תיאור תפקיד:
אגף טכנולוגיות פותח את שעריו ומציע הזדמנות ייחודית להשתלב במרכז השירות הטכני לעובד (55). מדובר בתפקיד שירותי מרכזי בחברה אשר מאפשר חשיפה למגוון תפקידים. התפקיד כולל: * מתן שירות טכני טלפוני ופרונטאלי לכלל עובדי החברה בנושא תוכנה, חומרה וציוד נלווה. * היכרות ותפעול קשת רחבה של כלים ומערכות בעולם המחשוב: מחשבי PC וניידים, טרמינלים, Active Directory, Office 365, Exchange ומערכות נוספות המשמשות את עובדי החברה. * עבודת ממשקים מול המחלקות השונות באגף: System, תקשורת ואבטחת מידע, DBA, פיתוח מערכות ליבה. שעות הפעילות של מרכז שירות טכני לעובד בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30
דרישות:
* ניסיון במתן שירות ללקוחות / שירות טכני – חובה * ידע וניסיון בהתקנת מחשבים אישיים וניידים והכרת חומרה - חובה * ידע והיכרות במערכות הפעלה Windows ויישומי Office - חובה * ניסיון בעבודה עם Active Directory ו-Exchange - יתרון * תעודת הסמכה MCSE/ MCSA - יתרון *נדרשת נכונות לשעות עבודה מאומצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12164
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|