דרושים בתחום איש רכש

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 16 משרות עבודה בתחום איש רכש

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת שירותים הממוקמת בראשון לציון דרוש/ה מתאמ/ת רכש.
התפקיד כולל ביצוע הזמנות רכש מספקים מקומיים ומספקים בחו"ל
עבודה במחלקת רכש.
דרישות:
• ידע ביבוא ייצוא- יתרון
• יכולת ירידה לפרטים
• שליטה באקסל
• אנגלית ברמה גבוהה
• יכולת לעבוד בצוות
• תקתקנית
• עבודה תחת לחץ
• יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 1621
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במשך למעלה משלושה עשורים, המותג אבן קיסר | Caesarstone מוביל את תחום משטחי הפרימיום בארץ ובעולם. מטה החברה הגלובאלי של אבן קיסר ממוקם בשדות ים והחברה פועלת במעל 50 מדינות בכל העולם
צוות האספקות באבן קיסר מחפש את השחקנ.ית הבא.ה שיצטרף לנבחרת הרכש הגלובאלית למשרת מתאמ.ת אספקות הממוקמת במטה החברה בשדות ים
במסגרת התפקיד:
טיפול ומעקב בהזמנות משלב אישור ההזמנה במערכת ה ERP ועד קבלה של חומרים, ציוד, הסכמי שירות ופרויקטים, ולרבות:
  • וידוא קבלת ההזמנה ואישור תוכנה מול הספק, ניתוח המענה ופעילות מתקנת בהתאם תוך עבודה בתאום שלל גורמי החברה והספקים
  • שליחת חומר ומידע משלים לספקים בהתאם לצורך כגון: שרטוטים, מפרטים וכו' ועד קבלת הצעות מחיר וביצוע משא ומתן
  • הפעלת מערכות המידע של החברה והצפת מסקנות מנתונים , הפעלת מערכת ERP ומערכות BI פנימיות
דרישות:
  • ניסיון קודם של 3-5 שנים שנה לפחות בקידום אספקות ברכש או בתפקידי תאומי יבוא/יצוא או לוגיסטיקה בחברה יצרנית- חובה
  • השכלה - יתרון לבעלי השכלה על תיכונית רלוונטית
  • ידע והבנה בתהליכים לוגיסטיים תפעול ורכש ונהלי יבוא
  • דינאמיות ואסרטיביות, יכולת עבודה בקצב גבוה לצד דייקנות ותשומת לב לפרטים, יכולת רתימה והנעת ממשקים.
  • הכרות ושליטה עם תוכנות ה- office, ERP
  • אנגלית - שליטה טובה בכתב ובע"פ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00079
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
We are looking for a Temporary Indirect Buyer
to join our Procurement team for a period of 6-9 months.
You will report to the Procurement Manager

Responsibilities:
    Taking the lead on all indirect purchasing activities, globally, such as: IT, Marketing, HR, R&D, OPS and facilities, and more.
    Managing relationships with local & abroad key suppliers to achieve high quality performance, On-Time-Delivery and Cost optimization.
    Responsible for placing purchase orders with suppliers, PO adjustments and maintenance.
    Leading the contractual engagements with relevant vendors.
    Contract and legal documentation negotiations and management.
    Work closely with multiple internal interfaces, such as legal and Finances groups.

דרישות:
    Required Skills & Experience:

