תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך/ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. משרה מלאה בלבד! שכר ותנאים מצויינים! גיוס מיידי! עובד/ת חברה מהיום הראשון!! (חניה, ארוחות).
דרישות:
בוגר/ת קורס ניהול רשתות - חובה. ניסיון בתפקיד דומה בחברה מעל שנה - חובה. שליטה בסביבת מיקרוסופט 365, AD. ידע וניסיון במערכת ENTRA/INTUNE. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. זמינות למשרה מלאה בתל אביב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו דרוש/ה Help Desk למשרה מלאה ולטווח ארוך
דרישות:
- ניסיון מעמיק ביישומי OFFICE- חובה - ידע ברשתות WIN, הקמת יוזרים וכד' - יתרון משמעותי - ידע והיכרות עם ציוד קצה, כגון: חיבור טלפוניה, מדפסות- יתרון - אוטודידקטיות ויכולת עבודה בצוות - נכונות להשתלב במשרה מלאה, לטווח ארוך ובאווירה נעימה עם אפשרויות קידום
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת מתפעל/ת מערכות מידע לארגון מוביל בראש העין! תיאור משרה: מענה לתקריות בתקלות טכניות במערכות ה CRM של החברה ניתוח התקלות הנכנסות והטמעת פתרון למניעתם מענה טלפוני / צ'אט בשעות הכוננות בלילה ובסופש כתיבת סקריפטים תפעוליים וביצוע שליפות DB מורכבות ניתור סטטוס המערכות וטיפול פרואקטיבי בבעיות המערכת תמיכה בתקלות מערכות גורפות ופרטניות העבודה צמודה לגופי הפיתוח והQA
דרישות:
רקע עסקי כלשהו במתן שירות (יתרון לחב' תקשורת) היכרות / ניסיון עבודה במערכות CRM ידע וניסיון עבודה ב SQL - חובה נכונות למשמרות סופש ולילה – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33328
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
ל Mertens- MalamTeam דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית תיאור משרה: מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32766
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מומחה ניהול ותמיכת מערכות (TIER 2) לארגון פיננסי *היברידית* מומחה ניהול ותמיכה (TIER 2) למערכות מבוססות WEB ו- JAVA בסביבת ייצור וטסט. התפקיד כולל הכנסת גרסאות ושינויים, איתור וטיפול בתקלות מורכבות, עבודה עם כלי ניטור מתקדמים, שיתוף פעולה עם צוותים פנימיים וחיצוניים לפתרון בעיות ותמיכה מתקדמת. ליווי והטמעה פרויקטים חדשים ותמיכה ברמה גבוהה לקו ראשון ולצוותי הפיתוח .
דרישות:
ניסיון בניהול אפליקציות מבוססות על פלטפורמות Web – חובה ניסיון בניהול תשתיות WEB מבוססות: IIS, Tomcat – חובה ניסיון בניהול תשתית Microsoft מבוססת Windows Servers – חובה ניסיון בכלים לניטור תקלות מצד משתמש (Network Monitor, Wireshark, Process Monitor) – חובה ניסיון בכלים לניטור מערכות: (SCOM, AppDynamics, Elasticsearch Kibana) – חובה ניסיון בתקשורת מוצפנת וטיפול בתקלות של אפליקציות WEB מבוססות תעודות SSL – חובה ניסיון כתיבת סקריפטים Batch, PowerShell – חובה (אחד או יותר) ניסיון בבסיסי נתונים (,MSSQL)- חובה מינימום של 2 שנות ניסיון בתחום של ניהול אפליקציות ושירותי Web מינימום של 2 שנות ניסיון בתשתיות Microsoft Linux המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5918
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
איש/ת NOC עבור חברת תקשורת מצליחה במרכז הארץ התפקיד כולל: אחריות לנטר את הרשתות, השרתים והמערכות של הארגון באמצעות מסכים, זיהוי תקלות בזמן אמת ופתירת בעיות טכנולוגיות כמו שיבושים ברשת, תקלות בחיבוריות, או בעיות בחומרה / תוכנה, תפעול יזום למניעת בעיות עתידיות ועוד.
דרישות:
- אוריינטציה ורצון להתפתח בעולמות התמיכה והתקשורת - נכונות לעבודה במשמרות 24/7 - יכולת הגעה עצמאית עם רכב - הכשרה / קורס בעולם התמיכה או ניסיון צבאי רלוונטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
149182
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת EPR, מקבוצת TSG, מגייסת נציג/ת תמיכה טכנית למוקד הטלפוני בעלי, זו ההזדמנות שלך להשתלב בעולם הטכנולוגי – אין צורך בניסיון קודם! הכשרה מקצועית תינתן על חשבון החברה למתאימים/ות. מה כולל התפקיד? - מתן תמיכה טכנית טלפונית ללקוחות החברה.
- ביצוע התקנות, טיפול בתקלות ומתן מענה שוטף למגוון מערכות.
- עבודה כחלק מצוות תומך, כולל שיתוף ידע וניהול מידע מצטבר לפתרון בעיות בצורה יעילה.
