דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 29 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת במזכירות האקדמית במשרה חלקית

דרוש/ה רכז/ת במזכירות האקדמית במשרה חלקית

אוניברסיטת רייכמן

16/06/2024

תיאור תפקיד:
המזכירות האקדמית באוניברסיטת רייכמן פועלת תחת המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים, ובין תפקידיה:

• קשרי עבודה עם המועצה להשכלה גבוהה: קבלת הנחיות והעברתם לגורמים במוסד לשם יישומן; מענה לפניות המל"ג ודיווחים בשיתוף עם הגורמים הפנימיים הרלוונטיים; הגשת תיקי מינויים לוועדה למינוי פרופסורים; טיפול בביקורי ועדות או נציגים מטעם המל"ג.
• טיפול בהליכי מינוי וקידום של הסגל האקדמי, ריכוז ועדות המינויים היחידתיות.
• ריכוז ועדות מוסדיות: הוועדה האקדמית העליונה, ועדת המינויים העליונה, פורום הדיקנים, ועדות איתור דיקן.
עם הקמת בית הספר לרפואה ע"ש דינה רקאנטי שאישורו צפוי בזמן הקרוב, המזכירות האקדמית תידרש למשימות המפורטות מעלה ואחרות, גם עבור בית הספר לרפואה.

תיאור התפקיד:
התוודעות לנהלים האקדמיים, לתקנון המינויים, ולנהלי מל"ג.
השתתפות בריכוז ועדות מינויים: הכנת תיקי מינויים בהתאם לתקנוני המינויים; מעקב אחר התקדמות הליכי המינוי ואיסוף מסמכים לתיקים; רישום פרוטוקול ישיבה; עדכונים במערכת הגלבוע.
השתתפות בריכוז ועדות אקדמיות: הכנת נתונים ומסמכים לפי הצורך; רישום פרוטוקול ישיבה.
השתתפות בהכנת דיווחים למל"ג, בשיתוף הגורמים הרלוונטיים.
מתן מידע ודיווח להנהלת האוניברסיטה כפי שיידרש; הכנת נתונים ודוחות לפי דרישות בעלי תפקידים במוסד.
משימות נוספות ככל שיידרשו ע"י המשנה לנשיא, בשותפות עם צוות לשכת המשנה לנשיא.

העבודה לצד צוות המזכירות האקדמית הקיים.

50% משרה, 20 שעות שבועיות.

מיידי.
דרישות:
תואר ראשון – חובה
דיסקרטיות – חובה
ניסיון אדמינסטרטיבי – חובה
עבודה במוסד אקדמי – יתרון
יסודיות, דייקנות, וירידה לפרטים
יכולת התמודדות עם לחץ, מצבים מורכבים, ועומס משימות
יכולת לעבודת צוות
תודעת שירות גבוהה
שליטה טובה מאד בשפות עברית ואנגלית, לרבות יכולת הבעה וניסוח בכתב ובע"פ
היכרות טובה של מערכות ממוחשבות, כולל שליטה ביישומי office
היכרות עם מערכת ממוחשבת "גלבוע" – יתרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-409
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אדמיניסטרטור/ית שיווק

אדמיניסטרטור/ית שיווק

ווטרפול סקיוריטי

16/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת סייבר בראש העין דרוש.ה אדמיניסטרטור.ית שיווק לתפקיד מגוון הכולל:
·ניהול הלוגיסטיקה הקשורה באירועים בארץ וברחבי העולם, תיאום עם ספקים, ניהול מלאי ומעקב אחר משלוחים לאירועים בארץ ובעולם.
·יצירת חומרים שיווקיים כגון פליירים, עלונים ומתנות.
· עבודה עם צוות השיווק הדיגיטלי, ניהול וובינרים ופודקאסטים.
· הפקת הזמנות רכש ומעקב אחר רמות המלאי ברחבי העולם.
· ניהול תקציב השיווק, מעקב אחר תשלומים וחשבוניות.
דרישות:
- תואר ראשון בתחום רלוונטי (תקשורת/ שיווק)
- אנגלית ברמה גבוהה
- שליטה בתוכנות Office ידע בCanva - יתרון
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש מעולים
- יכולת טיפול בריבוי משימות תוך שמירה על דיוק, ירידה לפרטים, סדר וארגון
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת מנהל אקדמי

