תיאור תפקיד:
אודות החברה
נופים אחזקות ופיתוח בע"מ הינה חברת אחזקות ויזום פרויקטים עבור משרדי ממשלה ורשויות. אנו פועלים בתחום אחזקות שטחים ציבוריים וביצוע פרויקטים החברה קיימת ופעילה 20שנים - אנו מחפשים מנהל\ת אדמיניסטרציה מוכשר\ת ומסור\ה. משרדי החברה נמצאים במושב פתחיה במרכז הארץ. הגדרת התפקיד
• הזמנות רכש • עבודות שוטפת מול הלקוחות \רשויות ותאגידים • טיפול מול סוכנויות הביטוח • התנהלות מול ספקים • עריכת חשבונות קבלנים • התנהלות מול הבנק והפקת דוחות ומעקב תזרים מזומנים • הנפקת חשבונות ללקוחות • ביקורת על ביצוע תהלכי גביה ומשימות שוטפות
דרישות:
• שליטה מלאה בישומי office • ראש פיננסי\ מתמטית גישה למספרים חשוב מאוד • ראש גדול, משימתית, יכולת ניהול זמן עצמאית • ניסיון קודם בניהול משרד בתחום האחזקות ותשתיות יתרון משמעותי • יכולת ביצוע מחקר עצמאי סיכום וריכוז נתונים ומידע • ראיה מערכתית • יכולת ביטוי בכתב ובע"פ • יכולת תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות • תעודות \תארים בתחום משפטים חשבונאות ומנהל עסקים יתרון נתונים נוספים 8:00 עד 17:00. יש גמישות בשעות העבודה. יכול להתאים גם כמשרת אם ימים א ועד ה. שכר ותנאים ביחס לניסיון ושעות העבודה שיסוכמו מיקום המשרד- ישוב פתחיה מרכז הארץ משרה זו פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מיקום: מרכז הארץ שעות עבודה: ימים א’-ה’ 09:00-17:00 על התפקיד:אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו ! אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות. - ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן
- עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות
- גבייה וגיול חובות
- תמיכה בפעילות הכספית של החברה
מה מחכה לך אצלנו?- סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת
- משרה יציבה עם אופק ארוך טווח
- חניה נוחה בקרבת מקום
- חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו?- ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה
- שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה
- עברית ברמת שפת אם – חובה
- שליטה טובה ביישומי אופיס - חובה
- אנגלית ברמה טובה – יתרון
- ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הרצליה פיתוח. תעודה 1+2- חובה פריוריטי- יתרון אקסל- שליטה ברמה טובה ללא נסיון- מתאים סיבוס+ קרן השתלמות לאחר תקופת החפיפה יש אפשרות לעבוד מהבית פעם/פעמיים בשבוע. תיאור התפקיד : קליטת חשבוניות ספקים קליטת חשבוניות כרטיסי אשראי טיפול בקופות קטנות התאמות בנק, הפקדות עבודה במשרה מלאה בהרצליה פיתוח בימים א-ה בשעות 08:00-17:00. ישנה אופציה לעבודה מהבית כפעם-פעמיים בשבוע לאחר תקופת החפיפה.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות- סוג 1/2 ניסיון קודם של שנה לפחות ידע באופיס/אקסל- חובה פריוריטי- יתרון אנגלית טובה מוטיבציה, ראש גדול, יכולת עמידה במשימות רבות ויכולת למידה עצמית מה אנחנו מציעים : קרן השתלמות מהיום הראשון! סיבוס! עובד/ת חברה מהיום הראשון!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15133
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך. מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות. עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'. טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'. טיפול בפתיחת לקוחות חדשים. ותפקידי אדמינסטרציה שונים. אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש. תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות. ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה! רקע בהנהלת חשבונות – יתרון עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי ניסון בתפקיד דומה – חובה אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחב' הייטק מובילה בתל אביב - זמינות מידית/ משרה מלאה אם את/ה בעל/ת ניסיון של שנתיים-שלוש בהנהלת חשבונות - זה התפקיד בשבילך! התפקיד כולל טיפול שוטף בהנהח"ש לרבות עבודה מול רו"ח חיצוני וסגירת חודש. משרה מלאה, אפשרות לעבודה היברידית. מיקום - תל אביב , סביבת עבודה צעירה וכיפית
דרישות:
ניסיון של 2-4 שנים בהנהלת חשבונות שליטה בתוכנת פריורטי ובאקסל יכולת עבודה בצוות בעל/ת רמה אישית גבוהה, ראש גדול ויכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00066
