תיאור תפקיד:
מחפש/ת משרה אדמיניסטרטיבית? אנחנו מחפשים אותך!
הזדמנות להשתלב בפירמת עו"ד גדולה ומובילה בתחומה התפקיד כולל:תפעול עמדת קבלה, מענה טלפוני, תיאום חדרי ישיבות, הדפסות, סריקות, תפעול שוטף של המשרד. מה תקבל/י אצלנו? שכר: 8,500 ₪ שעות נוחות: א'-ה' 08:00–16:00 + יום שישי אחת לחודש וחצירווחה מפנקת: חניה, חדר כושר, שיעורי פילאטיס, מטבח מאובזר ועוד מיקום נגיש – צמוד לרכבת!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית טובה שליטה ב-Office ייצוגיות ושירותיות. מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים ונחזור אליך בהקדם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51884
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|