תיאור תפקיד:
מענה לשיחות נכנסות של לקוחות הפניקס SMART בתחום ביטוחי רכב, טיפול בפניות מול לקוחות ומול ממשקים בחברה ,סגירת מעגל טיפול עם לקוח, הפניית לקוח להצעת ביטוחים. היקף העבודה : משמרות בוקר וימי שישי לסירוגין הטבות ורווחה- מתנות בחגים, אירועי חברה, נופשי חברה, קה"ש לאחר שנה, ארוחות מסובסדות (סיבוס) אפשרויות פיתוח וקידום. **הגנת שכר ומענק התמדה!
דרישות:
• תודעת שירות גבוהה • מקצועיות • כושר ביטוי • סבלנות • סדר והקפדה על פרטים • יכולת עמידה בלחץ • הכרות טובה עם מערכות מחשב (נדרשת עבודה במקביל על מספר מערכות).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_QE94qH6HZHoJ
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|