תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית באיזור חיפה, דרוש/ה Help desk. עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית במוקד השירות והתמיכה בנושאי מחשוב. מתן מענה וטיפול בתקלות משתמשי קצה ותמיכה אפליקטיבית.
דרישות:
נדרש ניסיון במוקד טכני או כ- Help desk של שנה לפחות. ידע במערכות הפעלה windows. תמיכה באפליקציות בארגון. לינוקס והבנה בתקשורת - יתרון. ניסיון Tier2 - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Vacancy_No - 269
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברת UBTECH מגייסת תומך.ת Help Desk לחברת תקשורת גלובלית באור יהודה. תיאור התפקיד:מתן תמיכה ופתרונות Help Desk פנים ארגוניים.
דרישות:
• ניסיון של שנתיים לפחות במתן תמיכה טכנית Hands-On בסביבת Help Desk. • בעל.ת אוריינטציית שירות ויכולת הצעת פתרונות חלופיים במידת הצורך. • הסמכת טכנאי.ת PC. • היכרות מעמיקה עם תחנות עבודה - חומרה, מחשבים ניידים וציוד היקפי. • מסוגלות לזהות, לתקן, להחליף ולהתקין מחדש רכיבים חדשים. • היכרות עם פתרונות אנטי וירוס סטנדרטיים. • זיהוי וטיפול בבעיות תוכנה וחומרה. • ניסיון תעסוקתי גלובלי - יתרון גדול. • הסמכה של מיקרוסופט - יתרון. • תמיכה בחו"ל – יכולת עבודה באנגלית ברמה גבוהה. • עבודה בצוות. * המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1881
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת איש.ת סיוע ותמיכה לארגון רפואי באזור המרכז! -הפעלת מערכות מחשוב אשר נמצאות בשימוש של המשרד וכן מערכות סיוע ותמיכה. -קבלת קריאות סיוע. -טיפול בתקלות ומנתב לטיפול בעליהמקצוע במידת הצורך. -אחריות לטיפול בתקלות מורכבות ומתמשכות במערכות המחשוב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טכנאי.ת מחשבים לצוות הטכנולוגי. העבודה מתבצעת פיזית בקמפוס המכללה, בקרית טבעון- פתרון תקלות בזמן אמת ותחזוקת מערכות מחשוב ורשתות בארגון.
- עבודה בסביבה דינמית ומתן שירות מקצועי למשתמשי קצה
- · מתן תמיכה טכנית ופתרון תקלות חומרה ותוכנה.
- · מתן מענה לתקלות בזמן אמת ושמירה על זמינות גבוהה למשתמשים.
- תמיכה ושירות בכל הנוגע לשימוש בתוכנות מחשב ובמחשבים ניידים.
- · הכנה ותמיכה בחדרי כיתות, מעבדות, וסדנאות (כגון FabLab, Makerspaces) לשימוש בציוד מחשוב.
- · התקנה והטמעה של יישומי Office 365. תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ותוכנות.
- · ניהול משתמשים ושירותים ב-Active Directory (AD).
- · התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות במגוון ציוד טכנולוגי ומערכות רשת.
דרישות:
· הסמכות רלוונטיות בתחום המחשוב (כגון CompTIA A+, MCSA/E, MCITP). · 1-3 שנות ניסיון מוכח בארגון בינוני לפחות. · ניסיון קודם בסביבה ארגונית אקדמית (מכללה או אוניברסיטה) של לפחות 3 שנים – יתרון.· ניסיון בתמיכה במשתמשים מרחוק ובמקום העבודה. · ידע מוכח במערכות הפעלה ובתקשורת (Active Directory). · ניסיון בטיפול בתקלות בתחנות קצה ובהתקנים היקפיים שונים, כולל בעיות רשת. · היכרות מעמיקה עם Office 365 – יתרון משמעותי. · היכרות עם Azure או Amazon Web Services – יתרון. · היכרות עם מערכות טלפוניה IP – יתרון. · תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת שירות גבוהה. · יכולת למידה עצמית והנעה עצמית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור השפלה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה לתשתיות הנדסהבמסגרת התפקיד: ניהול ואדמיניסטרציה של מערכות לצורך התאמת צרכיי הלקוחות. עדכונים והתאמות של מערכות להטמעת מתודולוגיה הנדרשת. כתיבת סקריפטים בשפות תכנות כגון GROOVY, PYTHON ו-JAVA SCRIPT (יתרון). בניית תיעוד לידע לטובת משתמשים ואדמיניסטרטורים אחרים. מתן הדרכות, תמיכה מתמשכת וסיוע למשתמשים.
