דרושים בתחום ראש צוות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 10 משרות עבודה בתחום ראש צוות

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "ראש צוות" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל מחלקת קשרי לקוחות, מנהל מוקד, מנהל תיקי לקוחות עסקיים לתפקיד שטח ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחמ"ש/ית שירות לקוחות

אחמ"ש/ית שירות לקוחות

Manpower

08/11/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה לקריירה ניהולית בשירות לקוחות!
אנחנו מחפשים אחמ"ש/ית שירות לקוחות
עם אנרגיות טובות, ניסיון מוכח ורצון להוביל צוות להצלחה
מיקום: מגדלי BSR, בני ברק
שעות עבודה: א'-ה' 08:30–17:00 (ללא שישי!)
שכר גלובאלי גבוה

מה בתפקיד?
ניהול משמרת שוטף של צוות קטן של נציגי צ'אט
ביצוע שיחות מנהל
חניכה והובלת עובדים חדשים
עבודה דינמית בסביבה מקצועית ותומכת
דרישות:
    ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה
    ניסיון כאחמ"ש/ית – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 206008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות שירות

מנהל/ת צוות שירות

zap group

08/11/2025

תיאור תפקיד:
ב־Zap Group אנחנו לא רק מספקים שירות – אנחנו יוצרים חוויות שמשפיעות על מיליוני גולשים ואלפי עסקים בישראל
.רוצה לייצר שינוי אמיתי? בוא/י להוביל צוות ששם את הלקוח במרכז ולקחת חלק בעיצוב חוויית השירות של זאפ.

מה התפקיד כולל:
  • הובלה והשראה - ניהול ישיר של 4–5 נציגי חוויית לקוח – ליווי, הדרכה ומתן כלים להצלחה.
  • איכות בשירות - ניטור יזום של שיחות ומתן משוב בזמן אמת כדי להבטיח שירות מצוין.
  • עבודת ממשקים הדוקה- שיתוף פעולה עם מנהלי לקוח, צוותי מכירות ודיגיטל ליצירת חוויית לקוח רציפה, עקבית ומנצחת.
דרישות:
  • ניסיון של 2–3 שנים לפחות בניהול צוותי שירות.
  • תשוקה אמיתית לעולם חוויית הלקוח והבנה איך לייצר ערך גם באתגרים.
  • יכולת מוכחת להוביל תהליכים, להטמיע שינויים ולהניע אנשים קדימה.
  • יתרון משמעותי לניסיון מחברות דיגיטל או E-commerce.

  • למה Zap Group?
    - חלק מקבוצת המדיה הדיגיטלית המובילה בישראל.
    - עבודה עם כלים מתקדמים בסביבה יצירתית שלא מפסיקה להתפתח.
    - ההחלטות שלך נוגעות במיליוני גולשים ובאלפי עסקים.

    זה המקום שלך לקחת אחריות, לייצר ערך אמיתי ולהוביל צוות עם משמעות!

    העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152643
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת משמרת במרכז השירות לעובד

אחראי/ת משמרת במרכז השירות לעובד

קבוצת אלקטרה בע"מ

08/11/2025

תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת!
קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת משמרת במרכז השירות לעובד!
תיאור התפקיד :
תפעול והובלת צוות העובדים במהלך המשמרת.
בקרה על תהליכי עבודה:
תקינות בהיבט מקצועי ותהליכי
עמידה ביעדי המרכז (SLA וKPIS)
מתן מענה מקצועי ואיכותי לעובדי החברה בנושאי שכר, רווחה, נוכחות ומשאבי אנוש.
טיפול בפניות מורכבות בתחום השכר / נוכחות
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בתחום משאבי האנוש.
חודשיים/3 חודשים ראשונים – התחלה בתפקיד נציג/ה ע"מ להכיר ולשלוט בחומר המקצועי.
*המשרה ממוקמת בראשון לציון*
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי / אחראי משמרת בעולם המוקדים / משאבי אנוש
יתרון להיכרות עם עולם השכר / משאבי אנוש
יכולת עבודה עצמית ועבודת צוות
לויאלות, מסירות, טיפול במשימה מקצה לקצה, הגדלת ראש, יוזמה
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים
מה אנחנו מציעים:
הזדמנות נדירה להצטרף לחברה מובילה במשק!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19137
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד תמיכה

מנהל/ת מוקד תמיכה

קבוצת יעל

08/11/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת מוקד תמיכה לגוף ציבורי גדול בחיפה.

תיאור התפקיד :
  • ניהול מוקד שירות טלפוני ממשלתי בפריסה ארצית (שני אתרים)
  • הובלת צוותי ניהול ותהליכי שירות מול ספק מיקור חוץ
  • בניית תוכניות עבודה, הצבת יעדים וניהול ביצועים (KPIs)
  • פיקוח על איכות השירות: ניטור שיחות, בקרה לטיוב ביצועים ושיפור זמני תגובה
  • אחריות על תפעול ועמידה בסטנדרטים מקצועיים ושירותיים
  • ניתוח נתונים ודוחות שירות להפקת תובנות ויישום שיפורים
  • אפיון והטמעת תהליכי עבודה חדשים ושירותים דיגיטליים
  • שיתוף פעולה מול גורמים ממשלתיים ויחידות טכנולוגיות
  • הובלת פרויקטים לשיפור חוויית האזרח וחדשנות שירותית
  • נדרש ניהול נוכחות פיזית בשטח – הגעה לסניפי המוקד בבאר שבע וחיפה
  • עבודה היברידית

