דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 68 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
ללקוחותינו במרכז דרוש\ה נציג\ת הרשאות פנים ארגונית.
התפקיד כולל עבודה בצוות הנותן מענה לכל עובדי החברה בכלהנוגע להרשאות פנים ארגוניות במערכות מידע שונות
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכה טכנית פנים ארגונית - חובה
ניסיון עבודה עם מערכת AD - חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה - חובה
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00212
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Established Jerusalem company is searching for an experienced engineer or helpdesk specialist to join our Inside Support team. Our team provides support to field engineers and remote support to customers with workstations, servers, and networking. The candidate will be handling calls and emails from clients, helping create and resolve service requests, triaging support cases to colleagues and assisting field engineers remotely when needed.
דרישות:
Requirements:
    3-4 years experience
    Ability to troubleshoot issues with clients remotely without following a script
    Ability to manage time and prioritize
    Experience with RMM systems and monitoring systems - advantage
    Fundamental knowledge of Windows Server 2008 & 2012
    Good knowledge of Windows 7 & 8.1
    Experience with Microsoft Office and other office software
    Experience with Remote Support
    Strong Diagnostic Abilities
    Service Oriented Personality
    Fluent English and Hebrew, full command in written as well as spoken English
    University Degree - advantage
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 766777
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מוכר ומוביל באזור האיירפורט סיטי דרוש/ה אחראי/ת תחום תפעול כספומטים. 
התפקיד כולל תפעול ובקרה של הכספומטים מרחוק, שימת לב לפרטים קטנים, אסקלציות, מתן מענה מרחוק לתקלות טכניות בכספומטים ועבודה למול טכנאי שטח. 

עבודה בימים א'-ה', משרה מלאה 
שכר+ תנאים מעולים למתאימים/ות. 
דרישות:
הכרות מעמיקה במערכת הפעלה WIN10, 7
ניסיון עבר בתחום הטמעת מערכת- יתרון 
ניהול והפעלת ספקים- יתרון 
אוריינטציה טכנית - חובה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1258
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לבית תוכנה פרויקטלי מוביל בארץ בפיתוח פתרונות תוכנה לתעשייה עם התמחות באינטגרציה למערכות ERP, דרוש תומך אפליקטיבי למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2


התפקיד כולל:

•עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע, אנשי סיסטם
•תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח
•המשרה מלאה  בין 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה!
•ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה!
•הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון
•ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון
•תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון
•ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון
•רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון
•הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
מוטיבציה גבוהה, יכולת למידה עצמאית, ונכונות לעבודה בטווח הארוך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Tier 3-4 support for customers deploying and using AGAT’s cyber products on-prem and SaaS.
Supporting large international enterprise customers with high security requirements
Install, configure product at customer environment in POC
Maintain cloud (AWS) and on prem environments
Post articles, tips, KB and guides of the product
System tasks related to support . Building complex lab environments with integration to other leading security products.
Sometimes off hours duty is required. Once a week until 9 pm . No extra hours needed.
Position is in Jerusalem (Hozvim hi tech park)
דרישות:
Required skills:
Fluent English - spoken and written
Experience in support or system
Experienced in windows System and networking such as VMWare, Active Directory , Firewalls, Virtual machines, PKI, Certificates, DNS, SQL, DLP , MDM, Cloud , AWS, ADFS
Ability for flexible hours as required
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 217
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת אקסיומה מתמחה באינטגרציה של מערכות מידע ניהוליות, מחפשת תומך/ת HELPDESK
במסגרת התפקיד:
מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה
פתיחת קריאות מחשוב
מתן הדרכות לעובדי החברה
אבחון ופתרון תקלות
העבודה במשרה מלאה, 5 ימים בשבוע, 8:00-17:00
העבודה באור יהודה
דרישות:
דרישות:
ניסיון קודם כתומכ/ת HELPDESK - יתרון משמעותי
אורינטציה טכנית ברמה גבוהה
שירותיות ברמה גבוהה
זמינות מיידית
אנגלית ברמה גבוהה - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 010383
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לגבי חברת Lionbridge AI, TELUS International
אנו משתפים פעולה עם החברות החדשניות ביותר בעולם כדי לפתח ולשפר את מוצרי האינטליגנציה המלאכותית. בין אם הוא לשפר את הרלוונטיות למנועי חיפוש או הדרכה לעוזרים דיגיטליים להבין שפות ודיאלקטים נוספים, הצוותים שלנו מסייעים לשבור מחסומים למידה מכאנית, ובונה גשרי למידה אנושיים ברחבי העולם - ואתה יכול להיות חלק מזה.
