תיאור תפקיד:
לחברה מוכרת ומובילה בתחום התשתיות, דרוש /ה קניין /ית רכש. התפקיד כולל: - תפעול מערך היבוא והיצוא: אחריות על תכנון, ביצוע ומעקב אחר תהליכי היבוא והיצוא, תוך עמידה בזמנים ודרישות הארגון. - ניהול ספקים בארץ ובחו"ל: מציאת ספקים חדשים וניהול מו"מ לשיפור תנאים, חיסכון בעלויות ושמירה על איכות וזמינות המוצרים. - הבטחת איכות ותפעול הזמנות: פתיחת ספקים חדשים, בדיקה שוטפת של איכות וזמינות המוצרים, וטיפול מקצועי ואדיב בהזמנות היבוא והרכש של הארגון. - ניהול מלאי ותשתיות: ניהול מלאי החברה, מעקב שוטף אחר מלאי מינימום, קבלת הזמנות, סגירתן במערכת וקליטתן במחסנים. - תפעול מערכת נקייה ויעילה: עדכון שוטף של מחירונים ושמירה על מערכת מידע ללא פריטים שאינם רלוונטיים. - התפקיד הינו משרה שכוללת נסיעות רבות ברחבי הארץ לאיתור ספקים. - משרה מלאה, שכר 16,000 + רכב + החזרי ארוחות + קה"ש החל ממועד תחילת העסקה
דרישות:
- ניסיון מול ספקים במזרח וידע בתשתיות - יתרון משמעותי. - תואר ראשון במנהל עסקים/לוגיסטיקה – יתרון משמעותי. - לפחות 3 שנות ניסיון מוכח בייבוא וייצוא – חובה. - ניסיון בעבודה בחברות דומות בתעשייה – יתרון. - שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Excel ו-PowerPoint – חובה. - ניסיון עבודה עם מערכת MRP, בדגש על פריוריטי – חובה. - אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2124
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|