תיאור תפקיד:
צוות גבייה וטיפול משפטי באגף הכספים בבזק בינלאומי TECH מגייס- אחראית גבייה ובקרה, לתפקיד זמני. אם את/ה מחפש/ת תפקיד שמחבר בין תהליכים תפעוליים, שליטה בנתונים ועבודה מרובת ממשקים – זו ההזדמנות שלך. מדובר בתפקיד משמעותי, האוחז באחריות רבה על הפן התפעולי בתהליכי הגבייה בחברה, ביצוע בקרות, הפקת דוחות, והתנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים – בהם אגף מערכות מידע, צוות הגבייה, וסמנכ"ל הכספים. איך יראה היום שלך? - הפקת דו"חות מגוונים (גיול חובות, דוחות בקרה, הקפאות)
- בדיקת תקינות ודיוק הדו"חות (כגון: נכונות החוב, חריגים, השוואות)
- מעקב אחרי שליחת מכתבי חוב – ווידוא ביצוע במערכת או העברת הנחיות לגובים
- שידור פקודות במערכות הרלוונטיות
- תיעוד ומעקב אחרי תקלות מערכתיות או חוסרים
- ריכוז נתונים והכנת דו"חות ייעודיים עבור ההנהלה
- סנכרון מול גובים ומערכות מידע – ורתימתם לפעולה במקרה של בעיה/עיכוב
- התנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים
דרישות:
- ניסיון תפעולי קודם מארגון בינוני/גדול – חובה
- שליטה מלאה באקסל כולל Pivot Tables, VLOOKUP – חובה
- ניסיון בהפקת דוחות, בקרות וניתוח נתונים – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / מערכות גבייה / מערכות פיננסיות - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה, לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|