רכז/ת מנהל אקדמי

המימד השלישי גיוס והשמה 3

16/06/2024

תיאור תפקיד:
למוסד אקדמי מוביל בתל אביב דרוש/ה רכז.ת מנהל אקדמי
תיאור תפקיד:
אחריות תפעולית של מגוון נושאים במנהל אקדמי
הפקה ובניית דוחות ושאילתות אל מול מערכות המידע (גלבוע וEXCEL)
מתן שירות לסגל המרצים, הסגל המנהלתי, סטודנטים ואגודת הסטודנטים
עבודה מול מגוון ממשקים במכללה
דרישות:
תואר ראשון
ניסיון עבודה בריבוי משימות ובמגוון ממשקים
ניסיון במתן שירות
שליטה באופיס
יכולת למידה עצמית, אחראיות,
תודעת שירות גבוהה, יכולת ניסוח בע"פ ובכתב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18506
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עו"ד בהרצליה בתחום דיני המשפחה.

דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עו"ד בהרצליה בתחום דיני המשפחה.

משרד עורכי דין רן רייכמן

16/06/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עו"ד בהרצליה בתחום דיני המשפחה.
במסגרת התפקיד:
  • עבודה מול ממשקים שונים, ניהול יומן, תיאום פגישות, מענה לטלפונים,
  • עבודה מול אופיס, מערכות משפטיות,הגשות בנט המשפט, ביה"ד הרבניים, עודכנית.
  • מיקום המשרה: המשרד על קו רכבת , מס' דקות הליכה בהרצליה הילס.
  • משרה מלאה
  • ימים א- ה שעות 9:00- 18:00.
דרישות:
  • ניסיון ממשרד עו"ד קודם חובה שנתיים לכל הפחות.
  • ניסיון ממשרד בתחום דיני המשפחה- יתרון
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • שליטה באופיס , מערכות משפטיות, הגשות בנט המשפט .
  • אחריות , רצינות, ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1159
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תרבות לגיל השלישי- משרה חלקית בירושלים

רכז/ת תרבות לגיל השלישי- משרה חלקית בירושלים

חברה דסקרטית

16/06/2024

תיאור תפקיד:
לבית דיור מוגן יוקרתי בירושלים דרוש/ה רכז/ת תרבות
למשרה חלקית, מיידי!
לעבודה מול הדיירים וליווי תהליכי הרישום וההשתתפות באירועי התרבות המתקיימים
חוגים, פעילויות ואירועים שונים
מעקב אחר הדרישה להיצע הפעילויות והתאמתו לקהל המעוניינים
ניהול מערך הנוכחות מול הדיירים וקבלת משוב בנושאי תרבות לשיפור השירות
משרה חלקית- 8:00-14:00, א'-ה'
לאיוש מיידי
דרישות:
תואר אקדמי- חובה
ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה- חובה
ניסיון וזיקה לעבודה עם בני הגיל השלישי
שירותיות, מאור פנים ואדיבות
חריצות, מוסר עבודה ויכולת עבודה יעילה
אנגלית/ שפות נוספות- יתרון
נכונות למשרה חלקית, זמינות מיידית

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: H-AHU
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד אדמיניסטרטויב/ית - ירושלים

דרוש/ה מנהל/ת משרד אדמיניסטרטויב/ית - ירושלים

דודי בראשי תשתיות

16/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת דודי בראשי ובנו בע"מ דרוש/ה מנהל/ת משרד / אדמיניסטרטיבית.
  • משרה מלאה בימים א-ה, 08:00-16:00
  • עבודה בסביבה אנרגטית ודינמית.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות.
  • ישיבה בעמדת הקבלה.
  • תחילת עבודה ב 1.8.2024

במסגרת התפקיד:
  • ניהול יומנים , אחריות על תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.
  • קבלת לקוחות, ספקים, מעקב ובקרה על נוכחות והפקת דוחו"ת .
  • ניהול חשבונות, מענה טלפוני, הפקת דו"חות אקסל, אחריות על כיבוד ואירוח, רכבי החברה, תקשורת תפעול ועוד.
דרישות:
  • בעל/ת ניסיון רלוונטי קודם - חובה
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה
  • אסרטיביות, חריצות, אנרגטיות- חובה
  • ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
  • תנאים מעולים למתאימים/ות
  • יענו פניות מתאימות בלבד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00008
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון משפחתי במרכז דרוש/ה מנהל/ת משרד!

