תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: - תמיכה בתקלות מערכתיות, תפעול מערכות IT מגוונות, סיוע טלפוני למשתמשים ומתן פתרונות ברמת Tier 2 ומעלה - פתרון בעיות מורכבות ב: מערכות הפעלה, יישומי אופיס, מובייל, VDI, Active Directory - עבודה בצוות מקצועי בארגון טכנולוגי מתקדם, עם אפשרות ללמידה והתפתחות מקצועית בתחום - העבודה במשמרות (בוקר, ערב ולילה)
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנה במוקד NOC או ITOC (אפשר מהצבא) – חובה - ניסיון בתמיכה טכנית למשתמשים – תוכנות, יישומים, מערכות הפעלה, Active Directory, VDI - חובה- ניסיון עבודה בארגון בינוני של 250-500 משתמשים - חובה (יתרון לעבודה בארגון גדול מעל 500 משתמשים) - לימודים אקדמאיים לתואר ראשון במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים החל משנה ב' או הנדסאי/ת בוגר/ת מגמת מחשבים/טכנולוגיה או בוגר/ת קורסים מתקדמים במערכות מידע בהיקף של 150 שעות לפחות או יוצא/ת צה"ל ו/או רא"ם ובלבד שעסק/ה בתחום הטכנולוגי שבתכולת התפקיד - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3081
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|