דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 49 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
חברת הייטק בשפלה מגייסת מתאמ/ת מכירות!
התפקיד כולל מעקב אחר הצעות מחיר, מעקב הזמנות, תחזוקה של דפי מדיה, ניהול יומנים, תזמון פגישות ועוד!
משרה מלאה, שעות נוחות!
דרישות:
-אנגלית ברמה גבוהה - חובה
-יכולות ביטוי גבוהות עברית ואנגלית - חובה
-שליטה מלאה במערכות OFFICE
-רקע והבנה של תהליכי מכירה ושירות לקוחות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4646
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
* ניהול משרד הכולל: ארוח אורחים, מענה לטלפונים, רכש ואדמינסטרציה.
* אחריות על משלוחים פנים ארציים.
* ליווי ועדכון הלקוח בתהליך משלוח ייבוא/ ייצוא.
דרישות:
* כ 3 שנות נסיון בתפקיד דומה
* עבודה על מערכת ERP
* אנגלית ברמה גבוהה - חובה
* שליטה ביישומי אופיס כולל אאוטלוק
* נכונות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15683
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת GTECH IT דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת במשרה חלקית.
חברת GTECH IT הינה חברת ייעוץ למערכות מידע המתמחה במתן שירותי ייעוץ והעסקה של עובדים טכנולוגיים בלקוחות גדולים ומובילים במשק.
התפקיד כולל תפעול, ניהול ומתן מענה במשימות אדמיניסטרטיביות, ניהול לו"ז, טיוב והזנת נתונים, התעסקות עם חוזים ועוד.
עבודה בסביבה איכותית ודינמית.
דרישות:
*סטודנט/ית לתואר ראשון או בוגר/ת תואר ראשון - חובה!
*ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון משמעותי (אפשרי גם מהצבא)
*ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשות בסביבת אופיס / מערכות ארגוניות וקליטה מהירה של חומרים חדשים
*וורבליות, רהיטות, ייצוגיות ויכולת התנסחות ברמה טובה
*זמינות למשרה חלקית 
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-01497
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'.
סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה
שעות עבודה 8:00-16:00 
ללא ימי שישי / ערבי חג.
שכר שעתי + בונוסים מתגמלים .
ארוחות במחיר מסובסד במזנון הממוקם בבניין
עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ.
יכולת טובה להשתלב בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00139
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לקבוצת רמות CBRE דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטריבי/ת לבניין משרדים בבני ברק
השתלבות בצוות האחזקה באתר
ניהול עבודה שוטפת לפי פתיחת קריאות
ניהול עבודה לפי מערכת חדשה לניהול וניתוב קריאות לעובדי האחזקה
קבלת חשבוניות, קליטת חשבוניות ועבודה מול הנהלת חשבונות
הזמנות עבודה וליווי קבלנים חיצוניים לביצוע עבודות שונות
אחריות על מעקב ביצוע בדיקות תקופתיות למערכות טכניות קריטיות
עבודה במשרה מלאה א’-ה’
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי OFFICE - חובה
ניסיון בעבודה עם חשבוניות ומול מחלקת הנהלת חשבונות
תודעת שירות גבוהה
כישורי ניהול זמן מוכחים
יחסי אנוש טובים
אחריות
יכולת עבודה עצמאית
יכולת גבוהה לעבודה תחת לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2497
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למרכז הננו פבריקציה - מילוי מקום:

תיאור התפקיד:
א. ניהול אדמיניסטרטיבי של הפאב.
ב. ניהול תקציב הפאב, ומעקב אחר ניצולו.
ג. סיוע אדמיניסטרטיבי בניהול הפאב מול יחידות מטה באוניברסיטה: מ"א, כספים, לוגיסטיקה, רכש וכו'.
ד. סיוע בהכנת התקציב השנתי וניהולו השוטף: העברות תקציביות, שריונים, טיפול בתשלום ליועצים וספקים, מעקב עד הביצוע וכו'.
ה. הזנת דרישות למערכת הפיננסית, הוראות תשלום, העברות פנימיות, טיפול והעברת חשבוניות רכש, גביית כספים וכו'.
ו. ניהול פעילות פיננסית מול לקוחות המרכז.
ז. ריכוז פרויקטי הפאב.
ח. ניהול מערך הנתונים הממוחשב של הפאב.
ט. קבלת והוצאת משלוחים.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
דרישות משרה:
א. ניסיון בארגון וניהול.
ב. ניסיון בעבודה עם מערכות תקציב וכספים (תפנית).
ג. ניסיון בעבודה במערוכות ממוחשבות.
ד. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
ה. עדיפות לבעלי ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי באוניברסיטה.
ו. שליטה בעברית ובאנגלית ברמה טובה.
ז. רקע טכני- יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00391
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עוזר/ת רמ"ד משק וטלפוניה - אגף התפעול (משרה 70-2021):