- אחריות מלאה על טיפול בפניות משלב הקבלה ועד לפתרון, תוך עמידה ביעדי שירות.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת למידה עצמית, חשיבה מערכתית וראש גדול.
- ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון.
- יכולת עבודה בצוות ועמידה בנהלי שירות (SLA).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1971
|
תיאור תפקיד:
אחראי על ריכוז בקשות המשתמשים לשינויים ושיפורים, בחינתן וניתובן לגורם המתאים. אחראי על ניסוח דרישות מבצעיות לגורמי המחשוב, בהתאם לצרכי משתמשי המערכת. אחראי על ריכוז תקלות המגיעות מהשטח, תיעודן, ניתובן לגורם המטפל וביצוע מעקב עד לגמר הטיפול בתקלה. אחראי על אפיון מערכות המחשוב בהתאם לצרכי המשתמש (תובעים ומערך תומך). אחראי על הפקה ועיבוד של נתונים עסקיים ממערכות תחקור הנתונים אחראי על ריכוז ותכלול הטמעת המערכת החדשה עבודה מול גורמי פנים וחוץ. יהווה איש הקשר בין הפרויקטים לבין משתמשי המערכת בנושאי הטמעה הדרכה ותמיכה.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים בתחום המחשוב - חובה טיפול תקלות בשטח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
25113TE
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון. אנו מגייסים תומך/ת טכני/ת (Help Desk) לחברת חילן בתל אביב, לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית ברמת תמיכה Tier 1 בנושאים טכניים ללקוחות עסקיים ולעובדי החברה. עבודה כחלק מצוות מקצועי ומוביל. משרדינו בת"א בקרבת קו רכבת. משלבים עבודה היברידית.
דרישות:
-יתרון משמעותי למשוחררים/ות מהצבא מתפקידי מנהלי רשת, Help Desk, IT. -יכולת מתן שירות ברמה גבוהה. -יכולת הובלת שיחה וסגירת מעגל טיפול. -יכולת עבודה בצוות. -אוריינטציה טכנית. -יכולת עבודה תחת לחץ. -עברית רהוטה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לפרוייקט זמני (בין חודשיים לשלושה) שמתקיים בחברה מובילה ברמת החייל בתל אביב דרוש/ה עובד/ת בעל רקע טכני למתן שירות ותמיכה מרחוק והטמעת מערכת.
דרישות:
ידע טכני קל רקע במחשבים.
היקף משרה:
משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00121
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
StoreNext מגייסת תומך/ת טכני/ת. הצטרפו לנבחרת התמיכה הממוקמת במטה שלנו בפתח תקווה וקבלו גישה לעולמות הטכנולוגיה והדיגיטציה של נתונים. התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ללקוחותינו העסקיים ואינו דורש ניסיון טכני מקדים או ניסיון בשירות לקוחות. מה תעשה/י? תמיכה טכנית במוצרי החברה ליווי טכני וסיוע שוטף ללקוחות החברה בתפעול מערכות הליבה ביצוע הדרכות ראשוניות ללקוחות החברה
דרישות:
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- זיקה והכוונה לעולם הטכני
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי יכולים להגיש מועמדות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
We are a highly profitable, fast-growing financial technology company powering the future of financial services. Our comprehensive suite of innovative and scalable embedded payments, cards, and lending products deliver financial services for millions of businesses and consumers around the globe. You are As a technical-oriented individual and an experienced manager, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems at all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things, and teach what you know, and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills and leadership skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required 5+ years of experience working as a senior help desk specialist/ experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required Leadership skills: ability to run a project from start to finish and direct a team if necessary - Required Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf Possess a "no task too small" attitude. You must be willing to work off-hours from time to time Strong Technical and Organization Skills Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)Work from our Jerusalem office 5 days a week. (Possibility for 1 remote day a week)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
842897
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Malam- Team מעוניינת לגייס תומכי/ות Help Desk ללא ניסיון במסגרת התפקיד תמיכה באמצעות תוכנות של השתלטות מרחוק לעובדי הארגון, מתן מענה ותמיכה לתקלות רשת, תקלות במדפסות, תקלות בשרתי Exchange, תקלות במערכות הפעלה של Windows ,תמיכה בתוכנות, ניהול משתמשים ב-AD ועוד. העבודה במשרה מלאה במשמרות א-ה ופעם בחודש יום שישי.
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום ה-IT כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה - תמיכה טכנית- יתרון משמעותי. - נכונות לעבודה לטווח ארוך. - שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
531944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי/ת (ללא ניסיון) לתמיכה במערכות מידע בארגון רפואי מוביל. תיאור התפקיד: עבודה בצוות תמיכה במוקד מערכות מידע מתן תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות הזדמנות מצוינת לצבירת ניסיון בתחום המערכות מידע
דרישות:
ניסיון קודם במוקד תמיכה/שירות – יתרון מיומנויות מחשב גבוהות – שליטה ב-Windows, אופיס ואינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ויכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות במוקד טלפוני
המשרה מתאימה מאוד לסטודנטים – גמישות במשמרות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
31566
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|