תיאור תפקיד:
לתאגיד ציבורי בירושלים דרוש/ה אחראי/ת תפעל מערכות ניהול ותיאום פעילות שוטפת בין מחלקות הארגון, כולל תפעול, שירות, לוגיסטיקה ועוד. קבלת החלטות בזמן אמת ופתרון בעיות תפעוליות. הובלת צוות עובדים, כולל הדרכה, חניכה ופיתוח מקצועי. פיתוח ושיפור תהליכים תפעוליים לשיפור היעילות והאפקטיביות של הארגון. עבודה עם מערכות מידע לניטור ובקרה של תהליכים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – חובה. ניסיון קודם בניהול תפעולי או בתפקיד דומה – יתרון. יכולת ניהול והנעת צוותים. כישורי תקשורת בין-אישית מעולים. יכולת קבלת החלטות תחת לחץ ופתרון בעיות בזמן אמת. שליטה במערכות מידע וביישומי Office **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-BAKAR
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מובילים את ההצלחה של הלקוחות – מגייסים מנהל/ת צוות Customer Success! אנחנו מחפשים מנהל/ת צוות Customer Success מנוסה, עם גישה שירותית, חשיבה אסטרטגית ויכולת הנעת צוותים, שיצטרף/תצטרף להובלת חוויית הלקוח בחברה מובילה ודינמית. במסגרת התפקיד: ניהול והובלה של צוות Customer Success הן ברמה המקצועית והן האישית אחריות מלאה על כלל ממשקי הלקוח – משלב ה-Onboarding, דרך ההטמעה, שירות שוטף, שימור, מכירה וגבייה בניית תוכניות עבודה אסטרטגיות לניהול לקוחות בטווח הקצר והבינוני זיהוי אתגרים והזדמנויות עסקיות אצל הלקוח, יוזמה והובלה של פתרונות ושיפורים שיתוף פעולה יומיומי עם צוותי המוצר והפיתוח
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה ניסיון ניהולי בהובלת צוות Customer Success רקע מחברות מוצר / FinTech / SaaS – חובה ניסיון בבניית תהליכי שירות ותפעול שליטה מלאה באנגלית – בכתב ובעל פה הבנה טכנית ועסקית גבוהה יכולת הסתגלות לעבודה בסביבה דינמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12485
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת שירות וחוויית המטופל מקימה בימים אלה יוזמה ארגונית ייחודית – בית ספר לשירות וחוויית מטופל – אשר יהווה פלטפורמה להקניית מיומנויות שירות והטמעת תפיסות ארגוניות חדשניות לכלל המנהלים והעובדים בארגון. אנו מחפשים פונקציה שתהיה אחראית על ניהול שוטף של פעילות בית הספר, הוצאה לפועל של תוכניות העבודה ותרגום האסטרטגיה לפעולות בשטח – תוך ליווי מקצועי מצד מנהלת המחלקה.
דרישות:
-ניהול אופרטיבי שוטף של בית הספר לשירות, כולל בקרה על לוחות זמנים, ספקים, חומרים ותקשורת בין ממשקים -הפקה וניהול של מערך הדרכות היברידי (פנים אל פנים ודיגיטלי) לארגון כולו -שיתוף פעולה עם ספקי הדרכה ובניית תוכניות למידה מותאמות -הוצאה לפועל של אירועי תרבות ארגונית ותכנים לקידום חוויית המטופל -תיאום וליווי מקצועי של כלל הפעילויות הקשורות לבית הספר בהתאם לאסטרטגיה ולחזון המחלקה -3–5 שנות ניסיון רלוונטי באחד או יותר מהתחומים הבאים: שירות, הדרכה, ניהול מוקדים, תפעול או ניהול פרויקטים -הבנה מעמיקה בעולם השירות – חובה. -ניסיון מוכח בהובלה וניהול תהליכים מורכבים – אופרטיביים והדרכתיים -אוריינטציה חזקה לעולמות תוכן של הדרכה, חוויית לקוח ותרבות ארגונית -שליטה גבוהה בביצוע, יכולת רתימה והנעה, דיוק וראש גדול -אנרגיה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין־אישית מצוינת וגמישות מחשבתית -עצמאות גבוהה בעבודה – אך עם שותפות מלאה למנהלת המחלקה -ראייה מערכתית ורצון אמיתי להתפתח בתחום השירות וחוויית המטופל
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-01420
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית לחברה מובילה בתחום מערכות תוכנה! מה כולל התפקיד? ניהול מערך השירות והתמיכה של החברה. הובלת צוות מקצועי הכולל מעל 20 תומכים. גיוס, קליטה והכשרה של עובדים/ות חדשים/ות תוך שימור סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות. עבודה יומיומית מול לקוחות עסקיים, כולל פתרון תקלות ושיפור תהליכים ושירותים.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון קודם בניהול מוקד טלפוני המונה לפחות 10 עובדים/ות – חובה. יתרון לניסיון בעבודה במוקדי שירות ותמיכה בתחום התוכנה. יכולות תקשורת ויחסי אנוש מעולים, לצד כישורי פתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה. נכונות לעבודה במשרה מלאה במיקום החברה בעלי.
