תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:- מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן.
- קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה וניהול של סידור העבודה לטכנאים.
תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות מקצועית.משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות ו/או למעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי בעלי רקע בתקשורת ורשתות (MCSA / CCNA וכד').
דרישות:
- ניסיון ניהולי / פיקודי - יתרון משמעותי
- ידע כללי בתקשורת / רשתות - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי).
- שירותיות, ויחסי אנוש מעולים
- אוריינטציה והבנה טכנית
- יצירתיות בפתרון תקלות וחשיבה מחוץ לקופסא
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00121
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|