דרושים בתחום ראש צוות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 10 משרות עבודה בתחום ראש צוות

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "ראש צוות" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל מחלקת קשרי לקוחות, מנהל מוקד, מנהל תיקי לקוחות עסקיים לתפקיד שטח ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת שרות לחברת אנרגיה

מנהל/ת שרות לחברת אנרגיה

ג'ובנפיט בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה מצליחה דרוש/ה מנהל/ת צוות למחלקת שירות לקוחות.
מענה מקיף ללקוחות חדשים וקיימים של החברה (פרטיים ועסקיים)
ניהול של 4 אנשי צוות ובהמשך אף יותר, בניית תהליכי עבודה מול מחלקות מקבילות במטה ובשטח, שיפור מדדי השירות בצוות.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות במוקדי שירות טלפוניים - חובה
ניסיון ניהולי של לפחות שנה במוקדי שירות - חובה
ניסיון בגיוס, הכשרה וחניכה של נציגי שירות
אוריינטציה טכנית וטכנולוגית וכישורי ביטוי מצוינים בעל-פה ובכתב
ניסיון ממוקדים בתחום סולארי / חשמל / תשתיות - יתרון גדול
יכולות אנליטיות, רהיטות ויסודיות, חריצות, טיפול מיידי בבעיות.
* עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
* אפשרות ליום עבודה מהבית
* אופק מקצועי ופוטנציאל פיתוח למתאימים/ות
המשרה בפ’ת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2991
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות שירות לקוחות- שכר מצויין-משרה מיידית!

מנהל/ת צוות שירות לקוחות- שכר מצויין-משרה מיידית!

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
חברת נטלי שירותי רפואה מגייסת מנהל/ת צוות למוקד שירות הלקוחות של החברה.
התפקיד כולל:
ניהול צוות נציגי שירות ברמה האישית והמקצועית וכן ניהול אחמ"ש.
עמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים.
הובלת הצוות ליעדי המוקד.
מתן מענה מקצועי לחברי הצוות.
שיחות משוב עם נציגים.
הדרכות וגיוס עובדים.
ימי עבודה ראשון עד חמישי ללא ימי שישי.
עבודה בסביבה משפחתית נעימה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות עובדים.
סובלנות ותקשורת בינאישית גבוהה.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ ועומס.
זמינות למשרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00272
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד ייעוץ ושירות

מנהל/ת מוקד ייעוץ ושירות

מגייסת

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בלב תל אביב דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות הלקוחות של החברה.
התפקיד כולל:
ניהול צוות נציגי המוקד ברמה האישית והמקצועית .
עמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים.
הובלת הצוות ליעדי המוקד.
מתן מענה מקצועי לחברי הצוות.
בקרות שוטפות על עבודת הצוות
הדרכות וגיוס עובדים.
מיקום המשרה : תל אביב
דרישות:
ניסיון בניהול צוות עובדים.
אסרטיביות ויכולת הובלת העובדים לעמידה ביעדי החברה.
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
עבודה בסביבה דינאמית וצעירה
ימים א-ה שעות עבודה 9-18 או 8-17
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2987
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת מרכז שירות - תחבורה חשמלית

מנהל.ת מרכז שירות - תחבורה חשמלית

Cristalino

22/10/2024

תיאור תפקיד:
· אחריות על ניהול צוות טכנאים, כולל חלוקת משימות, מעקב אחר ביצועים, ופתרון בעיות
· פיקוח ותמיכה בצוות השירות הפרונטלי, תוך הבטחת רמות גבוהות של שביעות רצון לקוחות ומתן שירות אפקטיבי.
· תיאום פעולות שוטפות עם מחסן חלקי החילוף, כולל ניהול מלאי, ביצוע הזמנות רכש, והבטחת רמות מלאי.
· הובלת נציג שירות המתמחה בניהול קשרים עם לקוחות B2B, טיפול בצרכיהם והצעת פתרונות מותאמים להגברת שביעות רצון ונאמנות.
· זיהוי אזורים לשיפור תהליכי עבודה במרכז השירות ויישום נהלים להעלאת היעילות ואיכות השירות.
· ניהול תוכניות הכשרה לטכנאים ולצוות השירות לשיפור מיומנויות וידע בתחום טכנולוגיות תחבורה חשמלית ושירות לקוחות.
· הפקת דוחות שוטפים על ביצועי השירות, משוב לקוחות, ופרודוקטיביות הטכנאים, תוך שימוש בנתונים לשם קבלת החלטות אסטרטגיות ושיפור מתמיד.
· הבטחת עמידה בתקנות התעשייה וסטנדרטי בטיחות, תוך טיפוח תרבות בטיחות במרכז השירות.
· סיוע בהכנה וניהול תקציב מרכז השירות, מעקב אחר הוצאות וזיהוי הזדמנויות לחיסכון בעלויות.
דרישות:
· ניסיון ניהולי בתחום הטכני או השירותי
· מומחיות בתחום התחבורה החשמלית
· תודעת שירות גבוהה
· תקשורת בינאישית גבוהה
· יכולת אנליטית ופתרון בעיות
· גמישות ויכולת עבודה בסביבה דינמית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ברחובות

