תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים ורשתות למפעלי תעשייה תיאור המשרה: מתן תמיכה טכנית למערכות מחשוב ורשתות במפעלי תעשייה ומשרדים. התקנה ותחזוקה של רשתות תקשורת, חיווט, מצלמות אבטחה וציוד קצה. פתרון תקלות חומרה ותוכנה, הגדרת מדפסות ותמיכה במערכות הפעלה. עבודה עצמאית ובצוות, תוך נסיעות תכופות לאתרי לקוחות ברחבי הארץ (מיקום המשרד הראשי בעכו). מענה לקריאות שירות משביתות בימי שישי לפי הצורך (בתמורה לתשלום שעות נוספות). התפקיד כולל מרכיב של עבודה פיזית.
דרישות:
- ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בתחום שירותי מחשוב ותמיכה
- ידע וניסיון בהתקנת רשתות תקשורת, חיווט והתקנת מצלמות
- הבנה מעמיקה במערכות הפעלה (Windows, Linux, וכו)
- יכולת איתור ופתרון תקלות מורכבות במחשבים וברשת
- מוטיבציה גבוהה ורצון ללמוד ולהתפתח
- יכולת עבודה עצמאית ואחריות
- רישיון נהיגה בתוקף
מה אנחנו מציעים: - שכר מתגמל: כולל שעות נוספות
- רכב צמוד.
- תכנית בונוסים ופרמיות על בסיס הצלחה, עמידה ביעדי שירות ותגמול חופשים.
- הכשרה והדרכה מקיפה עם כניסה לתפקיד, והכירות עם לקוחותינו.
- עבודה מעניינת ומאתגרת בסביבה טכנולוגית מתקדמת, המאפשרת למידה והתקדמות מקצועית משמעותית.
- תמיכה מקצועית רציפה מרחוק מצוות החברה.
- חשיפה למגוון רחב של תחומי ייצור, כגון מפעלי בטון, מחצבות, מפעלי אספלט, מפעלי פלסטיק ומשרדים שונים.
- הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה צומחת וליהנות מסביבת עבודה תומכת ומקדמת!
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1473
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת טכנאי/ת מחשבים בכיר/ה לארגון פיננסי הממוקם בפתח תקווה תיאור התפקיד: - מתן תמיכה טכנית ותפעול תקלות חומרה ותוכנה לעובדי החברה, במסגרת מוקד שירות טכנולוגי.
- התקנות מחשבים וציוד היקפי, התקנת תוכנות, פתרון בעיות חומרה ותוכנה, ומתן מענה מקצועי לשימוש במערכות מידע ארגוניות וכלי עבודה.
דרישות:
- ניסיון עבודה כטכנאי.ת PC ו/או רשתות – חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתחום ה-PC במרכז תמיכה (Help Desk) – יתרון
- ניסיון בתמיכה טכנית לעובדי החברה בחיבור לרשת, חיבור לשרתים, והגדרת תחנות עבודה – חובה
- ניסיון בתמיכה במערכות מידע ארגוניות, חבילת Office, דואר אלקטרוני והגדרות בדפדפנים – חובה
- היכרות עם תהליכי עבודה בביטוח אלמנטרי ומתן שירות בסביבת AS-400 – יתרון
- יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23529
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת one Taldor בגוף מוביל ברחובות דרוש/ה ותומך/ת טכני מערכת ארגונית התפקיד כולל: מתן מענה טכני לעובדי החברה, טיפול בתקלות וסיוע בהתגברות על מערכת הארגונית מילוי טפסי תחקור טכניים, הטמעת מערכות הובלת תהליכים ועבודה מול ממשקים.
דרישות:
שנה ניסיון בתמיכה טכנית השכלה רלוונטית משרה מלאה א-ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25500
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת one Taldor מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה מתן מענה פים ארגוני לעובדי החברה, השתלטות מרחוק, תמיכה טלפונית ותמיכה פרונטלית עבודה במשמרת בוקר 07:30-16:30 / 8:00-17:00
דרישות:
שנה ניסיון בתחום - חובה השכלה רלוונטית -חובה מתאים למנהל/ת רשת מחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25284
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת B-Zone, המתמחה באספקת שירותי תקשורת מתקדמים, מגייסת תומך/ת NOC מקצועי/ת ומוכשר/ת למוקד התמיכה הטכנית שלנו בפתח תקווה! *המשרה פונה לגברים ונשים כאחד* תמיכה טכנית מקיפה:
מתן מענה מקצועי ואיכותי בטלפון ובדוא"ל ללקוחות החברה. איתור, אבחון ופתרון תקלות מורכבות במערכות תקשורת ורשתות.
עבודה עם מערכות מתקדמות:
הפעלה ובקרת מערכות ניטור (NOC) מתקדמות בזמן אמת. תפעול ממשקים פנימיים וחיצוניים רבים לתיאום ופתרון תקלות.
מסגרת עבודה דינמית:
העבודה במתכונת משמרות (24/7), כולל סופי שבוע וחגים. גמישות לעבודה ממשרדי החברה בפתח תקווה ו/או מהבית (בכפוף למדיניות החברה).
