תיאור תפקיד:
קביעת סדרי עדיפויות וחלוקת עבודה בצוות על מנת להבטיח את רמת שירות הלקוחות הגבוהה ביותר למוצרי מכשור רפואי. הבטחת תפקוד אופטימלי של מכשירים למשתמשי קצה וציוד היקפי, כולל תחזוקה של תיעוד ונהלי תמיכה. מתן תמיכה טכנית מהירה, יעילה ואיכותית עבור מגוון בעיות חומרה, תוכנה ונגישות. **המשרה כוללת כוננות לתמיכה גם בשעות הערב עבור לקוחות גלובליים (ייתכנו נסיעות לחו"ל)
דרישות:
השכלה טכנולוגית רלוונטית ניסיון עם כלי ITSM כמו ServiceNow ידע בפרוטוקולי תקשורת ניסיון בניהול חשבונות משתמשים, כולל הרשאות והגדרות אבטחה ניסיון בתמיכה בציוד חומרה כולל טלפונים ניידים (אייפון ואנדרואיד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01257
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|