דרושים בתחום פקיד הנהלת חשבונות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 41 משרות עבודה בתחום פקיד הנהלת חשבונות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד למאזן – הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה!

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד למאזן – הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה!

חברה דיסקרטית

03/11/2025

תיאור תפקיד:
מיקום: מרכז הארץ
שעות עבודה: ימים א’-ה’ 09:00-17:00
על התפקיד:
אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו !
אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות.
  • ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן
  • עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות
  • גבייה וגיול חובות
  • תמיכה בפעילות הכספית של החברה
מה מחכה לך אצלנו?
  • סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת
  • משרה יציבה עם אופק ארוך טווח
  • חניה נוחה בקרבת מקום
  • חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו?
  • ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה
  • שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה
  • עברית ברמת שפת אם – חובה
  • שליטה טובה ביישומי אופיס - חובה
  • אנגלית ברמה טובה – יתרון
  • ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קרביץ מחפשת מנהל.ת חשבונות מתחיל.ה -מודיעין

קרביץ מחפשת מנהל.ת חשבונות מתחיל.ה -מודיעין

קרביץ

03/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד קרביץ במודיעין דרושה מנהלת חשבונות מתחילה - 
 במסגרת התפקיד:  טיפול בהנהלת חשבונות, ביצוע התאמות, עבודה עם ממשקים שונים בארגון ועבודה עם מערכות ממוחשבות.
 
משרה מלאה
זמינות מידית 
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות 1+ 2– חובה,
ניסיון עד שנתיים  – חובה
 יכולת עבודה בצוות, שירותיות, יחסי אנוש טובים והגדלת ראש.
זמינות לעבודה מלאה ולטווח ארוך 

* נא לציין ציפיות שכר*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 921
אזור: מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח ספקים ולקוחות

מנה"ח ספקים ולקוחות

חברה דסקרטית

03/11/2025

תיאור תפקיד:
לחב' יבואנית מצליחה בתחום הבריאות בהרצליה דרוש/ה מנה"ח סוג 2 ספקים ולקוחות
קליט חשבוניות ספקים ותשלומים לספקים באמצעות מס"ב
התאמות בנקים, כ"ט אשראי
טיפול בהכנסות / חשבוניות לקוחות
הכרת עולם תעודות משלוח ותהליך אספקת המוצר עד התשלום
גבייה מחב'/מוסדות/לקוחות קצה
דרישות:
מינימום 3 שנ"ס בהנה"ח
 ניסיון מוכח בגבייה לרבות הסדרת חובות
תעודה סוג 1+2
שליטה מלאה באקסל
יתרון- נסיון וידע בפריוריטי
יתרון- הכרות עם עולם הקמעונאות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00363
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנהלת חשבונות סוג 1+2 לחברת תיירות בקרית אונו

פקיד/ת הנהלת חשבונות סוג 1+2 לחברת תיירות בקרית אונו

JobShop

03/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תיירות מובילה בקרית אונו, אנו מחפשים פקיד/ת הנהלת חשבונות למשרה מגוונת ומאתגרת.
התפקיד כולל:
- טיפול בחשבוניות, ביצוע התאמות ומעקב אחר תשלומים, תוך עבודה שוטפת מול לקוחות, ספקים וגורמים פנימיים בארגון.
-סביבה דינאמית ועבודה עצמאית.
משרה מלאה בימים א'-ה' בשעות 9:00-18:00 או 8:00-17:00.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד הנהלת חשבונות בדגש על בקרת לקוחות וספקים.
-שליטה מלאה בתוכנות Office, ובמיוחד ב-Excel.
-ידע בהנהלת חשבונות סוג 1+2 – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 942584
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת הזמנות עם ידע בהנה"ח לחברה בכוכב יאיר, שכר: 10,000 ש"ח

פקיד /ת הזמנות עם ידע בהנה"ח לחברה בכוכב יאיר, שכר: 10,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

03/11/2025

תיאור תפקיד:
תפקיד פקידותי עם אחריות רבה על המערך ההזמנות של החברה.
העבודה כוללת הקלדת הזמנות , התנהלות מול הנהגים, בקרה על הזמנות, הוצאת תעודות משלוח , מעקב אחר תעודות יוצאות, סריקות, תיאום הובלות ועוד.
עבודה רבה מול מחשב.
ימים א'-ה' שעות 08:00 - 16:00 
שכר: 10,000 ש"ח
דרישות:
ידע בהנהלת חשבונות ( יתרון לsap)
ניסיון בתחום לפחות שנתיים
יכולת לשעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3336
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior Bookkeeper

Senior Bookkeeper

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

03/11/2025

תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.