ניהול שיח עם לקוחות:
יכולת הובלת שיחה אפקטיבית וסגירת מעגלי טיפול מול הלקוח. בניית קשרי אמון ומתן חווית שירות יוצאת דופן.
דרישות:
ידע טכני נרחב:
אוריינטציה טכנולוגית חזקה / ידע מעמיק ברשתות תקשורת / ידע בסביבות מחשב ומערכות הפעלה. הסמכה כמנהל/ת רשתות / CCNA / טכנאי/ת רשתות – חובה! רקע וניסיון עם מוצרי FortiGate ו-Aruba – יתרון משמעותי.
כישורים אישיים:
תודעת שירות גבוהה במיוחד ורצון עז לעזור. יכולת הבעה מפותחת בעל פה ובכתב. יכולת עבודה בצוות בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ. ראש גדול, יוזמה ורצון ללמוד ולהתפתח באופן מתמיד.
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
|
תיאור תפקיד:
Mertens- MalamTeam מגייסת Help Desk תיאור המשרה: מתן תמיכה טכנית טלפונית למשתמשי הארגון.
דרישות:
ניסיון של שנה בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה. ניסיון בעבודה עם Active Directory, Exchange ניסיון בטיפול בתקלות בסביבת Microsoft ותוכנות Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32756
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים ארגוני - שירות תמיכה לעובדי החברה אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי שירות שיפור וייעול תהליכים עבודה עם ממשקים רבים בארגון
דרישות:
ניסיון בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה הנדסאי / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות. העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנדסאי / טכנאי מכונות. ידע והבנה בקריאת שרטוטים והוראות יצרן בשפה האנגלית. ידע קודם והבנה בעולמות הדפוס או קדם דפוס. ניסיון בתעשייה כטכנאי/ת אחזקת מכונות. ידע במערכות משולבות: מכניקה, הידראוליקה פניאומטיקה. ידע קודם באלקטרוניקה וחשמל – יתרון אנגלית טכנית ברמה טובה: דיבור, קריאה וכתיבה – חובה נכונות לשעות נוספות ולכוננות – חובה יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2785
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה Help Desk Support לארגון באזור ת"א. במסגרת התפקיד: מתן שירות ותמיכה טכנית לעובדי החברה במגוון תחומים: חומרה, תוכנה, רשתות ותחנות קצה. התפקיד כולל טיפול בתקלות, ביצוע התקנות, ניהול משתמשים, ושירות פרואקטיבי מול כלל מחלקות הארגון, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. משרה במשמרות, ימים א'-ה', 8 שעות ביום.
דרישות:
- מעל 2 ניסיון כתומך/ת טכנית. - קורס בעולמות המחשוב מעל 400 שעות/ תואר במדעי המחשב/הנדסאי תוכנה וכו'. - ניסיון בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ותחנות קצה. - שליטה מלאה בהתקנת מערכות הפעלה Windows והפצת תחנות (כולל Image ואפליקציות). - ניסיון בעבודה עם מערכות שליטה מרחוק וניהול קריאות שירות (כגון SysAid). - ניהול משתמשים במערכות כגון Active Directory ו-M365. - ידע בהתקנה והגדרת ציוד היקפי (מדפסות, סורקים וכד’). - יכולת פתרון בעיות מורכבות באופן עצמאי. - תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ועמידה ביעדי SLA. - עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
532418
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint מחפשת טכנאי/ת PC
דרישות:
- הכרה ושליטה מלאה במערכת הפעלה 11\Win10 - ידע בסיסי באופיס + אופיס 365 - ניסיון בטיפול בתקלות ע"י השתלטות מרחוק \ פרונטלי \ טלפוני - ניסיון של לפחות שנה כטכנאי /ת PC
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00550
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B. תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח. יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית. מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי הכרות עם מערכת CRM - יתרון יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי. ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת HELP DESK לארגון רפואי התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית טלפונית לעובדי הארגון וטיפול בתקלות תוכנה וחומרה מרחוק עבודה במוקד תמיכה טכנית עם מענה ישיר למשתמשים ופתרון בעיות טכניות שוטפות משרה מלאה במשמרות, ראשון לציון
דרישות:
2 שנות ניסיון לפחות בתפקיד Help desk ניסיון מוכח עם Windows 10, Active Directory, Exchange, Citrix ויישומי Office השכלה רלוונטית ניסיון בתחום בארגון גדול - יתרון ידע במערכות רפואיות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם אתם חיים ונושמים מחשבים, אוהבים לפתור תקלות ולתת שירות מצוין – זה המקום בשבילכם - מתן מענה לעובדי החברה בתקלות חומרה, תוכנה, רשת וציוד קצה
- מענה לקריאות משתמשים – בטלפון, בצ'אט או מרחוק
- ביצוע אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/ הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות.
- עבודה עם יישומי Office ומערכות הפעלה של Windows, תמיכה בציוד קצה ועוד
דרישות:
- ידע מעמיק במחשבים, רשתות ותמיכה טכנית
- תעודה או לימודים בתחום – חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk – חובה
- ניסיון קודם בשירות טכני – יתרון משמעותי
- יכולת תפקוד בסביבה דינאמית וטכנולוגית
- שירותיות, ראש גדול וחיוך :)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|