תיאור תפקיד:
תפקיד מגוון ודינמי, כולל עבודה בצמוד לצוות הכספים ונגיעה רחבה בכלל תחומי הפעילות הפיננסית של החברה. • הובלת וניהול מערך הגבייה • הפקת דוחות הנהלה חודשיים ובקרה תקציבית • התאמות בנקים, לקוחות ודיווחים לרשויות • הכנת דוחות כספיים, דוחות מס, דיווחי מע”מ וטיפול בביקורת שנתית • בקרה על קליטת חוזי שכירות במערכת Priority • עבודה שוטפת מול מנהלי הנכסים
דרישות:
תואר ראשון בחשבונאות/ כלכלה/מנהל עסקים- חובה ניסיון של 2-4 שנים לאחר התמחות- חובה רקע בהנהלת חשבונות- חובה ניסיון עם מערכת Priority – יתרון משמעותי שליטה מלאה ב־IFRS ודיווחים לחברות ציבוריות ניסיון קודם בחברת נדל”ן מניב – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8696601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|