תיאור תפקיד:
Team Lead Delivery Engineering 2+ years in a similar role, managing global teams in a delivery/professional services -focused environment and software development context 4+ years of experience with design and development in Python 2+ years of experience developing applications using Cloud-based technologies Bachelor's degree in a computer related field or equivalent work experience Experience supporting and mentor team members career growth and personal development חובה אנגלית ברמה גבוהה חובה ניסיון ניהולי של לפחות שנתיים חובה ניסון פיתוחי קודם בשפת Python
דרישות:
Technical Support Team Lead 3+ years of hands-on experience as a technical support engineer or as a developer 2+ years of leadership experience managing 5+ people Natural “Can Do” approach Experience in providing services to agreed SLA’s Excellent technical, diagnostic, and problem solving skills with a data driven approach Familiar and hands on with a variety of technologies, including databases (MongoDB, SQL), logging and search (Kibana), monitoring tools (Grafana), coding and scripting (Python) and more Ability to lead tasks and priorities under high pressure Excellent customer service skills with previous experience in a client facing role Strong verbal and written skills, fluent English and good interpersonal skills
כן חייב ניסיון טכני באחד הכלים/טכנולוגיות: Jenkis /Python/ Grafana HTML/ Java Script /API
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00568
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|