תיאור תפקיד:
דרוש/ה Help Desk Support לארגון באזור ת"א. במסגרת התפקיד: מתן שירות ותמיכה טכנית לעובדי החברה במגוון תחומים: חומרה, תוכנה, רשתות ותחנות קצה. התפקיד כולל טיפול בתקלות, ביצוע התקנות, ניהול משתמשים, ושירות פרואקטיבי מול כלל מחלקות הארגון, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. משרה במשמרות, ימים א'-ה', 8 שעות ביום.
דרישות:
- מעל 2 ניסיון כתומך/ת טכנית. - קורס בעולמות המחשוב מעל 400 שעות/ תואר במדעי המחשב/הנדסאי תוכנה וכו'. - ניסיון בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ותחנות קצה. - שליטה מלאה בהתקנת מערכות הפעלה Windows והפצת תחנות (כולל Image ואפליקציות). - ניסיון בעבודה עם מערכות שליטה מרחוק וניהול קריאות שירות (כגון SysAid). - ניהול משתמשים במערכות כגון Active Directory ו-M365. - ידע בהתקנה והגדרת ציוד היקפי (מדפסות, סורקים וכד’). - יכולת פתרון בעיות מורכבות באופן עצמאי. - תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ועמידה ביעדי SLA. - עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
532418
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|