תיאור התפקיד:
א. תיאום ופיקוח על עבודות הגינון וחצרנות, הדברה, פינוי אשפה, מחזור, טיפול בחתולים, כביסה, תיאום ופיקוח על קבלנים חיצוניים וכדומה.
ב. אחריות על תחזוקת מתקני החצר, שילוט חיצוני, דיגלול ופירוטכניקה, העברות והובלות.
ג. אחריות מטעם מחלקת המשק על אירועים כלל אוניברסיטאיים במרחב החיצוני (outdoor) של האוניברסיטה כגון טקסי בוגרים, טקסי זיכרון בנושאי תיאום בין היחידות, גיוס עובדים, סידור העבודה, אחריות על ציוד האירועים ומלאי המחסן.
ד. ביצוע וסיוע בפרויקטים מישקיים, קבלת הרשאות עם גורמי חוץ ומחלקות האוניברסיטה כגון: בטיחות, ביטחון, בינוי ואחזקה.
ה. אחריות על תפעול מערך הטלפוניה, אנלוגי, IP (רשת האינטרנט) וסלולרי בכל אתרי האוניברסיטה בתאום עם ממ"ח משק: ניהול ספר הטלפונים הארגוני, מלאי ורשימת מצאי הטלפוניה.
ו. ניהול ותיאום פרויקט הטלפונים בבניינים קיימים וחדשים.
ז. מתן מענה לפניות, העברות קווים, שינוי שלוחות, קיום קשר ומעקב אחר מתן השירות וספקי הטלפוניה, ניהול ותיאום ספקים בתחום הטלפוניה.
ח. אחריות לגבייה ותשלום חשבונות בתחום וטיפולו.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של 5 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ניסיון בארגון ועבודה שוטפת ובארגון עם ספקים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת המחלקה - המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים - סגן נשיא לקשרים אקדמיים בינלאומיים (משרה 50-2021):

תיאור התפקיד:

א. סיוע לממונה בתכנון, בנייה, יישום ומעקב אחר תכנית העבודה כולל ממשקי העבודה עם הגורמים הרלוונטיים מחוץ למחלקה.
ב. ארגון ותאום פעילות המחלקה: תאום יומנים ואירועים, מענה לפניות, מעקב אחר יישום ותוקף הסכמים אקדמיים, מעקב אחר יישום החלטות.
ג. אחריות על רכש ותחזוקת ציוד היחידה: ביצוע הזמנות ציוד ושירותים ומעקב אחר קבלתו, שירות ותחזוקה, מענה לצרכי המחלקה בנושאי: תקלות, ריהוט, התאמות, התקנות וכדומה.
ד. טיפול במינויים של עובדים, מרצים וסטודנטים: תשלומים חד- פעמיים וכו'.
ה. סיוע וגיבוי למדריכים ולרכזים בטיפול בצרכי מועמדים וסטודנטים המטופלים ע"י המחלקה.
ו. עדכון נתונים לגבי אנשי קשר באוניברסיטאות בחו"ל איתם יש למחלקה קשר ויישום שינויים במערכות הממוחשבות של המחלקה (סיילספורס).
ז. עדכון פרסומים ואירועים באתר האינטרנט של המחלקה, ומתן מענה ושירות למשתמשי מערכת הVISIT .
ח. ארגון אירועי המחלקה: פעילויות חברתיות וטיולים לסטודנטים הבינלאומיים, טיולים, ערבי זרקור, כנסים למשתתפי התכנית לחילופי סטודנטים וכו'.
ט. סיוע וגיבוי לבעלי התפקיד במחלקה.
י. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בעבודה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ה. שליטה בעברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. רצוי-שליטה בשפות נוספות.
ד. רצוי- ניסיון בעבודה ב Excel ברמה טובה מאוד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לענייני בחינות - התאמות - מזכירות אקדמית (משרה 94-2021):