Lionbridge AI מציעה הזדמנויות גמישות עם תעריפים תחרותיים ברחבי העולם. למידע נוסף https://lionbridge.ai/
מה כולל התפקיד?
זוהי משרה עצמאית כקבלן עצמאי, בתפקיד זה תבדוק תוצאות החיפוש המקוון כדי לשפר את תוכנם ואיכותם. תידרש לספק משוב וניתוח על תוכן שנמצא בתוצאות מנועי החיפוש ולספק דירוגים על הרלוונטיות שלהם למונחי החיפוש שבהם נעשה שימוש. היבט נוסף של התפקיד זה יכלול בחינת השפה המשומשת בתוצאות החיפוש על-ידי בדיקת הדקדוק , הטון ורלוונטיות תרבותית. באמצעות עבודה זו אתה תורם תרומה חשובה על-ידי הבעת דעתך לגבי האיכות והתוכן של מה שנמצא כעת באתרי האינטרנט. אתה תשחק תפקיד בשיפור האיכות של אחד ממנועי החיפוש הגדולים ביותר בעולם בשימוש המחשב האישי ומכשיר הסמארטפון הנדרש.
דרישות:
למי מתאים תפקיד זה?
אנו מחפשים כיום אנשים דינמיים ויצירתיים בעלי עניין רב בתקשורת החברתית, במיוחד אלה אשר פעילים באופן יומי בחשבון ה GMAIL שלהם. עוד תנאי הכרחי, אנו דורשים מהמועמדים המתאימים יהיו בעלי טלפון חכם – Android או iPhone ומשתמשים בו - בנוסף, היכרות עם צורות אחרות של מדיה חברתית ומוצרי Google. כמו כן, גמישות ,מהימנות ויכולת לפרש ולעקוב אחר ההנחיות שנקבעו.
בנושא השכר, התשלום יבוסס על השלמת המשימות שהוסכמו או התקשרויות בתוך פרק הזמן שצוין. קיימת גמישות באופן ביצוע המשימה, האפשרות לעבוד מהבית בשעות הנוחות לכל פרט. שזה כולל 20 שעות שבועיות וזמינות המטלות. הדרישה שלנו מכל מועמד בעלות של מכשיר חכם (Android V4.2 ואילך או iPhone שבו פועל iOS גרסה 10.0 ואילך) להשלמת משימות.
מהן הדרישות העיקריות לתפקיד?
· ידע ושליטה בשתי השפות אנגלית ועברית.
· ארץ המגורים ישראל.
· בעלות של טלפון חכם (אנדרואיד גרסה 4.2 ומעלה או iPhone שמריץ iOS מגרסת 10.0 ומעלה)
· רוב המטלות מצריכות שימוש בשולחן עבודה/ מחשב נייד וטלפון חכם.
· ה GMAIL הינו המייל הראשי.
· פעילות יומית ב GMAIL וצורות אחרות של מדיה חברתית (טוויטר ופייסבוק).
· רקע היסטורי ועכשווי לגבי עסקים, ספורט, חדשות, מדיה חברתית וענייני תרבות בישראל.
· גישה לחיבור אינטרנט בפס רחב ושימוש במחשב ותוכנה משויכים לביצוע העבודה, הכל ניתן על חשבונך
· ניסיון בשימוש דפדפן אינטרנט ולנווט ולקיים אינטראקציה בתכנים שונים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00009
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת אקסיומה הממוקמת באזור השרון מתמחה באינטגרציה של מערכות מידע ניהוליות, מחפשת תומך/ת מטמיע/ת עבור מערכת לניהול מסמכים ECM.
התפקיד כולל:
מתן תמיכה והדרכה ללקוחות החברה
עבודה מרובה מול לקוחות פנימיים וחיצוניים.
עבודה עם SQL, מערכות הפעלה, שרתים, SSIS.
דרישות:
השכלה רלוונטית
ניסיון בHELPDESK- יתרון משמעותי
ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית- יתרון משמעותי
ידע וניסיון בעבודה עם SQL- יתרון משמעותי
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות/הדרכה - יתרון.
יכולת עבודה עצמאית, תחת לחץ וריבוי משימות
יכולת לימוד וניהול עצמי גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6198
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מיחשוב המעניקה שירותים ותמיכה טכנולוגיים לחברות דרוש/ה איש/ת תמיכה / סיסטם -מחשבים .
תמיכה במערכות מידע וסיסטם, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, שרתים פיזיים ווירטואליים, תקשורת, מערכות מידע.
עבודה מגוונת מאוד.
דרישות:
ניסיון בתמיכת מחשוב, Help Desk, ניהול רשת, איש/ת סיסטם IT - חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה WIN - חובה.
ניסיון בתמיכת לקוחות מרחוק, השתלטות מרחוק.
ידע ב AD , EXCHANGE - חובה.
ניסיון בעבודה עם שרתים.
הכרות עם מערכות תקשורת, אבטחת מידע.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2625
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת טריפל סי דרוש/ה איש/ת תקשורת לתפקיד תמיכת טכנית בפתרונות תקשורת של הלקוחות העסקיים של החברה.
העבודה כוללת הגדרה, ניהול ואיתור תקלות בציודי תקשורת עסקיים, תמיכה בפתרון תקלות תשתית בסביבת הענן ועבודה שוטפת מול צוותי ההנדסה של החברה.
היקף משרה: מלאה, קליטה מהיום הראשון לארגון.
דרישות:
נסיון של 4 שנים ומעלה בתחום התקשורת.
ידע בהגדרת רשתות הכוללת ניתובים, VLAN, כתובות IP, רשתות VRF, טיפול בקווי תמסורת
ידע וניסיון ב-Firewall, הגדרות חוקים, אבטחת מידע וטיפול בבעיות שוטפות
עבודה על נתבים, מתגים, ציודי ACCESS, ציודיו Firewall, מערכות ניטור תקשורת
יתרון מובהק לבעלי ניסיון בציוד FortiGate ו-Juniper
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00044
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
שרות העסקי של חברת טריפל סי ותמיכה בשירותי הענן ללקוחות החברה,
דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית עם ידע בסיסטם בשרתים או/ו תחנות קצה עם ניסיון בתמיכת לקוחות
דרישות:
ידע במערכות הפעלה וסיסטם מסוג מיקרוסופט
ידע בסיסי בתקשורת ואינטרנט
ניסיון בתמיכה
מינימום ניסיון של שנתיים בתחום
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00053
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת טריפל סי, חברת תקשורת מובילה בפתח תקוה
דרוש/ה נציג/ה תמיכה טכנית ללקוחות האינטרנט של החברה.
המשרה כוללת היכרות עם עולמות האינטרנט
העבודה הינה במשמרות
דרישות:
נסיון בשרות טלפוני מספקיות האינטרנט - יתרון.
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: JB-00043
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרטנס הופמן Malam Team דרוש/האיש/אשת NOC לארגון גדול באזור המרכז
דרישות:
נדרש ניסיון של לפחות שנה בתפקיד NOC
נכונות לעבודה במשמרות כולל לילות, שישי בוקר ומוצ"ש
נכונונת לכוננויות בשבת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23507
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית ומובילה בתחומה היושבת על קו רכבת בת"א דרוש/ה טכנאי HELPDESK + PC
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה בארגון עם למעלה מ 300 משתמשים- חובה
ניסיון בטיפול בתקלות של תוכנה/ חומרה כולל ניסיון בתמיכה טלפונית ופרונטאלית- חובה
ניסיון בטיפול בתקלות MS OFFICE ומערכות הפעלה בגרסאות שונות כולל אופיס 365
ניסיון עבודה עם ACTIVE DIRECTORY- חובה
אנגלית ברמה טובה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23021
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה טכנאית IT
במסגרת התפקיד: טיפול שוטף בקריאות ותקלות חומרה, תוכנה וציוד קצה לעובדי החברה.
תמיכה פרונטלית ושליטה מרחוק
דרישות:
טכנאי/ת PC
ניסיון כשנתיים לפחות כטכנאי/ת IT
הסמכה רלוונטית בתחום- MCSE, MCSA, CCNA
ניסיון בטיפול בבעיות חומרה, תוכנה וציוד קצה
ידע נרחב במערכות הפעלה 7/10 WINDOWS ו-OFFICE
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23281
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
1 2 3 4 5 >