תיאור תפקיד:
חברת בוטיק ותיקה המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות IT מתקדמים דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים פיננסיים ב-Priority. התפקיד כולל: אפיון וניהול פרוייקטים ב- Priority אחריות על פרויקט מקצה לקצה, מההגדרה ועד הטמעה ליווי ארגונים באפיון הגדרה והטמעת המערכת הדרכה והכשרה לעובדי הארגון ליווי הלקוח באופן שוטף כולל מתן תמיכה בשימוש במערכת לאורך זמן
דרישות:
ניסיון קודם בניהול פרויקטים ב-Priority - חובה ניסיון בכל המודולים הפיננסיים במערכת - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה הכשרה בתחום הפיננסי (רו"ח, הנהח"ש, כלכלה) - יתרון משמעותי יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ יכולות הדרכה והצגה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4055
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
- התנהלות שוטפת מול ספקים, לקוחות, בנקים, כרטיסי אשראי. - הכנת דוחות חודשיים ורבעוניים. - דיווחים למוסדות. - הכנת חומר למאזן ולרו"ח. *משרה מלאה , ימים א-ה *שכר ותנאים טובים למתאימים - קרן השתלמות, ארוחות מסובסדות, אירועי נופש וגיבוש ועוד.
דרישות:
- ניסיון וידע במערכת פריוריטי - חובה. - ניסיון בתפקיד דומה – חובה. - מנהלת חשבונות עד מאזן, דיווח לרשויות - חובה - נסיון בדוחות חודשיים ורבעוניים - חובה - שליטה מלאה בתוכנת אקסל – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00805
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד קטן ובוטיקי המתמחה בניהול נכסים בארץ ובחו"ל, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עם ניסיון, לניהול כולל של תחום הכספים והמשרד. התפקיד כולל:הנהלת חשבונות שוטפת: גבייה, הפקת חשבוניות, תשלומים, התאמות, הפקדות, עבודה מול בנקים ורואה חשבון טיפול שוטף ברשויות, ספקים, ביטוחים, שוכרים, הכנת חומרים לסוף חודש. ניהול אדמיניסטרטיבי: ניהול יומן, תיאומים, מענה טלפוני, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית היקף משרה: משרה חלקית בשעות נוחות : 9:00-15:30 – מתאימה מאוד לאימהות. לא היברידית – עבודה מהמשרד בלבד מיקום: מרכז תל אביב, נגישות גבוהה ועדיפות להגעה בתחבורה ציבורית אך יש גם חניה זמינה באזור סביבה נעימה, משפחתית ומקצועית. משרה לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון של 2-3 שנים בהנהלת חשבונות – חובה ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית / מזכירות – יתרון שליטה בתוכנות הנהלת חשבונות ובאופיס סדר, ארגון ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי תקשורת בין-אישית מצוינת וראש גדול אנגלית בסיסית - קריאה וכתיבה. נשמע מתאים? נשמח להכיר אותך!
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1413
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Company Description We specialize in handling complex tax and compliance issues for American individuals living outside the USA. Our firm provides tax preparation, bookkeeping, payroll, and consulting services. We pride ourselves on offering personalized, high-quality service while maintaining the highest standards of professionalism and data security. The company has extensive experience in dealing with High Net Worth Individuals, PFICs, 5471s, stock options, streamlined filing program, GILTI tax, and more. We are known for its expertise in addressing various tax challenges faced by US individuals abroad.
Role Description This is a full-time on-site role for a Tax Associate in our Jerusalem office. The Accountant will be responsible for managing tax and compliance issues for American individuals living overseas. Day-to-day tasks include tax preparation and client communication to ensure adherence to US tax laws.
דרישות:
Qualifications Strong knowledge of US tax laws and regulations 2-4 years experience in tax preparation and financial analysis Excellent communication and client management abilities Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field is a plus Certifications such as CPA or Enrolled Agent are a plus Attention to detail and strong analytical skills Ability to work efficiently in a fast-paced environment
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
587849
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
Ripples transforms coffee, beer, and cocktails into Instagrammable experiences by printing high-resolution images on top of foamy drinks. Trusted by thousands of coffee shops, restaurants, bars, hotels, event venues, and global F&B and luxury brands, Ripples helps businesses create social media buzz, drive brand visibility, and generate new revenue opportunities. Backed by a patented technology developed over more than a decade, Ripples has redefined food and drink decoration, and is the trusted solution to deliver high-impact drink personalization at scale—all while using safe, plant-based ingredients. With a global reach from our headquarters in Petach Tikva, we’re redefining the customer journey—one personalized drink at a time.
