דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 35 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לענייני סטודנטים - ביה"ס לרוקחות - הפקולטה למדעי הבריאות (משרה 84-2021):

תיאור התפקיד:
א. ארגון וטיפול בנושאי מינהל הסטודנטים ומנהל ההוראה, יישום תוכניות הלימודים בביה"ס לרוקחות, בתאום ראש מנהל ומנהלת ביה"ס.
ב. מתן שירות לסטודנטים: רישום לקורסים, אישורים, פטורים, החלטות מעבר, ניהול תיק סטודנט, בוגרים, פרסום מידע, וכו'.
ג. תאום וטיפול כל נושא הבחינות בביה"ס: טיפול בערעורים וקביעת מועדים מיוחדים.
ד. ארגון תהליך הייעוץ והרישום לקורסים.
ה. ריכוז נושאים לוועדת הוראה ומעקב אחר ביצוע החלטותיה והחלטות הפקולטה ופרסומן.
ו. סיוע בתיאום מערכת השעות: דיווח קורסים, הזמנת חדרים, מעקב ופרסום שינויים במערכת.
ז. קבלת קהל לסטודנטים, מענה לפניות מועמדים וקשר עם מתקבלים, סיוע בוועדות קבלה.
ח. סיוע בארגון אירועים מחלקתיים ופקולטיים.
ט. ביצוע מטלות מזכירותיות: דואר, טלפונים, תיוק וכו'.
י. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 84-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת מחלקה - המחלקה לתשתיות IT ושירות (משרה 124-2021)

תיאור התפקיד:
א. ניהול מזכירות המחלקה, תאום פעילות ראש המחלקה והמדורים השונים.
ב. ניהול יומן מנהל המחלקה: ארגון ותאום ישיבות ופגישות, ריכוז והפצת חומר לדיונים, השתתפות וסיכום פרוטוקול, ביצוע מעקב אחר יישום החלטות ומשימות.
ג. ריכוז הטיפול בקרה, וסיוע בקידום תהליכים פרויקטים ומשימות מיוחדות שבאחריות הממונה.
ד. ניהול המסמכים השוטפים של המחלקה, הכנת מצגות ומסמכים בהתאם לצרכים.
ה. ביצוע עבודת מזכירות שוטפת במחלקה: מענה לטלפונים, אחריות על הציוד המשרדי, הדפסות וכדומה.
ו. קבלת קהל פונים ואורחים במחלקה.
ז. מתן שירות וגיבוי לכל בעלי התפקידים במדורי המחלקה, בכל תחומי פעילותם.
דרישות:
א. תואר אקדמי .
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. ניסיון בניהול וארגון משימות.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 124-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית העוסקת בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת ומתאם/ת פרוייקטים במחלקת משאבי אנוש.
תפקיד מגוון ומאתגר בחברה מעולה, כרטיס כניסה מצוין אל תחום משאבי האנוש.
דרישות:
הכרות עם יישומי אופיס ברמה גבוהה
יכולת התנסחות בעל-פה ובכתב
יכולת עבודה עצמאית ותודעת שירות גבוה
יכולת התמודדות עם מס' מטלות בו זמנית ( מולטי טסקינג).
ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון
יכולת ורצון לעבודה לטווח ארוך
מגורים בפתח תקוה והסביבה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2732
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לקבוצה גדולה ברעננה
דרוש/ה מנהל/ת משרד לעבודה במשרה מלאה
- אחריות כוללת על התפעול המשרדי השוטף.
- טיפול במלאי משרדי שוטף – הזמנות ציוד משרדי, עבודה מול ספקים.
- תמיכה ועזרה למחלקות השונות בחברה : משאבי אנוש, כספים, מנהלים
- מתן שרות לכל עובדי המשרד, מענה לטלפונים, קבלת אורחים, תאום חדרי ישיבות.
ניהול יומני מספר חברי הנהלה.
-ממשק עבודה שוטף עם מחלקות כספים ומשאבי אנוש.
- שעות העבודה – 8:00-17:00
העבודה הינה ברעננה
דרישות:
דרישות
שליטה מלאה ב-Word, PPT ו-Outlook – חובה.
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה.
- ראש גדול, אחראי/ת, שירותי/ת !!
- תואר ראשון - יתרון
אנגלית ברמה טובה - יתרון
יכולת לעבודה תחת לחץ וריבוי ממשקים
זמינות מיידית - יתרון
זמינות למשרה מלאה 8:00-17:00 , עבודה ברעננה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 121212
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק וותיקה ודינמית דרוש/ה מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
במסגרת התפקיד:
* ניהול משרד הכולל: ארוח אורחים, מענה לטלפונים, רכש ואדמינסטרציה.
* אחריות על משלוחים פנים ארציים.
* ליווי ועדכון הלקוח בתהליך משלוח ייבוא/ ייצוא.
דרישות:
* כ 3 שנות נסיון בתפקיד דומה
* עבודה על מערכת ERP
* אנגלית ברמה גבוהה - חובה
* שליטה ביישומי אופיס כולל אאוטלוק
* נכונות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 915683
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת סייבר בהרצליה מגייסת לתפקיד התחלתי של תיאום מכירות
כחלק ממסגרת התפקיד:
תמיכה בכל מנהלי המכירות בחברה
שיחות עם לקוחות פוטנציאלים בארה"ב
עבודה עם sales force- לא צריך ניסיון
עבודה במשרה מלאה, שכר גבוה למתאימים/ות!
דרישות:
-אנגלית ברמה גבוהה- חובה
-זיקה לעולם הטכנולוגי
-מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש טובים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00529
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'.
סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה
שעות עבודה 8:00-16:00 
ללא ימי שישי / ערבי חג.
שכר שעתי + בונוסים מתגמלים .
ארוחות במחיר מסובסד במזנון הממוקם בבניין
עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ.
יכולת טובה להשתלב בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00139
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עוזר/ת רמ"ד משק וטלפוניה - אגף התפעול (משרה 70-2021):