למה כדאי להצטרף אלינו? הזדמנות לנהל מערך שירות ותמיכה בחברה טכנולוגית מובילה. סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ומתגמלת.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5235
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אם יש לך תשוקה לעולמות השירות, ניסיון בהובלת צוותים ורצון להתקדם לשלב הבא בקריירה- אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו! מוקד תמיכת המשתמשים של ארגון פיננסי מוכר במרכז מגייס אחראי.ת משמרת לתפקיד משמעותי, מאתגר ומתגמל מה כולל התפקיד? - ניהול הפניות המתקבלות מכלל ערוצי השירות, בשיתוף עם מנהלות הצוותים – תוך דגש על שיפור זמינות השירות וצמצום עומסים.
- הובלת עמידה ביעדי השירות והיעילות, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ויחס אישי.
- טיפול בתקלות מורכבות הדורשות הבנה מעמיקה של המערכות והתהליכים.
- הנעת הצוות לשיפור ביצועים, מתן כלים והכוונה לעמידה ביעדים.
- עבודה שוטפת מול מנהלות הצוותים, ניתוח דוחות ביצוע ומתן המלצות לשיפור תהליכים.
דרישות:
- ניסיון קודם כנציג.ת טלפוני.ת או טכני.ת במוקד שירות– חובה.
- ניסיון בניהול צוות במוקד שירות– חובה.
- תעודת הסמכה בתחום ניהול רשתות / תחום טכנולוגי – יתרון משמעותי.
- זמינות למשרה מלאה במוקד הפעיל לאורך כל שעות היום.
- זמינות לעבודה בימי שישי לסירוגין ובשעות נוספות (בעיקר בימי פיצול).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחמש/ית לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ניהול צוות נציגי שירות לקוחות מנוסה, מתן שירות ללקוחות פרטיים וכן לבתי מרקחת, אחריות לעמידה ביעדי שירות, ניהול תהליכים ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, שימור ושיפור של רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות, ניהול מדדי שירות, שיפור מתמיד ומדידה איכותנית. התפקיד מאופיין בסביבת עבודה דינאמית הדורשת גמישות, יוזמה ועבודה תחת לחץ, יחסי אנוש ויכולת הנעת צוותים וממשקים.
דרישות:
3 שנות ניסיון לפחות בניהול מוקדי שירות – חובה, בתחום הפארמה/מכשור רפואי - יתרון שפות עברית/אנגלית – חובה הבנה וניסיון בעבודה עם מערכות CRM וכלי אוטומציה דיגיטליים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00197
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים בנתניה – ממוצע שכר 13,000 חברת אוטומציה בעולמות התקשורת מחפשת מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים (לקוחות קיימים) למשרה מלאה (קיימת גמישות) באזור נתניה. התפקיד אינו כולל רכב. התפקיד כולל: - טיפול מקיף, בלקוחות עסקיים קיימים - שימור לקוח - הגדלת תיק הלקוחות הקיים. - ניהול פגישות פרונטליות עם גורמים בכירים במשק. - תהליך גיוס מהיר שכר ממוצע 11,000₪-13,000₪!