תיאור התפקיד:
א. ארגון ושיבוץ בחינות ובחנים במהלך כל השנה בהתאם לנהלי בחינות, תכנון והכנת תיקי בחינות. קיום ותפעול מערך התאמות לסטודנטים זכאים בהתאם להנחיות דיקנאט הסטודנטים: בניית תיק בחינה פרטני, תאום הגעת מרצים, מתרגלים ומשגיחות לחדרי התאמות.
ב. טיפול במבחנים מעורבלים : מעקב אחר הפקדת שאלונים וסריקת תשובונים, תאום מועדי חשיפת המבחנים וכדומה.
ג. שיבוץ מבחנים ובחנים בהתאם לבקשות מהמחלקות, עדכון דוחות ממוחשבים.
ד. קליטת שאלוני בחינה ממרצים, צילום שאלוני בחינה.
ה. טיפול ברישום למועדי ב', הפקת גיליונות ודפי בר-קוד.
ו. מתן סיוע וגיבוי בכל פעילות בעלי התפקידים במדור.
ז. קיום קשר רציף לתיאום בחינות עם המחלקות האקדמיות והמכללות.
ח. ריכוז עדכון והפקת דוחות .
ט. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי .
ב. ידיעת השפה העברית על בוריה, ושליטה בשפה האנגלית.
ג. ניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות
ד. ניסיון במתן שירות ועבודה מול קהל.
ה. רצוי - ניסיון בעבודת צוות .

היקף: 100%
הערה: משרה זמנית למילוי מקום.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 94-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לענייני סטודנטים - ביה"ס הבינלאומי ללימודי מדבור - המכונים לחקר המדבר (משרה 54-2021):

תיאור התפקיד:
א. טיפול בנושאי מנהל הסטודנטים ומנהל הוראה בתאום עם עוזר ראשי למנהל ביה"ס: רישום הסטודנטים, הזנת ציונים, הנפקת אישורים, תדפיסי לימודים, עדכון תיקים אישיים, מעקב אחר התקדמות הסטודנט וכו'.
ב. טיפול בהגעת סטודנטים זרים לארץ :טיפול בבקשות אשרות כניסה לארץ בתאום עם משרד האירוח, תאום וארגון סידורי הגעת הסטודנט משדה התעופה, ארגון קבלת הפנים, הזמנת דיור, טיפול בתשלום הביטוח הרפואי וכו'.
ג. טיפול בעבודות הגמר העברת העבודה לשיפוט, תאום מועד מבחן הגמר, הזמנת חדרים, טיפול בשכפול העבודה, הפצתה ופרסומה.
ד. טיפול במערך המלגות: הזנה, מעקב אחר ביצוע בתאום עם מזכירות המכונים.
ה. עדכון ותחזוקת בסיסי נתונים והכנת דוחות חדשים של מערך הסטודנטים.
ו. תאום ותכנון לוח הבחינות עם סגל ההוראה, מעקב אחר קבלת ציונים וכדומה.
ז. קבלת קהל לסטודנטים כולל מענה לפניות מועמדים וקשר עם סטודנטים חדשים, ותיקים ובוגרים.
ח. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול ברכישות ציוד, עריכת הזמנות, דרישות, העברות תקציביות ותשלומים חד פעמים וכו'.
ט. סיוע בארגון אירועים בביה"ס.
י. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
יא. כפיפות: ממונה על מנהל ביה"ס הבינלאומי ללימודי מדבור.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון עבודה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.


היקף: 100%
הערה: העבודה הינה בקמפוס שדה בוקר.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לפיתוח מקצועי של עובדי הוראה - היחידה לקידום המקצועיות בחינוך - המחלקה לחינוך (משרה 79-2021):

תיאור תפקיד:

ניהול אדמיניסטרטיבי של תוכנית לפיתוח מקצועי של עובדי הוראה: סטאז' וכניסה להוראה, פיתוח מקצועי, הכשרת מנהלים ומרכז סימולציות.