לארגון משפחתי במרכז דרוש/ה מנהל/ת משרד!

שביט סופטוור

16/06/2024

תיאור תפקיד:
-ניהול אדמיניסטרטיבי של משרד
-מעקב אחר הזמנות
-מעקב אחר חשבוניות
-ניהול שעות של העובדים
-ניהול חיובים של לקוחות וספקים
-רכש למשרד
-ניהול ספקים כגון ניקיון
-ביקורות ISO
-משאבי אנוש- גיוס , עבודה מול חברות השמה ותיאום ראיונות
-תיאומי פגישות, ניהול היומן של המנכ"ל וה - CTO
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה
-המון מוטיבציה ואנרגיה
- עבודה מהמשרד, אופציה ליום עבודה 1 מהבית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01367
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למשרה זמנית באוניברסיטת רייכמן בהרצליה

דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למשרה זמנית באוניברסיטת רייכמן בהרצליה

אוניברסיטת רייכמן

16/06/2024

תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו.
• ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים.
• סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים.
• ממשק עבודה יום- יומי עם ראש התכנית.
• היקף המשרה מלאה (08:00-16:00 ) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס.
• תחילת עבודה מיידי.
• תפקיד זמני החלפה לחל"ד.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה
• אנגלית ברמה טובה
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות
• תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון.
• שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-406
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לעבודה בצוות ברמת גן

מנהל/ת משרד לעבודה בצוות ברמת גן

קרויזר שירותים עסקיים

16/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי ניהול משרד ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת משרד לעבודה בצוות.
במסגרת התפקיד: ניהול משרד ואדמיניסטרציה ללקוחות עיסקיים, ניהול יומנים, הנהלת חשבונות בסיסית ועוד.
העבודה במשרה מלאה (אפשרות גם ל- 7.5 שעות) במשרדי החברה ברמת גן.
בסמיכות לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה.
התחלה מיידית. 
דרישות:
ניסיון משמעותי כמנהל/ת משרד
שליטה מלאה בניהול יומנים 
שליטה באקסל
ניסיון בעבודה מול גורמים חיצוניים (משרד רו"ח, משרד עו"ד וספקים וכו)
תעודת שירות גבוהה מאוד
זמינות להתחלה מיידית.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

.NOW

16/06/2024

תיאור תפקיד:
חברת תקשורת הממוקמת בקרית אונו, מחפשת מנהל/ת אדמינסטרציה לחצי משרה.
בין 4-5 שעות יומיות.
ימים א - ה.
חובה ניסיון קודם.
דרישות:
עברית רהוטה.
ייצוגיות.
שירותיות.
ידע נרחב בכל עולמות האופיס.
יתרון לאנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 181818
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

חברה דסקרטית

16/06/2024

תיאור תפקיד:
חברה יציבה ומבוססת בהרצליה מגייסת
מנהל/ת משרד ולוגיסטיקה
במסגרת התפקיד:
  • תמיכה במהנדסי המכירות הכולל הצעות מחיר ומעקב ביצוע משימות.
  • הכנת חומר לרו"ח חיצוני, הוצאת חשבוניות, הכנת הזמנות תעודות משלוח, ח-ן מס/קבלות
  • ניהול הזמנות מפורטלים שונים
  •  גבייה , תשלומים לספקים ועדכון תזרים מזומנים
דרישות:
· אנגלית ברמה טובה ( קריאה כתיבה ודיבור) - חובה
· ניסיון בעבודה במערכת פריוריטי – חובה
· הנהלת חשבונות סוג 1+2 - יתרון
· ידע באופיס - יתרון
· השכלה אקדמית - יתרון
· סדר וארגון
קיימת אפשרות למשרה מלאה או משרה חלקית

