תיאור תפקיד:
לתפקיד ניהולי ודינמי במוקד שירות טלפוני דרוש/ה מנהל/ת מוקד בעל/ת ניסיון, יכולת הובלה והנעה, ואוריינטציה שירותית ומכירתית. *** המשרה ממוקמת בירושלים***התפקיד כולל אחריות על הנעת הצוות לעמידה ביעדים, פיתוח מקצועי, ויישום נהלים ברמה גבוהה. - הובלת המוקד לעמידה ביעדי שירות ומכירה
- הדרכה, ליווי ובקרה על שיחות ומשובים
- שיחות מנהל ומתן מענה מקצועי בשטח לנציגים במהלך המשמרת
- ניהול מנהלי צוות והובלת צוות המוקד מא’-ת’
- הטמעת נהלי עבודה ושיפור מתמיד של תהליכים
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בניהול מוקד שירות עם צוות של 15 נציגים ומעלה – חובה
- ניסיון בניהול מנהלי ביניים – יתרון
- יכולת ניהולית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- אוריינטציה שירותית בשילוב חשיבה עסקית ומכירתית
- זמינות למשרה מלאה – חובה
תכונות נדרשות:
אחריות, בגרות אישית, כישורי תקשורת מעולים, ראייה מערכתית ויכולת פתרון בעיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
755455
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|