תיאור תפקיד:
למשרד יועצת מס ותיק דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות אחראית אדמיניסטרציה למשרה מלאה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה. התפקיד כולל
- הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- תקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד,
- התנהלות מול רשויות ומוסדות ממשלתיים,
- הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון מענה טלפוני שוטף וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
המשרה מתאימה לבעלות ניסיון ויכולת עבודה עצמאית, המעוניינות להשתלב לטווח ארוך בארגון משפחתי ותומך.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה
- יועצת מס / מתמחה
- ניסיון בהנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- ניסיון בעבודה מול רשויות כגון מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובתוכנות הנה"ח ארדני + פינבוט יתרון
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת גדולה, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות - סוג 2. התפקיד כולל: - גבייה, הפקה וניתוח דוחות גבייה ואשראי והתאמת כרטסות. - הפקת חשבוניות, מעקב ובדיקת תעודות משלוח מלקוחות קמעונאים. - עבודה מול מחלקות פנימיות וחיצוניות (צוותי מכירות, לוגיסטיקה). - משרה מלאה, בהמשך שילוב עבודה היברידית. - שכר גבוה לבעלי ניסיון, תנאים ומגוון הטבות שוות לעובדי החברה!
דרישות:
- תעודת הנהח"ש סוג 2 – חובה. - ניסיון של 3 שנים לפחות בגבייה. - שליטה טובה באקסל וניסיון בעבודה במערכת ERP – חובה. - ניסיון מחברה גדולה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2418
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית המספקת שירותים פיננסיים מגוונים במיקור חוץ עבור חברות בינלאומיות דרוש/ה מנה"ח מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל ביצוע עבודת הנהלת חשבונות שוטפת ומגוון פעילויות מאתגרות: תשלומי ספקים וחשבוניות ניהול חשבונות בנקים ודיווחים לרשויות הכנה לביקורת רו"ח ביצוע הפרשות וחשבונות חתך בדיקות שלמות והכנת חומר למאזן המשרה מלאה וקבועה, ממוקמת בתל אביב, ומציעה אופק מקצועי עם אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן ניסיון בעבודה מול חברות גלובליות – יתרון אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי אוריינטציה מחשובית גבוהה נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4719
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דקוש/ה מנה"ח למחלקת גבייה משרה מלאה, קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הגביה– חובה תעודת הנה"ח 1+2- חובה יתרון משמעותי לניסיון בתחום הקמעונאי ידע וניסיון באקסל ופריורטי ראש גדול, אחריות ויכולת עבודה בצוות יכולת דיוק, סדר וארגון משרה מלאה, סביבת עבודה נעימה ויציבה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-52315
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עבודה מול נהגי הפצה, אישורי חשבוניות, טיפול בריכוזים יומיים, קליטת מזומנים\המחאות, קופת מזומנים, זיכויים, החזרות ללקוח ועוד שכר 8,000₪ (ברוטו) + תשלום על שעות נוספות העבודה ברחובות במשרה מלאה, א’- ה’ 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך ימי ו' לסירוגין (בעונה) החזר נסיעות ארוחות מסובסדות תנאי רווחה נוספים
דרישות:
תעודת הנה"ח – יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם כספים יכולת עבודה בצוות אחריות, רצינות ואמינות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00341
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה העוסקת במערכות אלקטרו-אופטיות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3! התפקיד כולל: 1. קליטת חשבוניות ספקים בארץ ובחו"ל. 2. טיפול בתשלומים לספקים והכנת הוראות תשלום. 3. התאמות בנקים וכרטיסי אשראי. 4. התאמות ספקים ולקוחות. 5. סיוע בהכנת דוחות כספיים ועד מאזן (בהתאם ליכולת). 6. עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים (רכש, כספים, ספקים וכו’).
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה. - ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד דומה – חובה. - ניסיון בתשלום לספקים והתאמות – חובה. - שליטה בפריוריטי – חובה. - שליטה טובה באקסל. - ניסיון בעבודה עד מאזן – יתרון גדול. - אנגלית ברמה טובה – יתרון. *המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ויציבה מנהל/ת חשבונות ספקים עובד/ת חברה מהיום הראשון
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 ניסיון של שלוש שנים ומעלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00321
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בייצור אריזות עפ"י מפרט דרוש/ה אחראית תיק לקוחות. המשרה כוללת: הפקת הצעות מחיר, הקלדת הזמנות לקוח, הפקת הנחיות לתפ"י, תיאום עבודות, תיאום משלוחים עם לקוחות והפקת חשבוניות. טיפול בתלונות לקוח, החזרות, פריסות ללקוח + ניהול תיק והיכרות עם מוצרים עבודה במשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
דרישות:
הנדסאי/ת תעשייה וניהול ו/או מנהל/ת חשבונות שליטה בתוכנות אופיס (אקסל, וורד, ואאוטלוק) - חובה ניסיון בתוכנת פריוריטי - יתרון. קריאת שרטוטים - יתרון. *המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00013
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.