דרישות:
השכלה הנדסית רלוונטית בתחומי; מדעי המחשב, מערכות מידע, תעשייה וניהול וכיו' ניסיון באדמיניסטרציה של כלים הנדסיים בארגונים גדולים. ידע או ניסיון במידול תוכנה או מערכת (יתרון). ניסיון בפיתוח סקריפטים. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה צוותית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15636
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן תמיכה טכנית במערכות המחשוב, לעובדי החברה-פנים ארגונית.
דרישות:
ניסיון של עד שנתיים בתמיכה טכנית- חובה איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בסיסיות בסביבת Windows הכרות טובה של סביבת Office יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בין לאומית דרוש /ה תומך/ת טכני/ת במוצרי החברהחברת COPERATO הינה חברת תוכנה בין לאומית הממוקמת בחיפה ומפתחת מערכות בתחום התקשורת עבור לקוחות עסקיים, מחפשת תומך/ת טכני/ת. התפקיד כולל:
- מענה לבעיות טכניות ותיעודן. (מענה עיקרי בצ'ט)
- הדרכה על מערכות החברה ללקוחות חדשים וקיימים.
- מענה מקצועי בנוגע לסל השירותים של הלקוח והתאמת המערכת לצרכי הלקוח.
- איסוף כל המידע הנדרש עבור מתן פתרון ואסקלציה לגורמים רלוונטיים.
- המשרה הינה במשמרות לפי סידור עבודה.
- תנאים מעולים למתאים/ה!
- אופציות קידום
- סיבוס, Happy Hour
דרישות:
- ניסיון/רקע קודם בתחום המחשבים (יוצאי /ות יחידות ממוחשבות, בוגרי /ות מגמות מחשבים, קורס וכו’) - חובה.
- ניסיון בעבודה עם תוכנות השתלטות - חובה.
- אנגלית ברמה גבוהה בכתיבה ודיבור - חובה.
- היכרות עם מערכות VoIP, Mass SMS - יתרון.
- יכולת התבטאות בכתב ובעל פה, דייקנות ותשומת לב לפרטים.
- יכולת לפתור בעיות באופן עצמאי מתוך ראייה מערכתית.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים ועסקיים. התפקיד כולל פתרון תקלות ותמיכה מקצועית ללקוחות החברה. תפקיד מקצועי מאתגר ודינמי, המאפשר מסלול התקדמות מקצועי לרבות תגמולים כספיים.
דרישות:
היכרות עם עולמות האינטרנט (תקשורת) , חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אנו מאפשרים מסלול התקדמות בהתאם להסמכות מקצועיות שלצידו תגמול כספי . • אפשרויות קידום פנימי לתפקידים במחלקת התמיכה וההנדסה • העשרות מקצועיות ותמיכה בהסמכות טכנולוגיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למרכז השירות הטכנולוגי בחברה מובילה לאזור המרכז דרושים עובדים בעלי רקע טכני מתן שירות ללקוחות פנים וחוץ ארגוניים הכולל ליווי ומתן מענה מקצועי ,פתרון תקלות טכניות, מתן הרשאות, ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה. דרושים עובדים רציניים בעלי תודעת שירות גבוהה ורצון להתקדם ולהתפתח. דרושים עובדים רציניים בעלי תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה טכנולוגית, ורצון להתקדם ולהתפתח.
דרישות:
ניסיון קודם כנציג תמיכה פנים ארגוני- חובה (ניסיון בתמיכה טכנית (צבאי/ אזרחי)) היכרות בסיסית עם תוכנות אופיס / זיקה טכנית תודעת שירות גבוהה מוסר עבודה גבוה יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4591
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכני/ת במסגרת התפקיד מתן תמיכה טכנית במענה טלפוני helpdesk ובאופן פרונטלי במידת הצורך עבור תקלות מחשוב. המשרה היא במשמרות ערב, לילה וסופי שבוע 9 שעות למשמרת. מינימום 4 משמרות בשבוע. מתאים מאוד לסטודנטים.
