תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הנדל"ן דרוש/ה מזכיר/ת משרד. במסגרת התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, מתן מענה לעובדי החברה, תיאום פגישות וישיבות, ניהול יומנים של חברי ההנהלה, אחריות על חשבוניות, טיפול בהזמנות, ניהול תכתובות מיילים, עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים ועוד. **המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי. - ניסיון וידע בתוכנת outlook. - שליטה מלאה בתוכנות Office ובפרט ב- excel ו power point. - יכולות תיעדוף משימות, אחריות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17201
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|