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גביית כספים: ביצוע גביית חובות מלקוחות החברה, כולל שליחת תזכורות, ביצוע מעקבים והפקת דוחות גבייה. התאמות כרטסות: ביצוע התאמות בין כרטסות הלקוחות ורשומות הנהלת החשבונות, זיהוי טעויות ותיאום עם הלקוחות. דיווח ובקרה: הפקת דוחות בקרה עבור הגבייה והמעקב אחר היתרות, כולל הכנת דוחות אקסל. רישום חשבוניות: רישום חשבוניות ללקוחות ותיאום חשבוניות פתוחות, סגירה ואימות פרטיי ההזמנה. ניהול שיחות גבייה: ניהול שיחות גבייה ישירות עם לקוחות במידת הצורך. ימים א'-ה' שמונה וחצי שעות (ניתן להגיע לפני שמונה)
דרישות:
שליטת בתוכנת קומקס ייתרון משמעותי!!! השכלה: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 – חובה. ניסיון: לפחות שנתיים ניסיון בתחום הגבייה – חובה. שליטה באקסל: יכולת גבוהה לעבוד עם אקסל, כולל פונקציות מתקדמות לניהול דוחות ובקרות. יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת לבצע מספר מטלות במקביל ולהתמודד עם לוחות זמנים קצרים. כישורים אישיים: כישורי תקשורת טובים, יכולת ביטוי בכתב ובעל פה, מיומנות בניהול שיחות גבייה בצורה מקצועית ויעילה. הערות נוספות: המשרה דורשת עבודה עצמאית, סדר וארגון גבוהים. עבודה בסביבה דינמית תחת לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
981179
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
Professional Services Firm in Tel Aviv is looking for a Head Bookkeeper to join their financial team. Key Responsibilities: Full responsibility for bookkeeping up to trial balance (Level 3). Manage general ledger, accounts payable/receivable, bank reconciliations, and monthly closings. Oversee and process payroll (preferred). Prepare financial reports and support internal financial planning. Work directly with external auditors (CPA) during audits and year-end processes. Liaise with Israeli tax authorities and ensure full compliance with tax regulations (VAT, B2B, etc.). Interface with various departments to ensure smooth financial operations. Monitor cash flow and support budget implementation. Collaborate with management on financial decision-making.
דרישות:
Requirements: Certified Bookkeeper Level 3 – עד מאזן. 7–10 years of relevant bookkeeping experience. Proven experience working with external auditors and tax authorities in Israel. Strong interpersonal skills and experience working with cross-functional teams. High-level proficiency in professional English – both spoken and written. Strong Excel skills; proficiency in חשבשבת (preferred). Payroll experience – an advantage. Ability to work independently with initiative and a proactive mindset ("ראש גדול").
Previous experience in a professional services firm – a strong advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
524150
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
QHR
24/08/2025
תיאור תפקיד:
טיפול מלא בהכנת השכר לכ 400 עובדים תמיכה בכל תהליכי השכר בחברה-הקמת עובדים חדשים/העלאות שכר/בונוסים/ שינויים בתנאי העסקה ניהול הפרשות סוציאליות ופנסיוניות מול המבטח הפנסיוני שחרור קופות וסיומי העסקה טיפול בדיווחים לרשויות (ביטוח לאומי, מס הכנסה וכו) עבודה בממשק ישיר מול משאבי אנוש בכל הנוגע לשכר/דיני עבודה וכיוצא מזה א'-ה' 08:00-16:30 (גמיש גם עד 16:00) בתקופת שכר במידה ויידרש שעות נוספות כפיפות למנהלת כספים
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת חובה נסיון עד שנתיים כחשב/ת שכר -יתרון היכרות עם תוכנת שכר הר גל / סינאל - יתרון משמעותי שליטה מלאה באקסל יסודיות יחסי אנוש טובים דייקנות אחריות גבוהה דיסקרטיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14717
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית. מה כולל התפקיד? • סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה • טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה • ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה • סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00) הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קריירה יציבה, מתגמלת ומלאת עוצמה מחכה לכם/ן אצלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת מנהל/ת חשבונות למטה מכלול בהרצליה פיתוח! תיאור התפקיד :קליטת חשבוניות ספקים קליטת חשבוניות כרטיסי אשראי טיפול בקופות קטנות התאמות בנק, הפקדות עבודה במשרה מלאה בהרצליה פיתוח בימים א-ה בשעות 08:00-17:00. ישנה אופציה לעבודה מהבית כפעם-פעמיים בשבוע לאחר תקופת החפיפה.