Key Roles and Responsibilities Manage AR, invoicing, and deposits. Upload and reconcile bank and credit card transactions. Perform reconciliations and record intercompany transactions Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues Support other bookkeepers with more complex financial questions Perform monthly, quarterly and annual closing procedures Contribute to improving and standardizing finance processes Performing other duties and ad-hoc special projects Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements: 4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area) Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage) Strong Excel skills Professional English (written and spoken) Experience with ERP systems Strong attention to detail and accuracy Collaborative, team-player mindset with good communication skills Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
539136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה שיווק ויצור ייחודית ומובילה בתחומה מנהלת חשבונות סוג 3 לעבודה על כלל תחום החשבונות עד מאזן עבודה מול רואה חשבון וניהול אדמיניסטרטיבי שוטף משרה מלאה
דרישות:
תעודת מנהלת חשבונות סוג 3 ניסיון בעבודה מול רו"ח עד מאזן ניסיון בעבודה יחידנית ניסיון בחברה יצרנית- יתרון ניסיון אדמיניסטרטיבי שליטה בפריוריטי חובה ניידות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19482
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת! במסגרת התפקיד: טיפול בספקים, קופות קטנות, פקודות יומן, ממשקים מול מחלקת אספקה, התאמות כרטיסי אשראי, תשלומים באשראי, עבודה מול בנקים. תנאים מעולים! משרה מלאה מהמשרדים בפ''ת.
דרישות:
תעודת הנה''ח סוג 2 ראש גדול, רצינות, שירותיות, סבלנות. נכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך. ניסיון בעבודה על מערכת SAP- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
717996
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
דרושה מנהל/ת חשבונות מקצועית ואחראית לניהול מלא של ספרי החברה עד מאזן. התפקיד כולל טיפול בכל תחומי הנהלת החשבונות, עבודה מול ספקים ולקוחות, הכנת דו"חות והתאמות, ושיתוף פעולה שוטף עם רואה החשבון. דוח רווח והפסד , 5 ימים בשבוע - משרה מלאה 8-17 ישנה גמישות בשעות יחדנית - כפופה למנכ"ל תחומי אחריות: ניהול ספרי חשבונות מלאים עד מאזן. טיפול בספקים, קליטת חשבוניות והפקת תשלומים. הפקת חשבוניות ללקוחות, מעקב וגבייה. התאמות בנקים, כרטיסי אשראי ולקוחות/ספקים. הכנת דוחות חודשיים ושנתיים לרואה החשבון. עבודה מול רשויות המס לפי צורך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה. ניסיון מוכח בהנהלת חשבונות עד מאזן. חשבשבת -חובה ידע באקסל ברמה טובה שליטה בתוכנות הנה"ח ומערכות ERP. אחריות, יסודיות ויכולת עבודה עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15268
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים ואישורי שעות נוכחות ועוד. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. תחילת עבודה מיידית. פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון תעודת הנהלת חשבונות- חובה שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ns
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. ניהול וביצוע גביה פרטנית מלקוחות , תושבים ועסקים. קבלת קהל ומענה טלפוני 2. ריכוז וטיפול בפניות תושבים ולקוחות 3. ריכוז ועדכון ה.ק בכרטיס אשראי/בנקאית ושוברים חוזרים 4. אכיפה וטיפול שוטף בחובות ובחייבים לרבות שליחת מכתבים ועדכון במערכת 5. קשר עם גורמי חוץ, משרדי עו"ד, פתיחת תיקי תביעה ובקרה אודות החובות בהוצל"פ 6. העדר חובות- מגורים 7. בניית דו"חות ומעקב
דרישות:
- השכלה על תיכונית, השכלה אקדמאית רלוונטית – יתרון.
- ניסיון מקצועי: ניסיון בתחום הכספי.
- ידע וניסיון בעבודות גבייה ובהנה"ח.
- ידע מוכח בעבודה בתוכנות גבייה והנהלת חשבונות.
- ובתוכנות מחשב של OFFICE.
- יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- דיסקרטיות, אחריות, מסירות ויוזמה.
- תודעת שירות גבוהה.
- רישיון נהיגה ורכב – חובה.
- היקף משרה – 100%
- התחלת עבודה – מיידית.
רק פניות מתאימות תענינה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, גולן
|