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ברחובות

טלדור BPO

22/10/2024

תיאור תפקיד:
בואו לקחת חלק במוקד שירות לקוחות בעבור משרד ממשלתי ברחובות!
משלב גם שיחות וגם בק-אופיס.
* מתן מענה טלפוני / מקוון לפניות.
* קליטה וטיפול בחשבוניות ובהפניות.
משרה מלאה א’-ה’ 7:30-16:00
ללא שישי!
בימי חול המועמד- 7:30-14:00
דרישות:
ניסיון קודם במוקד- יתרון
סובלנות, שירותיות, הגדלת ראש
זמינות לשעות המשרה
*נדרש לעבור סיווג בטחוני
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-195
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Technical Lead (Mobile Application)

Technical Lead (Mobile Application)

Moonsite Ltd

21/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מוביל היושבת בשפלה דרוש/ה מוביל/ה טכנולוגי/ת
דרישות:
דרישות חובה
• מינימום של 1 שנות ניסיון מעשי בפיתוח Mobile כמוביל טכנולוגי (Tech Lead)
• מינימום של 4 שנות ניסיון מעשי בפיתוח Mobile - ריאקט נייטיב
• מינימום של 4 שנות ניסיון בכתיבת קוד בכול השכבות - UI , לוגיקה ,דאטה, חיבור לשירותים ( במיוחד rest) ועבודה עם סיפריות חיצוניות
• מינימום של 2 שנות ניסיון עבודה עם JIRA \ VSTS ו Git
• יכולת למידה עצמית גבוהה – למידת קוד קיים והוספות במקומות
• מינימום של 2 שנות ניסיון בהובלה טכנית של משימה : תכלול פתרון טכנולוגי והנחייה למפתחים
יתרונות
• מינימום של 1 שנת ניסיון בפיתוח בנייטיב IOS או Android
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-484
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות פיתוח למערכות טלפוניה

מנהל/ת צוות פיתוח למערכות טלפוניה

Moonsite Ltd

21/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה היושבת בפתח תקוה דרוש/ה מנהל/ת צוות פיתוח מערכות קוליות ומסמכים
במסגרת התפקיד נדרש:
• ניהול תכניות עבודה.
• עבודה בסיוע לצוות הפיתוח, Code Review, ארכיטקטורה.
• קידום פתרונות טכנולוגיים ושדרוגים.
• כתיבת אפיונים טכניים מדרישות עסקיות.
• עבודה מול ממשקים - משתמשים עסקיים, מנהלי פרויקטים, צוותי פיתוח.
• ניהול היום יום של המערכת – פתרון תקלות וניהול מעקב בשגרה מול ממשקי החברה
• אחריות אישית ומקצועית על חברי הצוות - הדרכה, חניכה, משוב, מענה מקצועי וקבלת החלטות.
• הבנה עסקית במוצרי החברה.
דרישות:
מה חשוב לנו שיהיה לו/ה?
• לפחות 1 שנות ניסיון בתפקיד ראש צוות/ מוביל טכנולוגי.
• לפחות 3 שנים היכרות בפיתוח מערכות נתב (IVR) וטלפוניה ביתרון לAVAYA
• ידע נרחב בSQL
• יכולת הנעת עובדים, יכולת רתימה והנעת ממשקים, תודעת שירות גבוהה.
• יכולת עבודה עצמאית ותחת לחץ.
דרישות המהוות יתרון
• הכירות עם java וreact
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-593
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות תשתיות Data

מנהל/ת צוות תשתיות Data

Moonsite Ltd

21/10/2024

תיאור תפקיד:
חברה פיננסית מובילה היושבת בפתח תקוה מחפשת מנהל/ת מוכשר/ת ומנוסה להוביל את צוות תשתיות Data. התפקיד דורש יכולות ניהול אך במקביל דורש ידע והבנה טכנולוגית מעמיקה כולל עיסוק במערכות מורכבות חוצות טכנולוגיות.
הובלת צוות של 8 אנשי מקצוע מנוסים ועצמאיים.