Key Roles and Responsibilities
    Manage AR, invoicing, and deposits.
    Upload and reconcile bank and credit card transactions.
    Perform reconciliations and record intercompany transactions
    Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues
    Support other bookkeepers with more complex financial questions
    Perform monthly, quarterly and annual closing procedures
    Contribute to improving and standardizing finance processes
    Performing other duties and ad-hoc special projects
    Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements:
    4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area)
    Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage)
    Strong Excel skills
    Professional English (written and spoken)
    Experience with ERP systems
    Strong attention to detail and accuracy
    Collaborative, team-player mindset with good communication skills
    Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude
    Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 539136
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

(Bookkeeper / Payroll Processor (Temporary Maternity Replacement

(Bookkeeper / Payroll Processor (Temporary Maternity Replacement

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

03/11/2025

תיאור תפקיד:
We are a leading provider of Employer of Record and Employee Hosting services in Israel. We’re a growing scale-up in the fintech/employment space, dedicated to delivering exceptional solutions to our clients.
Position Overview:
We’re seeking an experienced, self-motivated Level 2 Bookkeeper to cover a temporary maternity leave for 3–5 months. The role offers flexible scheduling and can be structured as part-time employment or freelance (invoice). Ideal for a professional who is deadline-driven, detail-oriented, and can ramp up quickly.
Key Responsibilities:
    Assist in and prepare monthly payroll for 200+ employees.
    Expense reporting and tracking.
    Prepare monthly reports and statements.
    Bank monitoring and financial transactions.
    Accounts receivable / accounts payable.
    Ensure accurate handover and documentation at both the start and end of the coverage period.
דרישות:
Required Experience:
    Minimum 2 years bookkeeping experience (Israel).
    Israeli payroll accounting experience.
    Fluent Hebrew (required). English proficiency – advantage but not required.
    Proficiency in Microsoft Office, חשבשבת, עוקץ.
    Strong communication, organization, and attention to detail; consistent on deadlines; team player.
    Part-time (approx. 20–35 hours/week) with flexible hours (can be distributed across 3–5 days/week).
    Freelance/contract option available.

Location: Ramat Beit Shemesh (RBS) | Flexible hours | Part-time or Freelance
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: 619578
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות - הסבה לתמיכה טכנית בהייטק

מנהל/ת חשבונות - הסבה לתמיכה טכנית בהייטק

RecruitX

03/11/2025

תיאור תפקיד:

חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת תומכ/ת לצוות Customer Success
התפקיד כולל מתן תמיכה ללקוחות החברה עבור מוצר הדגל- מערכת מבוססת ענן להנהלת חשבונות וניהול עסק.
במסגרת התפקיד ינתן מענה מקיף ללקוחות החברה- רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצמי מס.
מתן תמיכה רב ערוצית בפתרון בעיות
ליווי ותמיכה בתהליכי כניסה למערכת- הבנת צרכי הלקוחות והבטחת הצלחתם בשימוש
ביצוע הדרכות ללקוחות חדשים וקיימים לצורך מקסום מעורבות ושביעות רצון
איסוף תובנות בנוגע לשימוש במערכת וקידום צרכי לקוחות מול ממשקים פנימיים בחברה
דרישות:

הכרות/ נסיון בהנהלת חשבונות (חד צידית עד מאזן, כפולה והתאמות) - חובה!
נסיון בתמיכה בלקוחות של מוצר טכנולוגי- יתרון משמעותי
יכולת הבנה טכנית וטכנולוגית עמוקה ומהירה
היכרות עם מערכות ארגוניות כגון CRMת ERP - יתרון
יכולת התנסחות מעולה ומהירה בכתב, בצורה תמציתית, ברורה וללא שגיאות כתיב או דקדוק- חובה
חשיבה אנליטית ניתוח בעיות ומציאת פתרונות
יכולת ניהול זמן, כישורי ארגון ועבודה עצמאית
תחומי ידע רלוונטיים: עסקים, ניהול כספים, ניהול חשבונות, מסחר אונליין, אינטגרציות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4028
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ושכר מתחיל/ה

מנהל/ת חשבונות ושכר מתחיל/ה

RecruitX

03/11/2025

תיאור תפקיד:

למשרד רואי חשבון בצמיחה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ושכר.
התפקיד כולל ביצוע הנהלת חשבונות עד רמת מאזן ליחידים וחברות, הגשת דוחות אישיים וכן הכנת משכורות כולל דיווחים לרשויות וכו'.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה, א׳-ה׳ עם גמישות בשעות.
סביבת עבודה נעימה עם אופציות קידום ותנאים טובים למתאימ/ה.
דרישות:

עד שנתיים של ניסיון בהנה״ח - חובה.
ניסיון בביצוע עד מאזן - יתרון.
ידע בהכנת שכר ועבודה עם מכפל - יתרון משמעותי.
ידע בעבודה מול תוכנת ריווחית - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4388
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות למשרד עו"ד גדול בת"א

מנהל/ת חשבונות למשרד עו"ד גדול בת"א

חברה דיסקרטית

03/11/2025

תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול בת"א מחפש מנהל/ת חשבונות.
משרה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30 (אפשרי גם 7:30-16:00), פעם בחודש תורנות עד השעה 19:00 ושישי אחת לחודשיים-שלושה.

