תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ניהול תהליכי תפעול ואדמיניסטרציית המשרד (ישיבה בעמדת הקבלה) תחזוקה ותפעול שוטף - טיפול בקריאות שירות/תקלות תחזוקה, ניהול קבלנים וספקים, מעקב אחרי ביצוע משימות עבודה מול חברת ניהול הבניין - טיפול בנושאי ניקיון ציבורי, תחזוקה, חניות ועוד קבלת טכנאים וספקים- תיאום ובקרה על עבודות תחזוקה שונות ניהול צי הרכב - תיאום מסירה/קבלה של רכבים, טיפול בדלקן, כביש 6, מדבקות, חניות וכדומה אחריות על ניקיון המשרד - ניהול שוטף של המנקה, הזמנת חומרי ניקיון ובקרה על איכות השירות כרטיסי אשראי - בקרה על חיובים, התאמת אסמכתאות והעברה למחלקת כספים תיאום נסיעות לחו"ל - ;עבודה מול סוכנויות נסיעות, טיפול בבקשות עובדים ומנהלים, בקרה על דוחות והוצאות ניהול יומנים - תיאום פגישות וניהול יומנים לשני מנהלים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי – חובה סדר, דיוק, ירידה לפרטים ויכולת ניהול משימות מרובות במקביל גישה שירותית לצד אסרטיביות ויכולת הנעת ממשקים (מחפשת תותחית שיודעת להוביל ולהניע! חשוב מאד) שליטה מלאה ביישומי Office – חובה אחראית, ראש גדול, יכולת עבודת צוות ושת"פ עם ממשקי מטה, גישה חיובית אנגלית ברמה טובה – יתרון הערות – אני מחפשת "בעלבוסטית" כזאת שיודעת להחזיק את כל קצוות התפעול המשרדי ברמה הגבוהה ביותר, התפקיד כולל ממשקים רבים, אחריות על שוטף המשרד, לוגיסטיקה, רכש ונסיעות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1718
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|