תיאור תפקיד:
לחברת IT דרוש/ה ראש/ת צוות תמיכה טכנית פנים ארגונית HELP DESK. התפקיד כולל: ניהול צוות תמיכה בסדר גודל של כ- 10-12 נציגים, גיוס, הכשרה, חפיפה וליווי של הצוות, מעקב אחר משימות ועמידה בSLA. התפקיד כולל ניהול ישיר ומקצועי של הצוות, לרבות עמידה ביעדי שירות, ליווי Hands-On ובחירה של טכנולוגיות בסביבה הארגונית.
דרישות:
ניסיון של 2-3 שנים בניהול צוותי תמיכה ניסיון של 4-5 שנים בתמיכת HELP DESK ומתן מענה לתקלות חומרה, תוכנה וציוד היקפי ניסיון בעבודה בסביבת MICROSOFT, עבודה עם ACTIVE DIRECTORY יכולות ניהול, הנעת עובדים, קידום צוותי והובלה למצוינות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1336
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|