תיאור תפקיד:
לחברתנו דרוש/ה contact center specialist למשרה מלאה ולטווח ארוך במתכונת היברידית
דרישות:
-ידע וניסיון של לפחות 3 שנים בתחום Contact Center של סיסקו HCS- חובה - ידע וניסיון בתחום Contact Center של MS- חובה - ידע וניסיון של לפחות 3 שנים בתחום UC TEAMS של MS- חובה - יכולות ניהול ותהליכי עבודה - ניסיון בעבודה מול חברות בינלאומיות- יתרון - מתן שירות מקצועי ללקוחות קצה - עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) - ידע באבחת מידע בסביבת CheckPoint והיבטי VOIP- יתרון - היכרות מוצרי VOIP של סיסקו ברמת CCNP-VOICE- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19135
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|