תיאור תפקיד:
מזכירת חברה ומנהלת משרד לחברת הייטק ( 30 עובדים) תיאום פגישות ויומן מנכ"ל ניהול תפעול השוטף האדמיני: מענה טלפוני ללקוחות וספקי החברה תיאום נסיעות לחו"ל הוצאת וקליטת הזמנות רכש, טיפול ברכבי החברה הזמנות ציוד, אחריות על נהג שליחויות המשרה מלאה שעות 09:00- 18:00 / 08:00-17:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי בתפקיד דומה השכלה אקדמאית ניסיון בעבודה עם OUTLOOK כולל ניהול יומנים ניסיון בתיאום טיסות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. שליטה בתוכנת פריוריטי - יתרון המשרה מחייבת אישיות תפעולית אחריות אישית התנהלות עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|