דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 39 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

01/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לחברה פיננסית מובילה בהרצליה!

דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לחברה פיננסית מובילה בהרצליה!

לין ביכלר משאבי אנוש

01/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לחברה פיננסית מובילה בהרצליה!
במסגרת התפקיד:
הקמת קופות, העברת כספים, פדיונות, הלוואות וכו', הזנת נתונים,הכנת דוחות.
תנאים:
ראשון עד חמישי - 9 שעות משרה, יש אופציה למשרת הורה 8 שעות ביום
שכר בין 8,500 ל9,500 נקבע בהתאם לניסיון
דרישות:
יכולת עבודה מול מחשב והכרת תוכנות אופיס- חובה
יתרון לבעלי ניסיון בעולמות בק אופיס/משרד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54277
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חייל /ת משוחררת? בק אופיס ללא ניסיון!

חייל /ת משוחררת? בק אופיס ללא ניסיון!

חברה דסקרטית

01/12/2025

תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות!
התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים.
קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד.
משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית
נכונות לעבודה לטווח ארוך
שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה: 754
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת משרד לחברה בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה.

מנהל /ת משרד לחברה בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה.

לירוז נמני - ליווי תהליכי גיוס

01/12/2025

תיאור תפקיד:
לחב' בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה דרוש/ה מנהל /ת משרד עם אנגלית ברמת שפת אם במשרה מלאה.
במסגרת התפקיד: תפעול שוטף של המשרד, הזמנות מספקים, תיאומים, בקרה ומעקב על משימות שוטפות
תכתובות ושיחה באנגלית, ועוד.
העבודה במשרה מלאה בימים א-ה, תנאים טובים למתאימים/ות
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (תכתובות + רמת שיחה) - חובה
ניסיון בתפקיד דומה - חובה
שליטה מלאה על כלל מערכות אופיס - חובה
זמינות למשרה מלאה ולהתחלה מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00066
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

RecruitX

01/12/2025

תיאור תפקיד:

חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות.
אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו.
לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר.
תכנון ותאום סיורים בדירות
מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל.
ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו'
ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:

מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה
תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות.
איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים.
תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות)
הפניית בעיות לגורם המטפל.
עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס).
תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת לשכה

מזכיר/ת לשכה

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

01/12/2025

תיאור תפקיד:
אדמיניסטרציה שוטפת, מענה טלפוני והתכתבות במייל מול ספקים ולקוחות
ניהול ותיאום חדרי ישיבות כולל הזמנת כיבוד ושתייה
הזמנות רכש ,ציוד משרדי ועבודה מול ספקים חיצוניים
משרה א-ה 10:00/11:00-18:00
דרישות:
בגרות מלאה-חובה
ניסיון של 1-2 שנים בתפקיד דומה- חובה
מיומנויות אופיס ברמה גבוהה מאוד - כולל שליטה מצוינת בOUTLOOK
עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בעבודה דינמית עם ריבוי משימות
דייקנות ואחריות, ייצוגיות, גישה שירותית ואדיבה,
יחסי אנוש טובים מאוד, יכולת עבודה עצמאית

משרה א-ה 10:00/11:00-18:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2292
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד!

מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד!

לין ביכלר משאבי אנוש

01/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד!
התפקיד כולל:
עבודה שוטפת מול מנכ"ל, מתן מענה שוטף לעובדי המשרד, התנהלות מול ספקים (הצעות מחיר, הזמנות רכש, חשבוניות ומשלוחים).
אחריות כוללת על תחזוקה, תמיכה במחלקת מש"א - אחריות על קליטת עובדים חדשים וסיומי העסקה, תמיכה בתפעול אירועים במשרד (הרמות כוסית, ישיבות ואירוח) ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות.
תנאים:
משרה מלאה, ימים א'- ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי (אפשרות לימים קצרים וארוכים)
נא לציין צ.ש
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי תפעול/אדמיניסטרציה - חובה!!
ניסיון מחללי עבודה/ניהול אירועים- יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ ותקתוק משימות
הכרות עם יישומי Office
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54107
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר.ה ללשכת סמנכ"ל משאבי אנוש במרכז רפואי גדול במרכז

