תיאור תפקיד:
עוזר/ת חשב שכר- שעות 09:00 - 15:30 לארגון מוביל בתחומו בת"א! תיאור התפקיד: טיפול בכל תהליכי העבודה בהכנה לשכר, עבודה על מערכת נוכחות, עדכון שעות עובדים, מעקב אחרי טפסי 101, ניהול דוחות אקסל, עדכוני עובדים שוטפים: מחלה/ חופשה/ מילואים וכו', תנאים: 5 ימים בשבוע, שעות: 09:00-15:30, ללא ימי שישי נא לציין צ.ש!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי /בק אופיס/תפעולי. שליטה מלאה ביישומי האופיס- חובה. יתרון -SAP / CRM.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
52095
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|