תיאור התפקיד:
א. תיאום ופיקוח על עבודות הגינון וחצרנות, הדברה, פינוי אשפה, מחזור, טיפול בחתולים, כביסה, תיאום ופיקוח על קבלנים חיצוניים וכדומה.
ב. אחריות על תחזוקת מתקני החצר, שילוט חיצוני, דיגלול ופירוטכניקה, העברות והובלות.
ג. אחריות מטעם מחלקת המשק על אירועים כלל אוניברסיטאיים במרחב החיצוני (outdoor) של האוניברסיטה כגון טקסי בוגרים, טקסי זיכרון בנושאי תיאום בין היחידות, גיוס עובדים, סידור העבודה, אחריות על ציוד האירועים ומלאי המחסן.
ד. ביצוע וסיוע בפרויקטים מישקיים, קבלת הרשאות עם גורמי חוץ ומחלקות האוניברסיטה כגון: בטיחות, ביטחון, בינוי ואחזקה.
ה. אחריות על תפעול מערך הטלפוניה, אנלוגי, IP (רשת האינטרנט) וסלולרי בכל אתרי האוניברסיטה בתאום עם ממ"ח משק: ניהול ספר הטלפונים הארגוני, מלאי ורשימת מצאי הטלפוניה.
ו. ניהול ותיאום פרויקט הטלפונים בבניינים קיימים וחדשים.
ז. מתן מענה לפניות, העברות קווים, שינוי שלוחות, קיום קשר ומעקב אחר מתן השירות וספקי הטלפוניה, ניהול ותיאום ספקים בתחום הטלפוניה.
ח. אחריות לגבייה ותשלום חשבונות בתחום וטיפולו.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של 5 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ניסיון בארגון ועבודה שוטפת ובארגון עם ספקים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת ביה"ס - ביה"ס ע"ש רקאנטי - הפקולטה למדעי הבריאות (משרה 103-2021)

תיאור התפקיד:

א. ביצוע מטלות מזכירותיות עבור מנהל ביה"ס והממונה על המנהל: ניהול יומן פגישות, דואר, מעקב אחר מטלות, הדפסות וכו'.
ב. ריכוז הטיפול בהעסקה של כ"א זמני: תשלומים חד-פעמיים, בתאום הממונה על המנהל, ומחלקות אגף מ"א.
ג. אחריות לטיפול ומעקב אחר תקציבי ביה"ס, הפקת הזמנות רכש, הוראות תשלום, העברות תקציביות וכדומה.
ד. טיפול וסיוע לחוקרי ביה"ס בביצוע העברות תקציביות, הזמנות רכש, הוראות תשלום מיוחדות וכו'.
ה. אחריות לטיפול בהשתלמויות ומלגות חברי הסגל בביה"ס.
ו. תיאום וריכוז חומר לוועדות בנושא קרנות ביה"ס: שליחת "קול קורא" לבתי ספר סיעודיים בארץ, טיפול בהוצאת המחאות לזוכים וכו'.
ז. סיוע בארגון אירועי ביה"ס: כנסים, טקסים, סמינריונים וכו'.
ח. סיוע בהכנת חומר לפרסום בתחומי פעילות ביה"ס.
ט. מתן סיוע וגיבוי לרכזות לענייני הסטודנטים בביה"ס.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון בקבלת קהל, ובמתן שירות.
ד. ניסיון בעבודה ב-office.
ה. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 103-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת לפיתוח מקצועי של עובדי הוראה - היחידה לקידום המקצועיות בחינוך - המחלקה לחינוך (משרה 79-2021):

תיאור תפקיד:

ניהול אדמיניסטרטיבי של תוכנית לפיתוח מקצועי של עובדי הוראה: סטאז' וכניסה להוראה, פיתוח מקצועי, הכשרת מנהלים ומרכז סימולציות.

התפקיד כולל:










א. ארגון, טיפול בנרשמים לתוכניות השונות, כולל גביה.
ב. טיפול בניהול הקורסים מול המרצים: מערכות שעות, סילבוסים, ציונים, עבודות ונוכחות.
ג. טיפול בכ"א ומינויים.
ד. טיפול ברכש, בחדרים ובמבחנים.
ה. עבודה מול משרד החינוך: דיווחים לגמול, דוחות ביצוע, רשימות לומדים ועוד.
ו. אחריות על תפעול לוגיסטי של מרכז הסימולציה, קשר עם לקוחות, שיבוץ ותיאום סימולציות, שיבוץ ותיאום כ"א, הכנת חומרים וכו.
ז. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות:
א. תואר אקדמי
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל

היקף: 45% משרה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 79-2021
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לקבוצת רמות CBRE דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטריבי/ת לבניין משרדים בתל אביב
השתלבות בצוות האחזקה באתר
ניהול עבודה שוטפת לפי פתיחת קריאות, תעדוף קריאות, העברתם לצוות לטיפול
ניהול עבודה לפי מערכת חדשה לניהול וניתוב קריאות לעובדי האחזקה
הזמנות עבודה וליווי קבלנים חיצוניים לביצוע עבודות שונות
אחריות על מעקב ביצוע בדיקות תקופתיות למערכות טכניות קריטיות
עבודה במשרה מלאה א’-ה’ 8:00-17:00 
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי OFFICE - חובה
תודעת שירות גבוהה
כישורי ניהול זמן מוכחים
יחסי אנוש טובים
אחריות
יכולת עבודה עצמאית
יכולת גבוהה לעבודה תחת לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2592
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לקבוצת רמות CBRE דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטריבי/ת לבניין משרדים בבני ברק
השתלבות בצוות האחזקה באתר
ניהול עבודה שוטפת לפי פתיחת קריאות
ניהול עבודה לפי מערכת חדשה לניהול וניתוב קריאות לעובדי האחזקה
קבלת חשבוניות, קליטת חשבוניות ועבודה מול הנהלת חשבונות
הזמנות עבודה וליווי קבלנים חיצוניים לביצוע עבודות שונות
אחריות על מעקב ביצוע בדיקות תקופתיות למערכות טכניות קריטיות
עבודה במשרה מלאה א’-ה’
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי OFFICE - חובה
ניסיון בעבודה עם חשבוניות ומול מחלקת הנהלת חשבונות
תודעת שירות גבוהה
כישורי ניהול זמן מוכחים
יחסי אנוש טובים
אחריות
יכולת עבודה עצמאית
יכולת גבוהה לעבודה תחת לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2497
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בואו לגדול איתנו! חברת 'Volta Solar' ממשיכה לצמוח במהירות שיא ומחפשת מתאם/מת רישוי מסחרי - C&I&M Licensing Coordinator North.

התפקיד כולל את ניהול הקשר מול גורמי הרישוי בחברת החשמל ורשות החשמל באזור הצפון, וביצוע תיאומים נדרשים אל מול עמיתים בחברה על מנת לאשר את התקנת המערכות הסולאריות המסחריות תוך מתן פוקוס מרכזי על חווית לקוח מדהימה.