    Experienced Buyer with 3 Years or more in Indirect Purchasing, preferably in a medium/ large Hi-Tech company
    Excellent commercial and negotiation skills and strong understanding.
    Service oriented, experienced with suppliers and internal customers
    Ability to work in a dynamic & under pressure working environment
    Strong verbal and written communication skills. fluent English is a must.
    Well organized and strong attention to detail.
    NetSuite user experience – advantage.
    Willingness for a full-time temporary position for 6 months
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00034
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת סייבר באזור השרון דרוש/ה קניין/ית בכיר/ה
במסגרת התפקיד: ניהול תקציב, ניהול תכניות, רכש (מקורות, משא ומתן, תיאום אספקה וכו ’), ניהול נדל"ן גלובלי - מיקור חוץ, קשר עם סוכנים / משרדי עורכי דין, ניהול חוזים.
דרישות:
אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה
ידע במערכות במערכות ERP - חובה
שליטה מלאה ביישומי המחשב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11174
קרא עוד
תיאור תפקיד:
• ביצוע רכש טכני באמצעות ניהול משא ומתן על מחירים, זמני אספקה ותנאי
התשלום ביצוע הערכות ספקים וסיקרי שוק.
• ביצוע רכש של ציוד, חומרים/ מוצרים, שירותים ועוד, בתנאים מסחריים
אופטימליים לחברה.
• ניהול מו"מ על מחירים, מועדי אספקה ותנאי תשלום.
• הפקת הזמנות רכש לספקים.
• ביצוע מעקב אחר אספקת טובין/שירות שהוזמנו.
• ניהול מו"מ וסגירת הסכמי מסגרת.
• ביצוע סיקרי שוק ובוחר ספקים חדשים לפי מדיניות החברה.
• עמידה ביעדי חיסכון ו- SLA שירות של המחלקה.
• ייזום תהליכי התייעלות.
דרישות:
• אקדמאי/ת
• אנגלית ברמה גבוהה
• ניסיון קודם ברכש טכני לפחות 3 שנים.
• ניסיון בניהול משא ומתן.
• ידע מעמיק בתוכנות האופיס ובאקסל בפרט.
• ניסיון קודם במערכת ERP רצוי SAP.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-1587
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית גדולה, דרוש/ה מומחה בתחום הרכש 
ניהול תיק ספקים, עבודה מול ספקים , דיווח לסמנכלית כספים , דיווח למנהל הרכש , זיהוי הזדמנויות. 
 עבודה מול פונקציות עסקיות בארץ ובחול  כדי להבין את הצרכים
רכש  עבור חומרים ישירים וחלקי חילוף
משא ומתן ,סגירת חוזים ורשימות מחירים עם ספקים היקף רכש בן 80- 100 מליון בשנה
תמיכה  ביישום של תוכניות קטגוריה עולמית / אזורית בתוך היחידה
דרישות:
נדרש אדם אסרטיבי עם עמידות לבניית והטמעת תהליכי רכש גלובלי בארץ
ניסויון מול עבודת וממשקים חול ובארץ ,יכולות ניהול צוות
שחקן נשמה ומתודולוג
אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
פריורטי , אקסל.
ניסיון בתחום התעשייה - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01088
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת היי טק המפתחת מערכות אלקטרוניות מורכבות עבור תעשייה הביטחונית באזור הצפון דרוש/ה פקיד/ת רכש.
משרה מלאה מ-08:00 עד 17:00, ללא ימי ו’. ללא גמישות
הזדמנות נהדרת להשתלב בחברת הי טק ביטחונית ומצליחה .
מהות התפקיד:
ניהול רכש, התנהלות מול לקוחות, הפקת דוחות, הזנת נתונים.
-הפקת הזמנות רכש, מעקב רכש.
דרישות:
ניסיון כפקיד/ת רכש של שנתיים לפחות-חובה!
ידע בתוכנת פריורטי -חובה!
אנגלית ברמה בינונית ומעלה-חובה!
ניסיון ברכש אלקטרוני-יתרון!
רקע בסיסי בהנה"ח-יתרון.
זמינות למשרה מלאה בכרמיאל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-312
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה יציבה וגדולה בפתח תקווה דרוש/ה קניין/ית רכש
לתפקיד מעניין, מאתגר ודינאמי.
טיפול בתהליך הרכש מרגע הבקשה עד להוצאה לפועל.
ניהול משא ומתן עם ספקים .
ניהול תהליכי רכש.
בקרה ואישור דרישות והזמנות רכש.
דרישות:
ניסיון בעולם הרכש- 5 שנים לפחות!
ניסיון מוכח בניהול מו"מ עם ספקים
יכולת גבוהה לעבודה עצמאית.
שירותיות ותקשורת בינאישית מעולה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1011
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת אופק עיבוד שבבי בראש העין דרוש איש/ת רכש.
עדיפות לניסיון בתחום העיבוד השבבי , כולל הכרות עם קבלני משנה בתחום והתקנים הנדרשים. 
דרישות:
ERP
חובה ניסיון בתחום העיבוד השבבי
אנגלית 
ניסיון בניהול רכש וחתימת חוזים ומשא ומתן 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00074
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש /ה קניין /ית רכש טכני מנוסה לחברה גלובאלית.
-ביצוע רכש של ציוד טכני ורכש שוטף בהתאם לצורכי החברה ותוך עמידה ביעדי עלות, איכות ולוחות זמנים.
-סיוע בהגדרה ואפיון הצורך של הלקוח.
-איתור ספקים חדשים עבודה שוטפת מול ספקים קיימים
-פנייה לספקים השונים לקבלת הצעות מחיר.
-איתור מוצרים חדשים בהתאם לצרכים המשתנים של הלקוחות.
-ניתוח ההצעות, -ניהול מו"מ עם הספקים לקבלת הטובין באיכות במועד ובמחיר המתאים לארגון.
-מעקב אחר ההזמנה מרגע קבלת הדרישה, ועד לביצוע התשלום לספק במועד.
התפקיד מצריך טיסות לחו"ל מעת לעת
דרישות:
ניסיון קודם ברכש טכני
ניסיון בתפקיד בחברה גלובאלית - יתרון
שליטה בשפה האנגלית
שליטה באופיס
שליטה בפריוריטי - יתרון
התפקיד מצריך טיסות לחו"ל מעת לעת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1477
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הפקת הזמנות רכש, שליחתם לספקים ומעקב שוטף עד להגעתן מול ספקים בארץ ובחו"ל
טיפול בתהליכי יבוא ויצוא לרבות הקשר מול חברות השילוח ועמילות וניהול תיקי יבוא
בדקית התאמת מחירים ומחירונים מול החשבוניות המתקבלות.
דרישות:
ניסיון בתחום הרכש
ניסיון בתחומי יבוא ויצוא
אנגלית - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1912
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחב' הייטק המפתחת ומייצרת מערכות רב תחומיות -
מנהל/ת רכש - הובלה ובקרה על כל תהליכי הרכש, ניהול צוות קניינים
מו"מ וסגירת חוזים עם ספקים בארץ ובחו"ל 
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי 
6 שנות ניסיון לפחות בביצוע רכש בחברה יצרנית בתחום המכניקה/אלקטרוניקה
3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות קניינים 
ניסיון בניהול קב"מ בארץ ובחו"ל
ניסיון בעבודה עם Priority 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 631
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית באריאל
דרוש/ה פקיד/ת רכש
מטרת התפקיד: הוצאת הזמנות רכש למחלקות שונות וביצוע מעקבים,
ניהול מו"מ והשוואת מחירים, טיפול בחשבוניות, הסכמים.
משרה מלאה 8-17, 5 ימים בשבוע
שכר: 8-9 בהתאם לניסיון
דרישות:
דרישות:
ניסיון עבודה ברכש פריוריטי - יתרון משמעותי
ניסיון בתפקיד תפעולי/אדמיניסטרטיבי.
-שליטה באופיס, אקסל ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 32943
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הפקת הזמנות רכש, מעקב וטיפול שוטף בהזמנות רכש, תקשורת והתכתבויות שוטפות מול ספקים מקומיים , קידום אספקות , עבודה מול מחסני חוץ .
עבודה ע"פ דוחות מלאי, מעקב אספקות, ממשק מול כל מחלקות הארגון.
איתור מקורות חליפיים לאספקת ו/או ייצור של חומרי גלם, חומרי אריזה, וחומרי עזר.
דרישות:
· ניסיון ברכש - חובה. כולל קניינות, קד"מות, ניהול מו"מ, sourcing.
· השכלה: הנדסאי / תואר ראשון – חובה.
· הכרת תהליכי ייצוא ושילוח חו"ל – יתרון.
· הבנת שוק, חוש מסחרי מפותח ויכולת ניהול משא ומתן
· שליטה טובה באנגלית- כתיבה, קריאה ודיבור.
· ידע מקצועי ספציפי: הכרת תחום הרכש, הכרת דרישות רגולטוריות של יבוא חומרי גלם לתעשייה הפארמצבטית/הכימית, טיפול ברישיונות והיתרים מול הרשויות.
· שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס
· אקסל- רמה גבוהה
· פריוריטי – יתרון .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1571
אזור: מרכז, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
· ניהול תהליכי רכש ויבוא מקצה לקצה, עבודה מול ספקים מהארץ ומחו"ל.
· ביצוע רכישות לאחר משא ומתן ובדיקת טיב ואיכות הספקים.
· אחריות על תהליכי התייעלות בתחום ניהול ספקים, הערכת ואיתור ספקים, פיתוח מערכות יחסים אסטרטגיות.
· בקרה אחר הרכישות. וביצוע הוזלה מתמדת של תהליכי הרכש.
· עמילות מכס