Position: Part-Time Bookkeeper (50%-60%) Experience: 1-2 years Location: Petach Tikva Language: High-level Hebrew and English Software Skills: NetSuite experience – advantage Certification: Bookkeeping certificate required
Key Responsibilities: Manage day-to-day bookkeeping tasks, including accounts payable/receivable, bank reconciliations, and journal entries. Prepare and maintain financial records and reports. Assist with monthly, quarterly, and yearly closing processes. Ensure compliance with financial regulations and company policies. Support the finance team with data entry, document management, and account tracking.
דרישות:
• Certified Bookkeeper with 1-2 years of bookkeeping experience. • Proficiency in English (written and spoken). • Experience with NetSuite – advantage. • Strong organizational skills, attention to detail, and ability to manage multiple tasks. • Availability for a 50%-60% position.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון (מדורג בין 50 המשרדים המובילים בישראל) דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לניהול תיקי חברות , עצמאיים עד לרמת מאזן.
דרישות:
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס, ראש גדול, יכולת אנליטית, סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות.
- יתרונות: ניסיון במשרד רו"ח, אנגלית ברמה טובה, ידע בחשבשבת, בפריוריטי,סאפ , מיכפל
- תנאים טובים למתאימים/ות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00036
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון ברמת גן מנהל/ת חשבונות עד מאזן -למשרה מלאה א-ה שעות 8-30עד 17( תתכן מעט גמישות בשעות ) חניה מסודרת לעובד היחברה
דרישות:
נסיון של כשנתיים ומעלה נסיון ממשרד רואי חשבון -חובה נסיון בדיוחים מול הרשויות-חובה טיפול במשכורות - יתרון אקסל חשבשבת , יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
14915
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים משרה עם בטחון תעסוקתי ותנאים מעולים? יש לנו הצעה עבורכם! הצטרפו לחברה גדולה וותיקה בכרמיאל בתפקיד מקצועי עם אופק תעסוקתי ותנאים מעולים. מה בתפקיד: – הנהלת חשבונות כפולה – קליטת חשבוניות ודיווחים לרשויות – חשבות שכר – יתרון משמעותי תנאים: – משרה מלאה בכרמיאל עם גמישות קלה בשעות – עבודה בחברה יציבה עם ביטחון תעסוקתי מחפשים משרה מקצועית בסביבה יציבה? הגישו מועמדות עכשיו!
דרישות:
– ניסיון מוכח בהנהלת חשבונות כפולה – חובה – ידע בתוכנת SAP – יתרון משמעותי – ניסיון בחשבות שכר – יתרון – דייקנות, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
11850
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחום הדפוס בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2, עם אחריות אישית גבוהה ורצון להשתלב במקום יציב ונעים. מה בתפקיד? – הנהלת חשבונות שוטפת – עבודה מול ספקים ולקוחות – התאמות, תשלומים, קליטת חשבוניות ועוד היקף המשרה: – משרה מלאה – ימים א'-ה' | 08:30–17:30 – ללא ימי שישי שכר: 8,000–10,000 ₪ (בהתאם לניסיון) רוצה להשתלב בצוות מקצועי ומשפחתי? שלח/י קורות חיים – נשמח להכיר.
דרישות:
– תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 2 – חובה – ניסיון קודם – יתרון – שליטה בסביבה ממוחשבת – דייקנות, סדר ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12951
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אחריות על מגוון פעולות בתחום הכספים לרבות : · ביצוע הזמנות רכש ,בקרת תקציב וביצוע תשלומים. · הכנת דוחות עד לביקורת מאזן ודוחות אקסל. · קליטת חשבוניות ורישומי הוצאות.
דרישות:
· ניסיון בתחום הביטוח ו/או בחברות גדולות · תעודה וניסיון מקצועי כמנהל/ת חשבונות לפחות 5 שנים – לרבות עם מערכת פריוריטי · ניסיון במודול רכש · ידע וניסיון בתוכנות ה-OFFICE ובפרט תוכנת Excel · יחסי אנוש מצויינים · יכולת לנהל משימות מול מספר ממשקים בחברה בצורה עצמאית ולהוביל פעילויות תוך שמירה על סדר וארגון. · יכולת עבודה עצמאית והתמודדות עם משימות מגוונות. · יכולת התמודדות בעבודה תחת לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-10
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת למשרה מלאה ( אופציה לעבודה היברידית : עד 3 ימי עבודה מהבית ) .במסגרת התפקיד:- טיפול בכל תחומי הנה"ח עד למאזן כולל חשבות שכר: רישום פקודות יומן, התאמות ספקים, התאמות בנקים, תשלומים לספקים, כ"א, דיווחים לרשויות, תשלומים למוסדות, הכנת חומר למאזן.