דרישות:
דרישות התפקיד:
  • ניסיון בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה –מעל 4 שנים (חובה)
  • ניסיון ניהולי משמעותי בניהול מוקדי שירות גדולים (מרובי עמדות)
  • ניסיון מוכח בניהול ספקי מיקור חוץ ועבודה עם מספר אתרים
  • ניסיון בבקרה תפעולית ובמדדי שירות (KPIs) – חובה
  • ניסיון בהובלת תהליכים ארגוניים והטמעת שירותים חדשים
  • יכולת ניתוח נתונים והפקת דוחות שוטפים
  • תקשורת בין-אישית גבוהה ויכולת הובלה והנעת צוותים
  • ניסיון בניהול ממשקים מרובים במבנה מטריציוני
  • השכלה רלוונטית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23892
אזור: צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ביקום ! מנהל/ת מוקד תמיכה ללקוחות אסטרטגים

ביקום ! מנהל/ת מוקד תמיכה ללקוחות אסטרטגים

HOT

08/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים
אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה
עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה
ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול
הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה
רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה
ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון
שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-322
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד שירות

מנהל/ת מוקד שירות

RecruitX

08/11/2025

תיאור תפקיד:

לחברה מובילה בתחומה דרוש מנהל/ת למחלקת שירות הלקוחות
במסגרת התפקיד, ניהול צוות של כ-20 עובדים בליווי אחמ"ש
טיפול בפניות מורכבות
טיפול בזמינות ושיבוץ, משמעת ותפעול המוקד
סיוע בגיוס עובדים
עבודה שוטפת מול שאר המכירות והשיווק
כפיפות ישירה לסמנכ"ל שירות ומכירות
דרישות:

דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מוקד שירות לקוחות – חובה
ניסיון בהדרכות – יתרון גדול
יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ואחריות אישית
יכולות ניהול מספר משימות במקביל ובאופן תכוף
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4675
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות שירות לקוחות

מנהל/ת צוות שירות לקוחות

מור בית השקעות

08/11/2025

תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות!
התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות.
הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית.
ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה
ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה
הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות
יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 190214
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת תמיכה אזור צפון

מנהל/ת מחלקת תמיכה אזור צפון

HOT

08/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול מוקדי תמיכה טכנית
אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות
בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים תוך חתירה מתמדת למצוינות שירותית וחווית לקוח
עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים
ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בעולם המוקדים - חובה
ניסיון בניהול מנהלים - חובה
תואר ראשון רלוונטי – חובה
ניסיון בניהול בעולמות טכניים – יתרון משמעותי
ניסיון מתחום התקשורת – יתרון משמעותי
ניסיון בניהול מוקדי שירות גדולים - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-477
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנחה סייבר מגזרי לארגון בריאות גדול

מנחה סייבר מגזרי לארגון בריאות גדול

מטריקס

08/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון בריאות גדול דרוש/ה מנחה סייבר מגזרי אשר יהיה אחראי/ת בין הייתר על תכנון והטמעת שיטות ומתודולוגיות להגנת סייבר במגזר
הבריאות, כתיבה והטמעת נהלים, ניהול סיכוני סייבר במגזר, הכנת הארגונים לעמידה בתקני איכות בעולמות הסייבר, ליווי של פרויקטים רוחביים
בעולמות הסייבר במערכת הבריאות ועוד.
נסיעות מרובות לאתרים בצפון
עבודה היברידית
דרישות:
4 שנות ניסיון בתחום - חובה
תואר אקדמי- חובה
ניסיון של שנתיים ויותר בהובלת סקרי סיכוני סייבר
נסיון בליווי ארגונים בתהליכי הסמכה לתקנים ותהליכי בקרת שרשרת אספקה
גיבוש מתודולוגיית סייבר, כתיבת מדיניות, כתיבת נהלים והנחיות על בסיס סטנדרטים בינ"ל ועל בסיס תהליכי מיפוי מעמיקים
כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 74971
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת תפעול למשרה מגוונת ומאתגרת!

דרוש/ה רכז/ת תפעול למשרה מגוונת ומאתגרת!

חברה דיסקרטית

06/11/2025

תיאור תפקיד:
  • מענה טלפוני ללקוחות החברה קיימים וחדשים.
  • מתן הצעות מחיר ללקוחות בהתאם למחירונים ועלויות.
  • סידור מערך הובלות.
  • תפעול וריענון ציוד - תזכורות לבדיקות מהנדס, ביטוחים ועוד.
  • מתן פתרונות תפעוליים ושירותים בזמן אמת.
היקף משרה: מלאה ימים א'-ה' (ללא שישי) , שעות: 8:00-17:00 
עם נכונות לזמינות טלפונית 24/7 במידת הצורך! (כולל שבתות , חגים וכו').
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
תנאים מצוינים למתאימים (רווחה: ימי גיבוש, מתנות בחגים ובימי הולדת ועוד).
חניה מסודרת. 
דרישות:
  • אוריינטציה שירותית ויכולת ניהול משימות מרובות.
  • היכרות עם תחום התפעול ו/או התחום הטכני - יתרון משמעותי.
  • נכונות לזמינות 24/7 בטלפון במידת הצורך - חובה!
  • שליטה טובה במערכות מחשב.
  • אחריות, סדר וארגון.
  • נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!