דרישות:
- ניסיון במכירות מעל שנה – חובה - ידע וניסיון בתוכנות Office.ומערכות CRM – יתרון - רישיון נהיגה – חובה. - יכולת שיווקית מוכחת, יכולת ניהול משא ומתן, כושר שכנוע. - תקשורתיות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
11984
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית המובילה בתחומה במרכז הארץ- דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות טלפוני
במסגרת התפקיד: ניהול צוות קטן של כחמישה עובדים, בקרה וניתור של תהליכי השירות , אחריות על טיב השרות במוקד. טיפול בשיבוץ קריאות השירות לטכנאים, סקרי שביעות רצון, ביצוע משובים, בניית יעדי עבודה, והובלת צוותי העבודה לעמידה ביעדים, הדרכות, תדריכים, שגרות ניהוליות נוספות וטיפול בלקוחות מורכבים, הפקת דוחות ניתוח נתונים והצגתם למנהל המחלקה. תנאים: עבודה 08:00-17:00 (לא גמיש) באזור התעשיה הצפוני בלוד יכולת הגעה עצמית. נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
ניסיון בניהול שירות לקוחות- שנתיים לפחות תודעת שירות גבוהה כושר מנהיגות, יחסי אנוש מעולים, יוזמה ויצירתיות אסרטיביות תואר אקדמי רלוונטי - יתרון ראש גדול ומוטיבציה גבוהה לעבודה שליטה גבוהה באופיס (אקסל, אאוטלוק, וורד) נסיון במערכות מידע ERP (פריוריטי ודומיו)- חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52080
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סגנית מנהלת מרכז קוסמטי גדול - אילה ברלין למרכז קוסמטיקה מוביל ויוקרתי מחפשים סגנית מנהלת עם ניסיון מוכח בניהול צוותים, רצוי בעלי ניסיון במוקדים טלפוניים ויכולת עמידה בלחצים. אנחנו מחפשים אנשים אמינים, מקצועיים, שלא נלחצים , מולטיטסקין – שיודעים לקחת אחריות ולעבוד בסביבה דינמית. התפקיד כולל: ניהול צוות של מנהלות משרד ותפעול שוטף של המרכז טיפול בפניות, תיאומים וניהול תהליכים עבודה בסביבה לחוצה ודינמית עם דרישות גבוהות
דרישות:
דרישות: ניסיון בניהול צוות, רצוי במוקדים טלפוניים – חובה יכולת עמידה בלחצים וראש גדול אמינות גבוהה, תקשורת בין-אישית טובה, גישה שירותית שליטה במחשב ובתוכנות משרדיות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין אם את/ה מחפש/ת אתגר בסביבה מקצועית ומשפחתית – הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהצלחה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Head of Customer Support. התפקיד כולל: ניהול והובלת צוות תמיכה של 8 אנשי צוות – פיתוח, הכשרה והבטחת עבודה בסטנדרטים גבוהים. הגברת השימוש במוצר – הנגשת פתרונות ללקוחות, התאמת פיצ'רים לצרכים עסקיים והבטחת ערך מקסימלי. שיפור חוויית הלקוח – העלאת שביעות רצון, חיזוק מעורבות המשתמשים, ובניית קהילת לקוחות נאמנים. ייעול תהליכי תמיכה ואוטומציה – שיפור workflows, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והגדלת האפקטיביות. אופטימיזציה של ה-ROI – שיפור תהליכי עבודה, צמצום עלויות, ומקסום הערך העסקי מפעילויות המחלקה. ניתוח נתונים ושיפור מתמיד – מעקב אחרי KPIs, הפקת תובנות, ויישום תהליכים לשיפור מתמשך.