*העבודה הינה במשרה מלאה באזור חיפה והסביבה, וכוללת פגישות שטח ורכב צמוד.*







דרישות:
* הנדסאי.ת חשמל / סטודנט.ית שנה ד' להנדסת חשמל בהתמחות מערכות הספק - יתרון משמעותי.
* יכולת התמודדות עם אתגרים באופן עצמאי ויצירתי אל מול גורמים בירוקרטיים.
* אוריינטציה טכנית גבוהה.
* יכולת למידה עצמית בסביבה דינמית ואינטנסיבית.
* כישורים בין-אישיים מדהימים ויכולת ליצור חיבורים עם בעלי מקצוע.
* יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
* רמת התנסחות גבוהה בעברית בעל-פה ובכתב.

*אופק מקצועי ופוטנציאל פיתוח לתפקידים נוספים בעתיד למתאימים/ות!*

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
משרד מעוצב ומדהים העוסק בתחום הקניין הרוחני במתחם הבורסה ברמת גן, מחפש את האחת/האחד! להשתלבות מיידית בצוות קיים במשרה קבועה, ארוכת טוות מעניינת ומאתגרת. ישיבה בעמדת הקבלה שכוללת קבלת אורחים ואירוח, ניתוב שיחות ומענה טלפוני בעברית ואנגלית. קבלת אורחים, סיוע בפרוייקטים שונים ובקרה אחר פעילויות שוטפות, ניהול יומן, זימון פגישות פרונטליות וזום לפי הצורך, עבודה מול ספקים פנימיים וחיצוניים וכן מול חברות שליחויות, טיפול בדואר נכנס (סריקות ותיוק) ויוצא, סיבובי בנקים ודואר, ניהול חדרי ישיבות, מתן עזרה בארגון אירועי רווחה לעובדים. העבודה בכפיפות למנהל/ת משאבי אנוש ואדמיניסטרציה. תנאים טובים ומפנקים למתאימים!
דרישות:
נדרשת זמינות למשרה מלאה בין השעות 9:00-17:00 ביום א’ ובין השעות 8:30-17:30 בימים ב’-ה’. תקתקן/ית, אנרגטי/ת, ראש גדול, יכולת עבודה בתנאי לחץ, בעל/ת יכולת למידה מהירה, שירותי/ת, אישיות נעימה, יכולת לבצע מספר משימות, ייצוגי/ת. שליטה מלאה בתוכנות אופיס, ידע טכני (יתרון). נסיון מזכירותי/אדמיניסטרטיבי של שנה לפחות, אנגלית ברמה טובה משרה מלאה, 08:30 שעות ביום, שעות העבודה גמישות, בין השעות 7:00 ל- 18:00 *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-40083
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
simple payments and financial solutions, providing merchants and consumers all around the world with a unified omni-channel payment platform.
At Credorax we work as one to design, develop and launch new products and services. Join our fast-growing team and be part of tomorrow’s payment solutions.
We are seeking an Administrator & Personal Assistant suitable for our dynamic international environment.
Job Description:
    Provide ongoing administrative support to all employees and management levels at the front desk.
    Office administrative responsibilities include daily interaction with suppliers, food & beverages, couriers, printers, cellular phones, car parks and anything related to office infrastructure maintenance.
    Answering and screening incoming phone calls
    Support company events, HR and training departments as needed from time to time.
    Logistic responsibility for all company visitors – booking accommodation and transportation, issuing security and invitation letters, issuing “Mokdan” permits.
    Provide executive administrative support to members of the management team.
    Manage and arrange travel bookings, expense reports, transportation, etc.
    Full-time position Sunday – Thursday, 9am until 6pm in our office in Herzliya.
    Reporting to the Office Manager
דרישות:
Requriments:
    At least 1-year administrative experience or service-oriented positions.
    English at a very high level (fluent/mother-tongue)
    Great interpersonal skills with a “can-do” attitude
    Attention to detail, precise and thorough.
    Ability to prioritize, multitask and meet deadlines in a fast-paced mode of work.
    Ability to stay calm in any situation,
    Can easily adjust to evolving business needs at short notice.
    Communicate accurately politely and diplomatically, both verbally and in writing in Hebrew and in English.
    Full knowledge of MS Office/ Outlook/ Gmail
    Experience working in a global environment- an advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00093
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!