דרושים בתחום מנהל/ת שרשרת אספקה

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 2 משרות עבודה בתחום מנהל/ת שרשרת אספקה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לנירם גיתן פתרונות הנדסה ארגונית, העוסקת בייעוץ לתחומי התעשייה וניהול דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים בכיר/ה לניהול פרויקטים משמעותיים בעולמות הלוגיסטיקה.
החברה מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות הנדסיים ומערכתיים המאפשרים שיפור ביצועים ותוצאות עסקיות ותפעוליות של הארגון.

 תחומי אחריות במסגרת התפקיד:
:
ניהול והובלת פרויקטים בהיקף גדול בכל השלבים החל משלב התכנון ועד שלב הביצוע
ניהול תקציב, לוחות זמנים, ניהול ישיר ומטריציוני של אנשי צוות, ליווי וניהול הטמעת שינויים ועוד.
התפקיד כרוך בריבוי ממשקים והשפעה פנים ארגונית וחוץ ארגונית ברמות בכירות שונות, מרמת עובד ועד הנהלה וכן, ממשק משמעותי של ניהול קשרי לקוחות
דרישות:

השכלה-תואר ראשון בניהול/ כלכלה/תעשיה וניהול- חובה
תואר שני במנהל עסקים- יתרון
מנהל פרויקטים מנוסה
ידע והבנה מעמיקה בעולמות הלוגיסטיקה, שרשרת אספקה, רצפת ייצור, יעילות תפעולית
העבודה הינה במשרה מלאה
ניסיון דומה מחברות ייעוץ – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 110521
קרא עוד
תיאור תפקיד:
INFINIDAT is looking for a Logistics Coordinator.
The Logistics Coordinator has an overall responsibility to manage and monitor our daily shipping and distribution operations. The shipping specialist will be the one to ensure complete orders are shipped and delivered on time, liaise with customers, suppliers, 3PL and freight forwarders companies.
Responsibilities:
    Controlling and managing white-gloves shipping activity (Coordinating a site survey, shipping documentation, tracking, etc.). Ensuring the cost-effective performance of logistical services, including brokers, forwarders, carriers, and agencies.
    Managing and monitoring our global spare parts shipments activity including 3PL Vendor.
    Close interfaces with Order Fulfillment, Sales Ops, Support Ops, Freight Forwarders, Courier companies, and Company subcontractors.
    Developing and maintaining effective KPIs
    Managing ongoing programs supporting cost-saving opportunities, build shipping procedures to reduce logistics costs, and comply with customer’s SLA.
דרישות:
    3+ years previous experience in similar positions in a global company
    Solid knowledge of logistics procedures and freight forwarding
    High sense of personal responsibility
    Strong decision making and problem-solving skills
    Organized and efficient, capable to perform well with multiple priorities and interfaces
    Flexible schedule and willing to work overtime when required
    Strong written/verbal communication skills required; ability to interact and build relationships with both internal and external customers
    knowledge of Incoterms, the Harmonized Tariff Schedule, Customs regulations, and other government agency requirements
    Good understanding of sales and marketing strategies
    Ability to think independently and handle multiple projects through to completion
    A high learning curve, team player
    Good verbal and written English skills - Mandatory
Preferred Qualifications:
    Bachelor’s Degree in logistics, supply chain management or business administration, or equivalent – An advantage.
    Excel in high level – Mandatory; Knowledge of ERP - Netsuite - An advantage.
    Experience in warehousing, storage, and inventory management methodologies - An advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד