תיאור תפקיד:
פיתוח והטמעת אסטרטגיות מכירה ושירות לקוחות ניתוח נתוני מכירות ושירות לקוחות לצורך ביצוע שיפורים טיפול במשוב לקוחות ושיפור תהליכים בהתאם הטמעת מערכת
דרישות:
ניסיון קודם בניהול מוקד או צוות מכירות - חובה יכולת ניהולית כישורי תקשורת גבוהים ויכולת לעבוד בסביבה דינמית שליטה מלאה בעברית ובאנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01394
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|