תיאור תפקיד:
חברת מכשור רפואי צומחת ופורצת דרך, הפועלת בתחום הטכנולוגיות הרפואיות, מחפשת מנהל/ת משרד. התפקיד משלב אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית, עם נגיעה בפיננסים, רכש ורווחת עובדים. תחומי אחריות עיקריים: ניהול ותפעול שוטף של המשרד אחריות על תהליך הרכש: קבלת הצעות מחיר, הזמנות, מעקב אחר אספקות טיפול בענייני כספים שוטפים: ניהול חשבוניות, תשלומים, ומעקב הוצאות רווחת עובדים: טיפול במתנות, ימי הולדת, ויוזמות רווחה נוספות
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה היכרות וניסיון עבודה עם מערכת Priority – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד של קריאה והבנת מסמכים - חובה ניסיון ברווחת עובדים – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4234
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|