דרישות:
ניסיון קודם חובה – 3+ שנים בניהול צוותים בתמיכה / שירות לקוחות / CS נסיון קודם מחברת SaaS B2B - יתרון משמעותי זיקה לתחום הפיננסי- הכרות או נסיון עם הנהלת חשבונות / ראיית חשבון - חובה יכולות ניהוליות ואנליטיות – תעדוף עומסים, חלוקת משימות, קבלת החלטות יומיומית, ומעקב רציף אחר ביצועים. הובלת צוות והנעת עובדים – תקשורת בין-אישית גבוהה, יכולת חניכה והנעה למקסום תוצאות. חשיבה עסקית ממוקדת ביצועים – הבנה של KPI’s, שיפור תהליכים, ושאיפה להגדלת הכנסות ושביעות רצון לקוחות. פתרון בעיות וקליטה מהירה – ניתוח תהליכים, למידה מהירה של מערכות וכלים חדשים, ושיפור מתמיד. שירותיות ו-DNA של Customer-First – מחויבות למצוינות בשירות, גישה פרואקטיבית, ויכולת עבודה עצמאית מרחוק.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד ניהולי ודינמי במוקד שירות טלפוני דרוש/ה מנהל/ת מוקד בעל/ת ניסיון, יכולת הובלה והנעה, ואוריינטציה שירותית ומכירתית. *** המשרה ממוקמת בירושלים***התפקיד כולל אחריות על הנעת הצוות לעמידה ביעדים, פיתוח מקצועי, ויישום נהלים ברמה גבוהה. - הובלת המוקד לעמידה ביעדי שירות ומכירה
- הדרכה, ליווי ובקרה על שיחות ומשובים
- שיחות מנהל ומתן מענה מקצועי בשטח לנציגים במהלך המשמרת
- ניהול מנהלי צוות והובלת צוות המוקד מא’-ת’
- הטמעת נהלי עבודה ושיפור מתמיד של תהליכים
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בניהול מוקד שירות עם צוות של 15 נציגים ומעלה – חובה
- ניסיון בניהול מנהלי ביניים – יתרון
- יכולת ניהולית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- אוריינטציה שירותית בשילוב חשיבה עסקית ומכירתית
- זמינות למשרה מלאה – חובה
תכונות נדרשות:
אחריות, בגרות אישית, כישורי תקשורת מעולים, ראייה מערכתית ויכולת פתרון בעיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
755455
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מכבי טבעי מקבוצת מכבי שירותי בריאות מגייסת: מנהל/ת משרד למרפאת פתח תקווה במשרה מלאה. הזדמנות להשתלב בארגון רפואי מוביל, יציב, איכותי הדואג לרווחת העובדים ומשקיע בהם. על המשרה: מתן שירות מיטבי למטופלי המרפאה ולצוות המטפלים והרופאים. שירות יוזם- קביעת תורים, סגירת תוכנית טיפול וגבייה. סיוע למנהלת המרחב בתפעול שוטף של המרפאה. שותפות בהובלת פרויקטים נוספים כפי שיידרש. הובלה מקצועית של צוות מתאמות השירות במרפאה. טיפול בנושא הרכש ועבודה עם ספקים
דרישות:
• ניסיון בהנעת עובדים/תהליכים- חובה • ניסיון קודם של שנתיים בתפקידי שירות ומכירה- חובה • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים • יכולת עבודה בריבוי משימות, סדר וארגון • עבודה במשרה חלקית, נכונות ל2 משמרות ערב, שישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
6054
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למוקד של ארגון רפואי מוביל בנתניה דרוש/ה אחראי/ת משמרת. תפקיד אחראי/ת משמרת הינו ’הלב הפועם של המוקד’, אחראי/ת לניהול תקין של המשמרת על כל היבטיה. עבודה מול גורמים שונים ומגוונים - תפקיד האחמ"ש במוקד הינו ’קרש המקפצה’ לתפקיד ניהולי במוקד ומחוצה לו. עבודה במשמרות מגוונות. תנאים מצויינים למתאים/ה!!!!!
דרישות:
בעל/ת רקע כנציג/ת שירות במוקד שירות לקוחות טלפוני - חובה ניסיון עבודה במוקד שירות לקוחות בתחום שירותי הבריאות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
226010
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
למוקד של חברת מחשוב מובילה בחולון דרוש/ה ראש/ת צוות דובר/ת צרפתית! תיאור התפקיד: אחריות על ניהול והובלת צוות נציגים/ות במוקד השירות, פיתוח מקצועי ושיפור ביצועים, הבטחת עמידה ביעדי שירות וזמינות, וכן יישום מדיניות הארגון ברמת הצוות. תחומי אחריות עיקריים: ניהול ישיר של צוות נציגי שירות, כולל חניכה, ליווי אישי ומתן משוב. אחריות על עמידה ביעדי שירות וזמינות הצוות. פיתוח מקצועי והדרכת עובדים, כולל הטמעת שיטות עבודה לשיפור הביצועים. ניתוח נתונים וביצוע בקרה שוטפת על ביצועי הצוות. פתרון בעיות מורכבות ומתן מענה לנציגים וללקוחות. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים לשיפור תהליכי השירות. משרה מלאה.
דרישות:
שליטה בעברית ברמת שפת אם+ צרפתית שפת אם!! ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד ניהולי במוקד שירות/מכירות יכולת הנעת עובדים, חניכה וליווי מקצועי. כישורי ניהול ויכולת עבודה תחת לחץ. שליטה טובה במערכות ממוחשבות לניהול מוקדים (CRM, מערכות טלפוניה). תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
226073
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|