תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית הממוקמת בתל אביב דרוש/ה בהקדם רפרנט/ית בק אופיס. התפקיד כולל: עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות בארץ ובחו"ל, העברות כספים, טיפול במסמכי משקיעים, טיפול בתיקי לקוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בתחום פיננסי - יתרון ניסיון בתפקיד דומה שליטה באקסל אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בשוק ההון - יתרון נכונות לעבודה במשרה מלאה בשעות 11:00-19:00 דייקנות ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
698797
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה ברמת החייל דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה למשרה מלאה. במסגרת התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי למטה ההנהלה (מנכל, סמנכלים ומנהלת מש"א), תיאומים, ניהול יומנים וזימון פגישות רבי משתתפים, רווחה, ועוד. העבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה ברמת החייל, תנאים טובים. סביבת עבודה צעירה, פעלויות רווחה, גיבוש, אפשרויות וסביבה צעירה ותוססת.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה תודעת שירות פנים ארגונית גבוהה מאוד – חובה יכולת עבודה מול מטה הנהלה, יכולת תיאום, ירידה לפרטים קטנים – חובה שליטה מלאה באאוטלוק זמינות להתחלה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לפתח תקוה מנהל/ת אדמיניסטציה לתפקיד מגוון ומאתגר ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומנים תמיכה בתהליכי בקרה טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית) בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים. משרה מלאה
דרישות:
לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד של אדמיניסטרציה וניהול בקרת תהליכים ניסיון בעבודה עם תוכנות Office עם דגש על Excel אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה ניסיון בעבודה על מערכת Priority - יתרון משמעותי יוזמה, אחריות , ראש גדול, תקתניות, ויסודיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19182
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תיאור: דרושים/ות עובדי/ות ניקיון לחברה מובילה הממוקמת בתל אביב למשרת ערב - 16:00-20:00 *שכר מתגמל מתאים גם לסטודנטים.
דרישות:
נכונות לעבודה בימים ובשעות הנדרשות! אמינות וחריצות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מבוססת ובעלת אווירה משפחתית דרוש/ה מזכיר/ה זמני/ת (החלפה לחל"ד), לתפקיד משרדי מגוון ןמעניין. במסגרת התפקיד: - ניהול שוטף של יומנים ותיאום פגישות
- ארגון ישיבות, מענה טלפוני וטיפול בדוא"ל
- סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף: הדפסות, תיוקים, מסמכים
- תיאום ועבודה מול גורמים פנים-ארגוניים
- ארגון פעילויות רווחה – ימי הולדת, מתנות לחגים, אירועי צוות ועוד
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה
- שליטה מלאה ביישומי Office – חובה
- כישורי סדר וארגון, אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה עצמאית
- גישה שירותית, חיוך בעיניים, יחסי אנוש מעולים
- זמינות למשרה זמנית (מיידית) – חובה
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
Y-SZ
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מחלקת גיוס המשאבים של עמותה גדולה בירושלים מחפשת רכז/ת עם תשומת לב לפרטים, סדר פנימי, ראש אנליטי ויכולת ניהול עצמאית של משימות. התפקיד כולל ניהול מידע, תפעול שוטף של מערכות, הפקת דוחות ותמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת – במטרה לאפשר למחלקה לפעול בצורה הכי מדויקת ויעילה שיש. מה כולל התפקיד? - ניהול ועדכון נתונים במערכת Salesforce (תורמים, מענקים, קרנות ועוד)
- הפקת דוחות וניתוחים לפי צרכים משתנים
- עבודה מול מחלקות שונות כדי לאסוף ולרכז מידע
- תמיכה בפרויקטים ויוזמות של האגף
- סיוע בשיפור תהליכים והובלת סדר וארגון פנימי
- ניהול שוטף של האדמיניסטרציה בצוות
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה
- ניסיון עם מערכות CRM, עדיפות ל-Salesforce – חובה
- שליטה מלאה ב-Excel ובשאר יישומי Office – חובה
- דיוק, סדר, יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת לעבוד מול ממשקים רבים
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-CRM
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
עוזר/ת אישי/ת
עוזר/ת אישי/ת
עוזר/ת אישי/ת
QHR
09/06/2025
תיאור תפקיד:
מחפשים עוזרת אישית למנכ"ל של האתר ב ישראל. מה שחשוב –תואר ראשון ,ניסיון כעוזרת אישית להנהלה בכירה שירותיות; אנגלית ברמה הטובה מאוד גם דיבור לא כתוב בפרופיל אבל היא תצטרך לשבת בקבלה כאשר פקידת הקבלה לא נמצאת (אין הרבה שנכנסים במהלך היום, באמת מעטים, אם בכלל) ניהול יומן מנכ"ל - תיאום פגישות רבות משתתפים עם לו"ז מורכב והפרשי זמנים תמיכה אדמינסטרטיבית בהנהלה תמיכה אדמיניסטרטיבית בשיווק – תיאום כנסים, שליחת הזמנות ועוד טיפול אדמיניסטרטיבי במכרזים תמיכה במערכת Sales Force תמיכה במנהלת משאבי אנוש בתיאום אירועי חברה, תמיכה בOnboarding + Offboarding תמיכה בסמנכ"ל כספים ועזרה בניהול צי רכבי הליסינג של החברה
דרישות:
ניסיון מוכח כעוזרת אישית דיסקרטיות אנגלית ברמה גבוהה – חובה יכולת למידה עצמאית גבוהה היכרות טובה עם תוכנות OFFICE תואר ראשון – חובה יכולת מולטיטאסקינג, ותעדוף מיילים ושיחות טלפון יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות עם חיוך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15013
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי שירותי רפואה דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות התפקיד כולל: בחינת מסמכים,בדיקת כיסויים וקבלת החלטה בתביעה משרה יציבה ולטווח ארוך . ישנה גמישות בשעות! סביבת עבודה נעימה ומשפחתית! העבודה היא במשרדי החברה במתחם הבורסה בר"ג.ולאחר תקופת הכשרה ישנה אפשרות לעבודה מפוצלת מהבית ומהמשרד. אין חובה בניסיון קודם-הכשרה תינתן למתאימים/ות!
