תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד של ר״צ אשר ינהל צוות Support Tier 1 של 10 אנשים HO- 50% ו- 50% ניהול. ניסיון ניהולי של 2/3 שנים - חובה כן חייב ניסיון טכני באחד הכלים/טכנולוגיות: Jenkis /Python/ Grafana HTML/ Java Script /API
דרישות:
3+ years of hands-on experience as a technical support engineer or as a developer 2+ years of leadership experience managing 5+ people Natural “Can Do” approach Experience in providing services to agreed SLA’s Excellent technical, diagnostic, and problem solving skills with a data driven approach Familiar and hands on with a variety of technologies, including databases (MongoDB, SQL), logging and search (Kibana), monitoring tools (Grafana), coding and scripting (Python) and more Ability to lead tasks and priorities under high pressure Excellent customer service skills with previous experience in a client facing role Strong verbal and written skills, fluent English and good interpersonal skills
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00567
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|