- עבודה מגוונת ומאתגרת.
- מיקום - פתח תקווה
דרישות:
- ניסיון של שלוש שנים לפחות בהנה"ח– חובה
- תעודת חשבות שכר - חובה
- ניסיון בהכנת שכר - יתרון
- שליטה בפריוריטי - יתרון
- שליטה באקסל – חובה
- אנגלית ברמה גבוהה -יתרון משמעותי
- יכולת עבודה בצוות וביצוע משימות משותפות
- בעל/ת רמה אישית גבוהה, ראש גדול ועצמאות בעבודה
- רמת שירותיות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-5
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור עבודת הנה"ח שוטפת עד מאזן: תשלומי ספקים, תקבולי לקוחות, התאמות בנקים, פקודות יומן, ניתוח והתאמות כרטיסים, תזרים מזומנים. עבודה מול בנקים: תקשורת שוטפת, הכנת תשלומים, העברות בארץ ובחו"ל. סיוע בעבודה מול המוסדות כולל הגשת דוחות, בדיקת ניכויים/תיאומי מס. סיוע בהכנת מאזנים חודשיים ושנתיים. יכולת ניהול צוות. עבודה במשרה מלאה בסניף רמת ישי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
מנה"ח סוג 3, כולל תעודת חשב שכר – חובה. נסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן בחברת שירותים – חובה. נסיון וידע במיסים, לרבות דיווח למוסדות נסיון כחשב שכר - יתרון שליטה בפריורטי – חובה. שליטה מעולה בתוכנות office, בדגש אקסל אנגלית טובה – חובה. אחריות, אמינות, עבודת צוות, יכולת הנעת עובדים, שירותיות, עצמאות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18537
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות עבודה במחשב! שכר ממוצע 20,000 ש''ח
מתאים גם למי שלא מבין במחשבים שעות עבודה גמישות ונוחות
מקומות אחרונים – אל תפספסו! לפרטים נוספים לחצו על הגשת מועמדות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברת פיננסים מוכרת ברמת החייל דרוש/ה רפרנט/ית משכנתאות במשרה מלאה. במסגרת התפקיד: בקרה לתיקי משכנתא מוכנים טרם שליחתם אל הבנק, עדכון גורמים פנים ארגוניים על חוסרים ואי התאמות בתיקי משכנתא, עבודה מול בנקים ומחלקת כספים, בקרה ומעקב על עדכון תיקי המשכנתאות. העבודה במשרה מלאה ברמת החייל. מתאים גם למי שסיימו הכשרה בהנהלת חשבונות ורותים לעשות צעדים ראשונים בחב' פיננסית מצליחה ולהתקדם.
דרישות:
אוריינטציה לעולמות הפיננסים - חובה תעודת הנהלת חשבונות (אפשרי גם ללא ניסיון) - יתרון משמעותי שליטה מלאה ביישומי מחשב - חובה יכולת ירידה לפרטים, סדר וארגון - חובה זמינות להתחלה מיידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית גדולה יציבה ואיכותית בתחום חומרי הבניין הממוקמת באזור חדרה דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות להשתלבות בצוות הכספים של החברה יכול מאוד להתאים כתפקיד ראשוני בתחוםבמסגרת התפקיד בהוצאת חשבוניות / קבלות / זיכויים ביצוע תיקיום העבודה הינה על תוכנת פריוריטי , הכרות עם התוכנה יתרון משמעותי היקף משרה : ימים א-ה שעות 8-16:30 העבודה הינה ממשרדי החברה בלבד הממוקמים בחדרה
דרישות:
תעודת הנה"ח - יתרון משמעותי הכרות עם תוכנת פריוריטי - יתרון משמעותי נכונות לעבודה בצוות נכונות ללמידה שליטה ביישומי המחשוב בשונים כגון OFFICE יחסי אנוש מעולים נכונות לעבודה לטווח ארוך
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-463
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|