תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה והפצה בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות מנוסה ומוכשר/ת- לניהול 2 מוקדי שירות – לקוחות פרטיים ועסקיים (כ-50-60 נציגים, חלקם מהמוקד וחלקם מהבית) במסגרת התפקיד: ניהול יומיומי שוטף של הנציגים: ליווי מקצועי, חניכה, משובים והובלה לעמידה ביעדים אחריות מלאה על עמידה ביעדי שירות כמותיים ואיכותיים שיפור מתמיד של תהליכי שירות, ניהול ידע, ותפעול יעיל שותפות בגיבוש אסטרטגיה, תכנון משימות ובניית תכניות עבודה עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים ולקוחות אסטרטגיים מיקום: פתח תקווה ימים ושעות: א'-ה' 08:00-17:00 (לעיתים נדרשת זמינות ללקוחות אסטרטגיים גדולים מעבר לשעות הפעילות)
דרישות:
"איש/ת של אנשים" – עם יכולת רתימה, דוגמה אישית, הקשבה ויחסי אנוש מעולים ניסיון מוכח בניהול מוקדי שירות עם עשרות עובדים – חובה יכולת וניסיון בעבודה עם מערכות BI וניתוח נתונים - חובה. ניסיון בהובלת צוותים להישגים ועבודה על פי יעדים היכרות עם מערכות CRM, מערכות מוקד וכלי שירות דיגיטליים (Glassix / CommBox – ) – חובה ראייה מערכתית, גישה פרקטית ויכולת להניע תהליכים רקע מתחומי הלוגיסטיקה / ביטוח / תקשורת / רכב – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1430
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|