תיאור תפקיד:
לחטיבת שירות הלקוחות באגף טכנולוגיות דרוש.ה מנהל.ת מוקד טכנולוגי ניהול מוקד המונה שני צוותים טכנולוגיים אחריות על צוות עובדים, סידור עבודה, הצגת דוחות חודשיים, תחקור קריאות וכולי לקחת חלק בפרויקטים בנושא שירות לקוחות, שיפור מידע, הנגשת מידע וכולי *משרה מלאה, ללא ימי שישי, שבתות וחגים*
דרישות:
ניסיון של 3 שנים בניהול מוקד טכנולוגי הכולל לפחות שני צוותים המונים ביחד כ-15 תומכים לפחות אקדמאי.ת בעל.ת תואר ראשון במדעי המחשב/הנדסת מחשבים/הנדסת תעשיה בהתמחות מערכות מידע או תואר במערכות מידע או תואר כלשהו אחר עם קורסים טכנולוגים בהיקף של 150 שעות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RL25296
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|