• ניהול פרויקטים- הטמעה של מתודולוגיות עבודה, חלוקת משימות, לו"זים וקשר עם צרכני Data בחברה
• ארכיטקטורה- ליווי המפתחים ו-Data Engineers, תכנון, בקרה וקידום אסטרטגית Data
• עבודה בסביבה עננית (Azure/GCP), בעיקר עם טכנולוגיות Microsoft וכלי Big Data (Databricks)
• חקירת טכנולוגיות חדשות ומוצרים חדשניים בעולמות Data
דרישות:
דרישות חובה
• ניסיון ניהולי של כשנתיים כראש צוות.
• הכרות מעמיקה עם תהליכי ETL וארכיטקטורת Data
• הכרות מעמיקה עם טכנולוגיות Microsoft רלציוני: SQL Server, תהליכי SSIS, Tabular
• הכרות מעמיקה עם טכנולוגיות Big Data: Databricks, Azure Datafactory, Data Lake
דרישות המהוות יתרון
• ניסיון עם כלי דוחות: PowerBI ו-SAP BO
• הכרות עם Google Cloud – Big Query ,Google Auto ML
• יכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת משימות ופרויקטים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-594
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות מוקד שירות לקוחות לארגון קמעונאי מוביל בחולון

מנהל/ת צוות מוקד שירות לקוחות לארגון קמעונאי מוביל בחולון

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

15/10/2024

תיאור תפקיד:
לארגון קמעונאי מוביל בחולון דרוש/ה מנהל/ת צוות מוקד שירות לקוחות.
תיאור תפקיד:
ניהול אישי ומקצועי של נציגי הצוות (בין 20-25 נציגים)
הובלת נציגי הצוות לעמידה ביעדי שירות, זמינות, מקצועיות, איכות ומשמעת
אחריות על רמת המקצועיות והידע של הנציגים
ניהול היבט חווית העובד של נציגי הצוות
ניהול ממשק איכותי עם מנהל התפעול, האחמ"שים ובעלי הפקידים הנוספים במערך
הובלת פרוייקטים רוחביים מטעם המערך ככל שיידרש.
משרה מלאה, אחת לשבוע משמרת ערב עד 22:00/23:00
שישי אחת ל- 3 שבועות בין השעות 08:00-14:00.
תנאים טובים למתאים/ה!!
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות כמנהל/ת צוות במוקד שירות
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 202677
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ראש/ת צוות מחלקת שירות לקוחות לארגון פיננסי באזור ראשון לציון

ראש/ת צוות מחלקת שירות לקוחות לארגון פיננסי באזור ראשון לציון

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

15/10/2024

תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי באזור ראשון לציון דרוש/ה ראש/ת צוות מחלקת שירות לקוחות.
תיאור התפקיד:
אחריות על צוות בתוך מחלקת שירות לקוחות,
התפקיד כולל: ניהול יומיומי של הצוות, תיעדוף משימות ועבודה בשיתוף עם צוותים נוספים.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול והנעת צוות נציגי שירות , הערכת ביצועים ומתן משוב.
תכנון וסידור עבודה, ניהול משימות ותיאום עם צוותים אחרים להבטחת זרימה חלקה של העבודה.
טיפול בנושאים מורכבים ופתרון בעיות לקוחות, מתן הסברים על מערכות ושירותי החברה, בדיקת הסכמי התקשרויות לרבות מענה לשאלות על סעיפי החוזה, טיפול בתקלות ופתרון בעיות ללקוחות החברה.
זיהוי ושיפור תהליכי עבודה, פיתוח נהלים חדשים ויישום שיפורים לשדרוג איכות השירות.
משרה מלאה: ימים א-ה’ 08:00 - 16:00,
בימי ו 08:00-13:00 (שישי אחד בחודש חובה).
תנאים טובים וסל רווחה עשיר!!!
דרישות:
השכלה: תואר ראשון - חובה
ניסיון מקצועי: ניסיון קודם בתפקיד ניהול צוות שירות לקוחות או בתפקיד דומה בחברות בתחום הפיננסי (בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח וכו’)
כישורים ניהוליים: יכולת ניהול והנעת צוות, כישורים בתכנון, ארגון ופתרון בעיות.
כישורי תקשורת: יכולת תקשורת מעולה בעל פה ובכתב, יחסי אנוש מצוינים ויכולת לעבוד עם מגוון רחב של אנשים.
ידע טכני: שליטה בתוכנות ניהול לקוחות (CRM) וכלים רלוונטיים נוספים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 202631
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!