תיאור תפקיד:
1. ניהול קשרי לקוחות וספקים. ( מענה טלפוני , תקשורת שוטפת במיילים ) 2. ניהול הזמנות בממשקים השונים ,ביצוע התאמות ושינויי הזמנות ומעקב ביצוען עד אספקה. 3. הפקת הצעות מחיר , קבלות , חשבוניות , ת. משלוח והכנת שליחת הסחורה ללקוחות . 4. מעקב גביה מול לקוחות ותשלומים מול ספקים. 5. משימות ניהוליות תפעוליות שוטפות לפי הצורך- עבודה צמודה עם בעלי התפקידים בחברה.
דרישות:
- יכולת ארגון וניהול מעולה.
- דייקנות וירידה לפרטים.
- פריוריטי - חובה
- שליטה ביישומי מחשב (אופיס).
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- יחסי אנוש טובים וכושר ביטוי גבוה.
- נכונות לעבודה מאומצת בסביבה דינמית.
- שפה אנגלית ועברית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|