מזכיר.ה ללשכת סמנכ"ל משאבי אנוש במרכז רפואי גדול במרכז

JobShop

01/12/2025

תיאור תפקיד:
אנו מזמינים אותך להצטרף לצוות המזכירות של לשכת מנכ"ל המרכז הרפואי בתל אביב.
במסגרת התפקיד:
- עבודה במשרד דינאמי ומאוד פעיל, המאפשרת לכם לתרום לתיאום פעילויות חשובות ולקבלת קהל.
- תיאומי פגישות מרובות משתתפים, הדפסות ותיוקים, קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופנים-אל-פנים לפניות מטעם ומחוץ לארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה בהיקף של 8.5 שעות ביום, ימים א'-ה', עבודה במשמרות בין השעות 7:00-19:00.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-2-3 שנות ניסיון במזכירות,
- ניסיון בעבודה בלשכה (גם צבאי נחשב יתרון)
-שליטה מלאה ביישומי אופיס,
-ניסיון בעבודה עם Outlook כולל תיאום פגישות בזום וב-Teams, יכולת הדפסה מהירה/עיוורת
- אנגלית ברמה טובה מאוד - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 994488
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

MatchPoint IT

01/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint ממחפשת אדמינ/ית
 יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך! 
למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו! 
דרישות:
 מה בתפקיד:
  •  ניהול יומנים ותיאומים
  •  מענה לטלפונים ולמיילים
  • אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
מה חשוב לנו:
• סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל )
• שליטה בסיסית במחשב ובאופיס
• גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך
• ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה
• אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00564
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

MatchPoint IT

01/12/2025

תיאור תפקיד:
 יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך! 
למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו! 

דרישות:
 מה בתפקיד:
 ניהול יומנים ותיאומים
 מענה לטלפונים ולמיילים
 אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
מה חשוב לנו:
• סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל )
• שליטה בסיסית במחשב ובאופיס
• גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך
• ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה
• אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00550
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות

דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

01/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי שירותי רפואה דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות
התפקיד כולל: בחינת מסמכים,בדיקת כיסויים וקבלת החלטה בתביעה
משרה יציבה ולטווח ארוך .
ישנה גמישות בשעות!
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית!
העבודה היא במשרדי החברה במתחם הבורסה בר"ג.ולאחר תקופת הכשרה ישנה אפשרות לעבודה מפוצלת מהבית ומהמשרד.
אין חובה בניסיון קודם-הכשרה תינתן למתאימים/ות!
דרישות:
יכולת עבודה בצוות.
דייקנות ,יסודיות וראש גדול.
יתרון-ניסיון בתחום הביטוח.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00184
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת טכנאים-שכר מצויין למתאימים/ות!

רכז/ת טכנאים-שכר מצויין למתאימים/ות!

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

01/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לצוות טכנאים
מתן שירות לטכנאי השטח בחברה
ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות
הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות
גורם מקשר בין המחלקות השונות
ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה
תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות
שעות עבודה:
ימי א-ה 8:00-16:30
פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00
שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש
Team player
יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים
שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל
עבודה ברמת גן
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00281
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה

רכז/ת אדמיניסטרציה

מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית

01/12/2025

תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה.
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה.

תיאור התפקיד:
- ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים.
- ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני.
- הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים.
- מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך.
- בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות.
- ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים.
- טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד.
- שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים.
- יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית.
- שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams).
- אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון.
- סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים.

העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי.
זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00119
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.

לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.

חברה דיסקרטית

01/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.
התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות.
העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי
*ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית
*ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי!
*יכולות ארגון וניהול תהליכים
*תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים
*אחריות ויסודיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 597626
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

לין ביכלר משאבי אנוש

01/12/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת.
תנאים:
ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי!
שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51508
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!