התפקיד כולל:










א. ארגון, טיפול בנרשמים לתוכניות השונות, כולל גביה.
ב. טיפול בניהול הקורסים מול המרצים: מערכות שעות, סילבוסים, ציונים, עבודות ונוכחות.
ג. טיפול בכ"א ומינויים.
ד. טיפול ברכש, בחדרים ובמבחנים.
ה. עבודה מול משרד החינוך: דיווחים לגמול, דוחות ביצוע, רשימות לומדים ועוד.
ו. אחריות על תפעול לוגיסטי של מרכז הסימולציה, קשר עם לקוחות, שיבוץ ותיאום סימולציות, שיבוץ ותיאום כ"א, הכנת חומרים וכו.
ז. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל

היקף: 45% משרה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 79-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת רכבת ותחבורה מובילה באזור עפולה דרושה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית.
במסגרת התפקיד: ניהול משרד, מענה טלפוני, תמיכה במחלקות, שירות ללקוחות, ניהול יומנים, ועוד.
שעות עבודה 8-16.
עבודה דינמית, מגוונת ומעניינת !
תנאים מעולים למתאימים.
דרישות:
שליטה טובה באופיס. יחסי אנוש מעולים.
נכונות ללמידה והגדלת ראש, שירותיות.
ניסיון – יתרון.
מתאים לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 1149
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ישיבה בעמדת הקבלה.
משימות אדמיניסטרטיביות שונות לרבות תיוקים ,טיפול בדואר, מענה לטלפונים,
טיפול בשליחויות, שליחת מכתבים ללקוחות.
הנפקת חש' ללקוחות ושליחה.
גביה- תפעול מערכת הגביה, פניה טלפונית ובדוא"ל ללקוחות.
המשרה כוללת גבייה+אדמיניסטרציה.

דרישות:
ניסיון מוכח בגביה ידע בהנהלת חשבונות (יתרון)
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
יחסי אנוש ומתן שירות ברמה גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה קריאה/כתיבה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1012
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ליבי טכנולוגיות בחולון דרוש\ה אחראי\ת אדמיניסטרציה
התפקיד כולל טיפול בחוזי שירות באנגלית
ניהול שעות עובדים, הקמת דרישות רכש במערכת
ניהול יומנים, רווחת עובדים
עבודה עם אקסל ופריוריטי
דרישות:
ניסיון בפריוריטי - חובה
ניסיון בגבייה מלקוחות
ידע טוב באקסל כולל נוסחאות
אנגלית ברמה גבוהה
תואר ראשון - חובה
יכולת ניהול מספר משימות במקביל
שעות עבודה ביום 8
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1212
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ITL העוסקת בבדיקות תקינה ומתן שירות ללקוחות הייטק, דרושה מזכירת קבלה, אדמיניסטרציה וגביה.
אפיון תפקיד - מזכירת קבלה, אדמיניסטרציה וגבייה (ישיבה בעמדת קבלה)
תיאור העבודה:
מענה לטלפונים
ניהול יומן מנכ"ל, תאום פגישות ולו"ז מנהלים.
עבודה מול ממשקים שונים בחברה, לרבות ספקים ולקוחות.
כפיפות למנכ"ל ולמחלקת תפעול.
רכש – הפקת הזמנות ומעקב.
ניהול צי רכבים (10 רכבים), קביעת טיפולי רכבים, חידוש ביטוחי רכבים.
ניהול מלאי ציוד משרדי וכיבוד.
הפקת חשבוניות וקבלות ללקוח.
מתן מענה ללקוח בגין חיוב פרויקט (חיובים נעשים עפ"י אבני דרך).
ניתוח והבנה של כרטיס לקוח והוצאת דוחות גבייה.
רווחת עובדים – ארגון אירועי חברה, מתנות חגים/ימי הולדת
החברה ממוקמת בלוד
שעות עבודה – משרה מלאה 8-17 גמיש
דרישות:
דרישות:
ניסיון בתחום המזכירות והאדמיניסטרציה מעל 5 שנים.
אנגלית בינונית, בעיקר הבנת הנקרא.
משמעת עצמית גבוהה.
מסודרת.
אחראית.
רצון ללמוד ולהתפתח.
מוסר עבודה גבוהה.
חוסן נפשי, יכולת קבלת ביקורת.
רגישות ונחישות להשגת יעדי חברה.
יחס אנוש טובים.
תוכנות:אופיס רמה גבוהה
אקסל – שליטה טובה. 
יתרון לידע בחשבשבת חלונות, הנה"ח .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-9
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
1 2 3 4 >