תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מערכות מידע בעולם המוניציפלי דרוש/ה תומכ/ת למערכת Priority ERP התפקיד כולל : מתן מענה למשתמשי המערכת ERP תמיכה טלפונית במערכת PRIORITY במרכז התמיכה של החברה. משרה מלאה ומיידית במשרדי החברה באור יהודה. אווירה משפחתית בארגון גדול ויציב. עובד.ת חברה מהיום הראשון. תנאי העסקה מצוינים למתאימים.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY – חובה. ניסיון בתחום המים / גביה / חברות כלכליות – יתרון משמעותי . ידע בהנהלת חשבונות ובמודול הכספים של פריוריטי – יתרון. אוריינטציה טכנולוגית ויכולת תמיכה במערכות הפעלה, התקנות ועבודה מול שרתים מרוחקים. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות .
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4174
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC לארגון בינלאומי ביקנעם. במסגרת התפקיד תמיכה פנים ארגונית למשתמשי הארגון, התמיכה נעשית באופן פרונטלי וטלפוני. תמיכה ברשתות, ניהול משתמשים ב-AD, פתרון תקלות במחשבים נייחים וניידים, תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה וכדומה. העבודה במשרה מלאה בימים א'- ה'.
דרישות:
- ניסיון קודם של לפחות שנתיים בתפקיד דומה (ניתן גם מהשירות הצבאי) - חובה - ניסיון בתמיכה בתקלות רשת – חובה - ניסיון מול AD;– חובה - ניסיון באימיג'ים – חובה - ניסיון בתמיכה על תוכנות ייעודיות - אנגלית ברמה גבוהה – חובה - שירותיות, יכולת עבודה בצוות ויכולות למידה עצמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531988
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בכפר סבא נדרש/ת תומך תוכנה.- תמיכה בלקוחות החברה ממשרדי החברה.
- ליווי בלקוחות בהטמעת התוכנה.
- המשרה הינה לטווח ארוך
דרישות:
- העבודה הינה מול לקוחות החברה
- נדרשים יחסי אנוש טובים וסבלנות
- לימוד והכרת התוכנה
- הכשרה תינתן במקום
- תנאים טובים למתאימים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
We are a highly profitable, fast-growing financial technology company powering the future of financial services. Our comprehensive suite of innovative and scalable embedded payments, cards, and lending products deliver financial services for millions of businesses and consumers around the globe. You are As a technical-oriented individual and an experienced manager, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems at all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things, and teach what you know, and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills and leadership skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required 5+ years of experience working as a senior help desk specialist/ experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required Leadership skills: ability to run a project from start to finish and direct a team if necessary - Required Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf Possess a "no task too small" attitude. You must be willing to work off-hours from time to time Strong Technical and Organization Skills Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)Work from our Jerusalem office 5 days a week. (Possibility for 1 remote day a week)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
842897
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Malam- Team מעוניינת לגייס תומכי/ות Help Desk ללא ניסיון במסגרת התפקיד תמיכה באמצעות תוכנות של השתלטות מרחוק לעובדי הארגון, מתן מענה ותמיכה לתקלות רשת, תקלות במדפסות, תקלות בשרתי Exchange, תקלות במערכות הפעלה של Windows ,תמיכה בתוכנות, ניהול משתמשים ב-AD ועוד. העבודה במשרה מלאה במשמרות א-ה ופעם בחודש יום שישי.
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום ה-IT כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה - תמיכה טכנית- יתרון משמעותי. - נכונות לעבודה לטווח ארוך. - שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
531944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התקנות מחשבים מסוגים שונים ורשתות שונות, באמצעות כלי התקנה מקצועיים ניפוק ציוד היקפי למשתמשי קצה עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
היכרות עם מערכות הפעלה ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ניסיון בהתקנות Images עם כלי התקנה מקצועיים - SCCM, MDT ידע וניסיון באיתור תקלות מחשב, חומרה / תוכנה – יתרון ניסיון בעבודה כטכנאי.ת PC – יתרון תודעת שירות ויכולת עמידה בלחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00717
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי/ת (ללא ניסיון) לתמיכה במערכות מידע בארגון רפואי מוביל. תיאור התפקיד: עבודה בצוות תמיכה במוקד מערכות מידע מתן תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות הזדמנות מצוינת לצבירת ניסיון בתחום המערכות מידע
דרישות:
ניסיון קודם במוקד תמיכה/שירות – יתרון מיומנויות מחשב גבוהות – שליטה ב-Windows, אופיס ואינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ויכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות במוקד טלפוני
המשרה מתאימה מאוד לסטודנטים – גמישות במשמרות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
31566
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת מנהל/ת רשת לארגון באזור תל אביב. מה התפקיד כולל? ניהול ותחזוקה של סביבות מקומיות ובענן. עבודה מול מגוון רחב של מוצרים בתחומי תקשורת ואבטחת מידע. תמיכה וניהול Active Directory, SCCM, GPO, Intune. התמודדות עם איומי סייבר וניהול הרשאות וזהויות. תחזוקת תשתיות תקשורת וציוד רשת. הובלת פרויקטים טכנולוגיים וניהול סביבות וירטואליות.
