תיאור תפקיד:
· ניהול חשבונות שוטף: קליטת חשבוניות, הוצאת חשבוניות, ניהול יומן, ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, ניהול רכוש קבוע. · הכנת דוחות כספיים: סיוע בהכנת דוחות חודשיים והכנת דוחות לביקורת שנתית. · דיווחים לרשויות המס: הכנת דוחות מע"מ, דיווחים למס הכנסה וביטוח לאומי. · עבודה עם ספקים ולקוחות: מעקב אחר תשלומים, גבייה, התאמות. · עבודה עם תוכנות הנהלת חשבונות: הזנת נתונים, הפקת דוחות. · עבודה עם גורמים חיצוניים: רואי חשבון, יועצים חיצוניים.
דרישות:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה · ניסיון בחשבשבת - חובה · ניסיון בהתאמות בנקים, ספקים ולקוחות, גבייה, דיווח לרשויות · הכרות עם עולם השכר - יתרון · שליטה ביישומי אופיס, בדגש על אקסל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
205995
|