עבודה מאתגרת, ינטנסיבית ומקצועית. • יכולת להתמצא בפרטים רבים ולבצע אינטגרציה בין מקורות מידע שונים. • ייצוגיות, עבודה שוטפת מול לקוחות הארגון. • יחסי אנוש ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-56000
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|