דרישות:
דרישות התפקיד :תעודת הנהלת חשבונות- סוג 1/2 ניסיון קודם של שנה לפחות ידע באופיס/אקסל- חובה פריוריטי- יתרון אנגלית טובה מוטיבציה, ראש גדול, יכולת עמידה במשימות רבות ויכולת למידה עצמית
מה אנחנו מציעים :קרן השתלמות מהיום הראשון! סיבוס! עובד/ת אלקטרה מהיום הראשון!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17922
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית יציבה וותיקה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל /ת חשבונות לניהול כולל של תחום הנהלת החשבונות, לרבות הכנה למאזן. תחומי אחריות עיקריים: טיפול כולל ומלא בהנהלת חשבונות של ישות אחת, תוך ניהול עצמאי של כלל הפעולות החשבונאיות. עבודה מול ספקים מהארץ ומחו"ל, כולל התנהלות שוטפת במיילים באנגלית. ביצוע התאמות שוטפות בנקים, אשראי, לקוחות, רשויות, מע"מ. טיפול בפעולות יבוא, רישומי הנה"ח תקופתיים, והפקת דוחות פנימיים. עבודה יומיומית עם מערכת Priority ויישומי Excel משרה מלאה (יש קצת גמישות) תנאים מעולים, עבודה לטווח ארוך
דרישות:
הנה"ח סוג 2/3 חובה. ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה בארגון עסקי חובה. ניסיון בסביבת יבוא/סחר יתרון מובהק. שליטה בפריוריטי חובה. אנגלית ברמה טובה (התמקדות בתכתובות כתובות). שליטה באקסל חובה, לרבות VLOOKUP (Pivot יתרון). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.לחברה טכנולוגית יציבה וותיקה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל /ת חשבונות לניהול כולל של תחום הנהלת החשבונות, לרבות הכנה למאזן. תחומי אחריות עיקריים: טיפול כולל ומלא בהנהלת חשבונות של ישות אחת, תוך ניהול עצמאי של כלל הפעולות החשבונאיות. עבודה מול ספקים מהארץ ומחו"ל, כולל התנהלות שוטפת במיילים באנגלית. ביצוע התאמות שוטפות בנקים, אשראי, לקוחות, רשויות, מע"מ. טיפול בפעולות יבוא, רישומי הנה"ח תקופתיים, והפקת דוחות פנימיים. עבודה יומיומית עם מערכת Priority ויישומי Excel משרה מלאה (יש קצת גמישות) תנאים מעולים, עבודה לטווח ארוך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01372
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
התנהלות עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים באופן שוטף. ביצוע רישום פקודות יומן, בקרה ורישום הוצאות החברה והתאמת כרטסות חייבים וזכאים. תנאים מעולים למצטרפים: תן ביס, קרן השתלמות, דמי הבראה מוגדלים, בונוס שנתי, תנאי רווחה מפנקים ועוד.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2. ניסיון בתפקיד דומה- לפחות שנה. יידע באקסל. אנגלית ברמה טובה. ניסיון בתוכנת פריורטי- יתרון. ניסיון בתחום הביטוח- יתרון. זמינות למשרה מלאה בתל אביב - אפשרות לעבודה היברידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190915
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה בתחום התקשורת שממוקמת באזור המרכז דרוש/ה אחראי.ת גבייה לריכוז תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים בישראל תחומי אחריות: ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות בהיקף של כ 1M$ לחודש. אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות. תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, משלוח חשבוניות, דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות. התאמות שוטפות מול הלקוחות וניהול כרטסות הלקוחות. פגישות עבודה פרונטליות, שמירה על קשר רציף עם לקוחות החברה. אפשרות ליום עבודה בשבוע מהבית
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה ללקוחות עסקיים - חובה הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - חובה ידע בהנהלת חשבונות - יתרון היכרות עם Netsuite – יתרון יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3270
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 עד מאזן תיאור לרשת מגדלי הים התיכון ברחובות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 עד מאזן למשרה מלאה. התפקיד כולל טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות, הכנת דוחות אקסל וניהול נוכחות עובדים מול מחלקת השכר. העבודה בסביבה משפחתית ונעימה בחברה ציבורית מצליחה. חובה מנה"ח עם ניסיון עד המאזן עם שליטה בפריוריטי! העבודה במשרה מלאה ברחובות.
דרישות:
מנה"ח סוג 2 עד מאזן – חובה נכונות למשרה מלאה- חובה שליטה טובה באקסל- חובה התאמות בנקים-חובה שליטה בפריורטי - חובה יכולת עבודה עצמאית מול ממשקים רבים עדיפות לזמינות מיידית לתחילת עבודה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
848018
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|