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול רשתות בארגונים גדולים מומחיות בסביבת Microsoft (AD, SCCM, GPO, Intune) ידע בתחום אבטחת מידע , ניהול הרשאות והתמודדות עם איומי סייבר ניסיון בניהול תשתיות תקשורת, ציוד רשת ופתרון תקלות ניסיון בעבודה בסביבות ענן (AWS, Azure)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33103
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול רשת גדולה ומורכבת הכוללת מספר רשתות ומשתמשים. מורכבת הכוללת מספר רשתות ומשתמשים. עבודה בסביבות מקומיות וענן - יתרון (Azure, GCP, Office 365, AWS ועוד). מעורבות בתהליכים של שדרוג ושיפור התשתיות, כולל ניטור וגיבוי. ניהול ותחזוקת שרתי SQL. ניהול ותחזוקת רכיבים/כלים של אבטחת המידע. ניהול ציודי רשת. כפיפות למנהל טכנולוגיות ו - IT
דרישות:
ניסיון של לפחות 2 שנים כמנהל/ת רשת/איש/ת מערכות בארגון עם יותר מ-300 משתמשים. הכרות עם מערכות שרתים בסביבות מיקרוסופט: AD, Office 365, Exchange, IIS, SQLServer, Azure, Entra ID הכרות עם מערכות Firewall, EDR, SIEM הכרות עם עבודה בסביבות וירטואליות, ומערכות אחסון (hyper-v, vmware….) ידע משמעותי בתקשורת עד שכבה 3. השכלה בתחום הסיסטם - יתרון הכרות עם כתיבה PowerShell הכרות עם לינוקס - יתרון. תקשורת בין אישית מצוינת, שיתוף פעולה צוותי. יסודיות ודייקנות, יכולת לימוד עצמי. יוזמה ועצמאות, יכולת להוביל פרויקטים לסיום בזמן ובהיקף. מוטיבציה עצמית והנעה ללמידה עצמאית. מוכנות לשעות עבודה מעבר למסגרת..
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-159
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברת ONE TALDOR מגייסת וזאת הזדמנות מעולה להצטרף אלינו! דרוש/ה טכנאי/ת PC למשרה התחלתית במוסד חינוכי ברמת השרון! במסגרת התפקיד, נדרשת תמיכה שוטפת במשתמשים ובציוד המחשוב והמולטימדיה של מוסד חינוכי בעיר.
דרישות:
- קבלת פניות מהמשתמשים ו/או מאגף מערכות המידע בנושאי ציוד המחשוב, התקשורת והמולטימדיה.
- בדיקה וטיפול בתקלות.
- סיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תוכנה-חומרה (מערכות הפעלה, מוצרי OFFICE, מדפסות ועוד).
- תחזוקה מונעת של ציוד תקשורת ורכיבי מחשוב וציוד היקפי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00089
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרטנס Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית בארגון רפואי בירושלים. התפקיד כולל מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי החברה, שימוש בתוכנות השתלטות מרחוק, וטיפול בתקלות רשת, תוכנה, חומרה, הגדרות ציוד קצה ועוד. התפקיד במשמרות 24/7.
דרישות:
ניסיון בתור Help Desk של שנה לפחות ניסיון בעבודה מול תוכנות Office ו- Win מתאים לסטודנטים / סטודנטיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32654
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה הנדסאי / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות. העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנדסאי / טכנאי מכונות. ידע והבנה בקריאת שרטוטים והוראות יצרן בשפה האנגלית. ידע קודם והבנה בעולמות הדפוס או קדם דפוס. ניסיון בתעשייה כטכנאי/ת אחזקת מכונות. ידע במערכות משולבות: מכניקה, הידראוליקה פניאומטיקה. ידע קודם באלקטרוניקה וחשמל – יתרון אנגלית טכנית ברמה טובה: דיבור, קריאה וכתיבה – חובה נכונות לשעות נוספות ולכוננות – חובה יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2785
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון. אנו מגייסים תומך/ת טכני/ת (Help Desk) לחברת חילן בתל אביב, לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית ברמת תמיכה Tier 1 בנושאים טכניים ללקוחות עסקיים ולעובדי החברה. עבודה כחלק מצוות מקצועי ומוביל. משרדינו בת"א בקרבת קו רכבת. משלבים עבודה היברידית.
דרישות:
-יתרון משמעותי למשוחררים/ות מהצבא מתפקידי מנהלי רשת, Help Desk, IT. -יכולת מתן שירות ברמה גבוהה. -יכולת הובלת שיחה וסגירת מעגל טיפול. -יכולת עבודה בצוות. -אוריינטציה טכנית. -יכולת עבודה תחת לחץ. -עברית רהוטה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך/ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. משרה מלאה בלבד! שכר ותנאים מצויינים! גיוס מיידי! עובד/ת חברה מהיום הראשון!! (חניה, ארוחות).
דרישות:
בוגר/ת קורס ניהול רשתות - חובה. ניסיון בתפקיד דומה בחברה מעל שנה - חובה. שליטה בסביבת מיקרוסופט 365, AD. ידע וניסיון במערכת ENTRA/INTUNE. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. זמינות למשרה מלאה בתל אביב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כוללL מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, לווי משתמשים וסיוע בהתגברות על תקלות, ניהול משתמשים ב- ACTIVE DIRECTORY מתן הרשאות ועוד
דרישות:
שנה ניסיון בתחום והשכלה רלוונטית - חובה עבודה במשרה מלאה א-ה 8:00-17:00 לעיתים משמרות תגבור (7:00-16:00 / 9:30-18:30 / 10:45-20:00) המוקד פעיל החל מהשעה 7:00-20:00
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
RR 24943
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|