התפקיד כולל:
התאמות בנקים וספקים
פקודות יומן והתאמת כרטיסים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון קודם של 2-5 שנים בתחום - חובה
ידע במערכת חשבשבת - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8868484
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב /ת שכר ומנהל /ת חשבונות -קריית גת

חשב /ת שכר ומנהל /ת חשבונות -קריית גת

QHR

03/11/2025

תיאור תפקיד:
ביצוע שכר והפקת תלושים לכ-100 עובדים.
טיפול בעדכונים שוטפים בנושאי כח אדם ושכר: פנסיה, קרנות השתלמות, תנאים סוציאליים, ביטוח לאומי, מס הכנסה.
הפקת דוחות שכר
מענה לעובדים בנושאי שכר וזכויות דיווח אחיד קופות פנסיה
דיווחים לרשויות: ביטוח לאומי מס הכנסה דיווחים שוטפים ושנתיים
ביצוע גמר חשבון והכנת טפסי 161
תקשורת שוטפת עם ספקים כולל התאמות
תשלומים לספקים
התאמות בנקים וכרטיסי אשראי
סיוע בהכנת דוחות כספיים
בקרת ביצוע רישומים חשבונאיים
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2 +1 או 3 חובה
תעודת חשב /ת שכר - חובה
שליטה מלאה בתוכנת מיכפל- חובה
שליטה מלאה בפריוריטי- חובה
שליטה מלאה באופיס- בפרט באקסל
בקיאות בדיני עבודה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 15185
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת שכר

חשב/ת שכר

QHR

03/11/2025

תיאור תפקיד:
חשב/ת שכר עם ידע בנה"ח
חשב/ת שכר יחיד/ה בארגון
משרה מלאה, שעות גמישות
שכר מתגמל מאוד למתאים/ה
דרישות:
טיפול מלא בהכנת השכר ל- 200 עובדים
תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת- חובה
ידע בהנה"ח -חובה
ידע בתוכנות- פריוריטי + יוניק (יתרון משמעותי)
שליטה באקסל
יסודיות
יחסי אנוש טובים
דייקנות
אחריות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15229
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות

מנהל/ת חשבונות

BOKS International

03/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה במחלקת חשבות של משרד ברמת גן המנהל /ת חשבונות במשרה מלאה

דרישות:
  • ניסיון קודם של שנה אחת לפחות.
  • אחריות על ביצוע הנהלת החשבונות, תזרים מזומנים ובנקים, התקשרויות עם ספקים ותשלומים, גביה מלקוחות.
  • שליטה בתכנת רם פלוס, פריוריטי, מיכפל ושליטה ביישומי אופיס.
  • מקצועיות, אחריות, מוסר עבודה גבוה, ייצוגיות ויחסי אנוש טובים.
משרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00060
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ספקים - בירושלים

מנהל/ת חשבונות ספקים - בירושלים

גולדמן מיון והשמה

03/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בצמחיה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים
למשרה מלאה בירושלים
התפקיד כולל הנהלת חשבונות בתחום הספקים, העברת תשלומים, פקודות יומן והתנהלות מול הספקים
העבודה בצוות מקצועי באווירה נעימה
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2- חובה
ניסיון בהנהלת חשבונות ספקים- חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה, 8:00-16:00 בימים א'-ה'
שליטה בתוכנות מחשב והנהלת חשבונות ברמה טובה
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות

*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-ARM
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לגוף רפואי מוביל בתל אביב

מנהל/ת חשבונות לגוף רפואי מוביל בתל אביב

JobShop

03/11/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים פקיד/ת מנהל חשבונות מיומן/ת להצטרפות לצוות הגזברות בתאגיד הבריאות.
התפקיד כולל:
-ביצוע רישומי חשבוניות.
-טיפול בקופות קטנות
-טיפול בהחזר הוצאות לעובדי המרכז הרפואי -
-תשלומים והתאמות ספקים
-מטלות נוספות שיוגדרו ע"י מנהלת המחלקה.
היקף משרה:
משרה מלאה, ימים א'-ה' התחלה ב-7:30/8:00
זו הזדמנות מצוינת לעבוד בסביבה דינמית ומתקדמת ולהיות חלק מארגון בריאות מוביל.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1-2.
- ניסיון קודם של שנה לפחות בהנהלת חשבונות והיכרות עם מערכות הנהלת חשבונות.
- אנגלית ברמה בסיסית לכל הפחות.
- ניסיון במתן שירות – יתרון משמעותי.
- היכרות עם אביב פיננסית – יתרון.
- שליטה ביישומי office.
- יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים, שירותיות, סדר וארגון, דייקנות ואסרטיביות.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 565891
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!