פונקציה יחידה בתפקיד
דרישות:
  • ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בתחום רכש בתעשייה – חובה (חומרי גלם, קבלני משנה, רכש כללי, חלקי-מכונות, חלקי חילוף).
  • תואר ראשון או הנדסאי באחד מהמקצועות הבאים: מנהל עסקים /לוגיסטיקה ושרשרת אספקה /תעשייה וניהול.
  • ניסיון בניהול חוזים והתקשרויות עם ספקים מהתחום – בהיבט מסחרי / הנדסי / לוגיסטי.
  • עבודה מול ממשקים רבים: תפ"י, הנדסה, איכות, פרויקטים, קבלני משנה, בדיקות.
  • ידע וניסיון בתהליכי יבוא ורכש ועבודה מול ספקים בארץ וחו"ל.
  • אנגלית ועברית ברמה גבוהה.- חובה
  • זמינות למשרה מלאה +שעות נוספות.
  • הכרות עם מערכות ERP וידע מעולה באקסל
  • הכרת עולמות השילוח הימי והאווירי – יתרון
  • ידע בקריאת שרטוטים – חובה או רקע טכני .
  • יכולת בין אישית גבוהה, שחקן צוות, יכולת ניהול מו"מ מוכחת, ניסיון מוכח ורצון להצליח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 568209
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
1 2 >