דרישות:
ידע וניסיון ב AD, AZURE OFFICE 365 , שליטה בישומי OFFICE,NETWORKING ופתרון תקלות מורכבות . יכולת הבנה של תהליכי רקע לצורך פתרון תקלות ומתן שירות יעיל.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
CY 26320
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד: תמיכה שוטפת לכלל משתמשי הרשת הן מצד התוכנה והן מצד החומרה. תחומי אחריות וסמכות: מתן שירות טכני טלפוני ופרונטאלי לכלל עובדי החברה היכרות ותפעול קשת רחבה של כלים ומערכות בעולם המחשוב עבודת ממשקים ומתן מענה למחלקות הארגון השונות שליטה ביישום מערכות המידע בארגון
דרישות:
ניסיון במתן שירות למשתמשים בארגון ידע וניסיון בהתקנת מחשבים אישיים וניידים והכרת חומרה ידע והיכרות במערכת הפעלה windows ויישומי office תעודת הסמכה MCSA/MCSE-יתרון יכולת למידה עצמאית של תהליכים חדשים ומערכות חדשות שירותיות, אחריות, גמישות משימתית ומחשבתית, ראיה מערכתית יוזמה, ראש גדול, תקשורת בינאישית טובה, יכולת הקשבה והבנה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5195
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה תומך/ת טכני/ת לארגון רפואי מוביל בירושליםמחפש/ת הזדמנות גדולה להיכנס לעולם הטכנולוגי ולהשתלב בארגון גדול ויציב? זה התפקיד המתאים עבורך לצבור נסיון ולהתחיל את הקריירה המקצועית שלך! תיאור התפקיד:מתן מענה טלפוני וגם פרונטלי במידת הצורך לתקלות מחשוב שונות ל-5000 משתמשים, ארגון גדול עם מספר רב של משתמשים תפקיד המשלב עניין מקצועי ויציבות תעסוקתית
דרישות:
ניסיון של חצי שנה לפחות במתן מענה טכני בתחומי הPC/ רשת / ציוד קצה ניסיון בעבודה עם Active Directory ו office365 נכונות למשמרות 24/7
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
28621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• עבודה בניתוב שיחות במרכז שליטה ובקרה של הארגון: • מענה טלפוני לגורמי פנים וחוץ המקבלים מענה מחשובי מאגף הטכולוגיות של הארגון • ביצוע מעקב ובקרה שוטף אחר מגוון בקשות / קריאות המגיעות ממשתמשי הארגון אל אגף הטכנולוגיות • ביצוע אסקלציה מול מנהלת שירות לקוחות בתקלות רוחביות • הכנה וריכוז דוחות וסיכומים בהתאם לדרישות מנהלת שירות לקוחות • תיאום מול גורמי פנים וחוץ בנושאים הנוגעים לפעילות החטיבה וניהול יומן הממונה. • ביצוע בקרה לעמידה ביעדי השירות ותוכניות העבודה של החטיבה. • סיוע למשתמשים בתקלות תפעול פשוטות וכאלו שמתקיימות בתדירות גבוהה. • ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה
דרישות:
• ניסיון בתפעול בתקלות ובבקרה של מערכות מול לקוחות. • ניסיון בעבודה מול מנהלים וצוותים של מערכות מחשוב. • יכולת עבודה עם לקוחות ובצוות תוך יחסי אנוש מעולים. • ידע בעבודה במוקד שירות/ עבודה עם לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
NS 24288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת Help Desk למשרה התחלתית בתחום המחשוב לארגון ממשלתי בירושלים. במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשי הארגון בתקלות בסביבתDOMAIN , תמיכה בתקלות במערכות הפעלה, ניהול משתמשים ב – Active Directory, Exchange, בתקלות חומרה, בציוד קצה ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א' – ה' , ללא עבודה בימי שישי !
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: MCSA, MCITP, ניהול רשתות, סייבר ואבטחת מידע וכדומה
- ידע בניהול משתמשים עם Active Directory, בשרתי Exchange, במערכות הפעלה של Windows, בחבילת office365, ברשתות.
- ניסיון של כחצי שנה ומעלה בתפקיד דומה של תמיכה טכנית/ שירות לקוחות (אפשר ניסיון צבאי) – יתרון משמעותי
- נכונות לעבודה במשרה מלאה ולעיתים בשעות לא שגרתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531070
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תחומי תמיכת הצוות כוללים: התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה – עובדים מרצים וסטודנטים • תמיכה אפליקטיבית –אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט • תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו' סביבת עבודה: העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה. מרכז התמיכה פועל: א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00 שגרת עבודה: • משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00 • כ 4-6 פעמים בחודש נדרשת המשמרת "מאוחרת" (עד 18:00 או 12:00 עד 20:00) • כפעם בחודש יום שישי • יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית • נכונות לשעות נוספות
דרישות:
• ניסיון של שנתיים ומעלה כאיש HELP DESK או תומך אפליקטיבי • יכולה למידה עצמית גבוהה • יכולת התבטאות רהוטה בכתב ובעל פה • אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה, כתיבה) • ידע ביישומי אופיס : WORD, EXCEL, OUTLOOK • יתרון להכרות עם Active Directory, יכולת איתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: • תודעת שירות גבוהה • יכולת למידה עצמית • יכולת השתלבות בצוות ויחסי אנוש טובים מאוד נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-400
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|