דרישות:
יכולת עבודה בצוות. דייקנות ,יסודיות וראש גדול. יתרון-ניסיון בתחום הביטוח. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00184
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מכבי טבעי מקבוצת מכבי שירותי בריאות מגייסת: מנהל/ת משרד למרפאת פתח תקווה במשרה מלאה. הזדמנות להשתלב בארגון רפואי מוביל, יציב, איכותי הדואג לרווחת העובדים ומשקיע בהם. על המשרה: מתן שירות מיטבי למטופלי המרפאה ולצוות המטפלים והרופאים. שירות יוזם- קביעת תורים, סגירת תוכנית טיפול וגבייה. סיוע למנהלת המרחב בתפעול שוטף של המרפאה. שותפות בהובלת פרויקטים נוספים כפי שיידרש. הובלה מקצועית של צוות מתאמות השירות במרפאה. טיפול בנושא הרכש ועבודה עם ספקים
דרישות:
• ניסיון בהנעת עובדים/תהליכים- חובה • ניסיון קודם של שנתיים בתפקידי שירות ומכירה- חובה • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים • יכולת עבודה בריבוי משימות, סדר וארגון • עבודה במשרה חלקית, נכונות ל2 משמרות ערב, שישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
6054
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל, חברת IT מהמובילות והוותיקות בארץ המספקת פתרונות טכנולוגיים מובילים בתחומם מגייסת מנהל/ת משרד מיקום המשרה - כפר סבא תיאור התפקיד: - עבודה צמודה וסיוע למנכ"ל החברה - ניהול יומן - מעקב אחר תהליכים - התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים רבים - תהליכי רכש - עבודה שוטפת מול מחלקת הכספים - ניהול אדמיניסטרטיבי ושוטף של המשרד - מענה למנהלי ועובדי החטיבה - סיוע למנהלת מש"א - טיפול בעובדים חדשים ומסיימים ורווחה. - מודל עבודה היברידי
דרישות:
- אקדמאי/ת- חובה - ניסיון קודם של 3 שנים בתפקיד דומה – חובה - ידע בשפה האנגלית - שליטה ברמה גבוהה ביישומי גוגל ואופיס, במיוחד Sheets - ניסיון בעבודה מול ממשקים רבים ותהליכי רכש - יכולת ניהול מספר תהליכים במקביל ותעדוף משימות - יכולת למידה מהירה, הקשבה והבנה אינטואיטיבית - כושר ארגון וראיה מערכתית רחבה - פרואקטיביות ויוזמה לשיפור תהליכים - יחסי אנוש מעולים, שירותיות, בגרות אישית, ראש גדול ויכולת למידה מהירה - ניסיון קודם בעבודה בחברת היי טק- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23062
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש\ה עוזר\ת אדמיניסטרטיבי\ת זמני\ת למנכ"ל חברה בפתח תקווה ! *המשרה הינה זמנית לתקופה של שבוע עם אופציה ! במסגרת התפקיד: ניהול יומן, דוחות, מעקב אחר תשלומים, משימות משרדיות שוטפות טיפול וסיוע בנושאים אדמיניסטרטיביים שוטפים. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 ללא גמישות טווח שכר 60-65 ש"ח לשעה ברוטו יש חניה
דרישות:
ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה-חובה אופיס שליטה מלאה-חובה זמינות מיידית -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
51947
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לאתר באיזור קרית אונו דרוש/ה אדמינ/ית תפעול! התפקיד כולל: טיפול באישורים, התנהלות מול לקוחות ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00. תנאים מעולים למתקבלים! שכר: 11000 - 12,000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה במערכות אופיס - חובה היכרות עם תוכנת SAP או פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52073
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ת אגף לניהול יומן של המנכ״ל, עיסוק במערכות מידע, טיפול בנושאים אדמנסטרטיביים, טיפול בקביעת פגישות מרובות משתתפים, בניית מצגות, תקציב רווחה. משרה מלאה עם גמישות בשעות במידת הצורך
דרישות:
תואר אקדמאי-חובה ניסיון אדמנסטרטיבי של שנתיים לפחות-חובה יחסי אנוש, ראש גדול, פרואקטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו בפארק ראם דרוש/ה פקיד/ה התפקיד כולל: אחריות על קבלת תביעות אחריות דרך מערכת המחשוב, בדיקתן ואישורן לשליחה ליצרן. אחריות לניהול מעקב אחר זיכויים ממרכז תביעות ובירור הפרשים וכו' תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 7:30-16:30 +ש.נ במידת הצורך . ימי שישי עפ"י צורך (אולי פעמיים בחודש) . תנאים מעולים! חניה, חדר אוכל, אירועי חברה וכו'
דרישות:
ניידות עם רכב שליטה מלאה ביישומי ה-OFFICE- חובה ניסיון בתפקיד מזכירותי/ תפעולי קודם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51295
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|