תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים לארגון ממשלתי גדול בירושלים תיאור התפקיד: - הובלת צוותי התמיכה והשירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
- ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של מוקדי השירות הטכנולוגיים (מוקד פנים ארגוני וחוץ ארגוני).
- גיבוש והטמעת מתודולוגיות שירות, כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה.
- הגדרה ויישום סטנדרטים תפעוליים, ביצוע בקרה שוטפת, מדידה וניתוח ביצועים.
- אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת.
- ביצוע משובים מקצועיים למנהלי הצוות, תומכים והובלת תהליכי שיפור פרטניים.
- מתן מענה מקצועי ומהיר לפניות מורכבות, כולל ניהול אסקלציות ושיחות מנהל.
- ביצוע הפקת לקחים מתקלות ותקלות חוזרות, ויישום תכניות שיפור והתייעלות.
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים (מנהלי מוצר, פיתוח, QA, תשתיות) לקוחות עסקיים וספקים חיצוניים.
- בניית תכנית לניהול ושימור הון אנושי במוקדים, כולל גיוס, קליטה, ליווי ושיפור שביצות הרצון.
- ניתוח נתוני שירות והפקת דוחות תקופתיים להנהלה.
דרישות:
- השכלה רלוונטית
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות
- ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט)
- ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: SLA ,KPI, דוחות שירות
- ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
- ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|