מיקום המשרה : הרצליה פיתוח
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד גישור ובוררויות יוקרתי דרוש/ה מנהל/ת משרד לעבודה למול שניים מהשותפים

למשרד גישור ובוררויות יוקרתי דרוש/ה מנהל/ת משרד לעבודה למול שניים מהשותפים

חברה דיסקרטית

16/06/2024

תיאור תפקיד:
למשרד גישור ובוררויות יוקרתי דרוש/ה מנהל/ת משרד לעבודה למול שניים מהשותפים תיאור:
• ניהול יומנים מורכב של שני שותפים בכירים
• תאומים מול משרדי עו"ד ולקוחות פרטיים
• הכנת חומרים לפגישות ותיוק ומעקב
• אירוח פגישות
• חלק מצוות של 3 מנהלות המגבות אחת את השנייה
היקף משרה : 5 ימים בשבוע, 3 ימים בשעות 09:00:-17:00 ו2 ימים בהם מתחילים ב10:00 ומסיימים בין 18:00- ל 20:00.
מיקום : מרכז ת"א, 15-20 דקות הליכה מעזריאלי
דרישות:
• ניסיון בניהול משרד- יתרון
• ניסיון בניהול משרד במשרד עו"ד – יתרון
• שליטה בכלי אופיס ביומנים - חובה
• יכולת ניסוח, שירותיות, יחסי אנוש טובים - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1134
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה

מזכיר/ה

חברה דסקרטית

16/06/2024

תיאור תפקיד:
  • לחב' גדולה, מצליחה ויציבה בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה
• ניהול מספר יומנים למנהלים בכירים במקביל
• מענה טלפוני ויירוט של מספר שיחות במקביל
• קבלת אורחים- ליווי פיסי לחדר ישיבות וחזור ללובי הבניין
• ארגון חדר ישיבות
• הזמנת ציוד משרדי
• רישום לכנסים
• פתיחת תקלות למחלקת אחזקה וניהול מעקב עד לסיום טיפול
• תפעול HAPPY HOUR / הרמות כוסית חטיבתיות
(קבלה וארגון של הכיבוד ובסוף האירוע -סידור האזור)
• חלוקת מתנות לכלל עובדי החטיבה בחגים
• חלוקת דואר
• סידור אישורי כניסה וחניות לאורחים באמצעות מערכת ממוכנת
• שעות עבודה 7:30-17:00- לא גמיש , עם נכונות לש"נ לפי הצורך.
דרישות:
ידע ושליטה מלאה בOUTLOOK-, בפרט בניהול יומן עד לפרטים הקטנים
• שליטה באופיס- וורד, אקסל, PPT
• אנגלית ברמה טובה
ייצוגי.ת
• נעים.ה
ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00245
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

16/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום אחר קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מצליחה בתחום האנרגיה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ת ערב

לחברה מצליחה בתחום האנרגיה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ת ערב

נאוויטס פטרוליום

16/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה בתחום האנרגיה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ת ערב.
במסגרת התפקיד:
מענה טלפוני, תיאומי פגישות ויומנים, הזמנת ציוד והזמנת ספקים, אחראיות על תפקוד ונראות המשרד
אחראיות על שליחויות, תיאומים, קבלת אורחים, הוצאה וקליטה של הזמנות רכש וטיפול במסמכים
עבודה בסביבה מקצועית, איכותית ונעימה .
משרה מלאה, בימים א -ה, שעות עבודה 11:00-19:00.
משרדי החברה בהרצליה פיתוח
דרישות:
נסיון למעלה מ 3 שנים בתפקיד דומה-חובה.
ניסיון עבודה עם Outlook כולל ניהול יומנים מורכבים.
אנגלית ועברית ברמה גבוהה -חובה.
שליטה בתוכנות ה- Office - חובה.
אחראיות, יכולת עבודה בצוות, יכולת ארגונית טובה, דיוק בעבודה ויכולת בתיעדוף משימות.
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1137
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!