תיאור תפקיד:
חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת אחמ"ש / מנהל/ת משמרת להצטרפות למוקד השירות בצמיחה. מיקום העבודה : אופציה לעבודה בקריית ביאליק או בנתניה. שעות עבודה : משרה מלאה: א’-ה’ 08:00–16:30 ימי שישי לסירוגין: 08:00–12:30 אין גמישות בשעות ובימי המשרה
דרישות:
ניהול משמרת – חלוקת משימות שוטפות ובקרה תמיכה מקצועית לנציגות השירות כולל משובים און ליין ממשק ומענה לגורמים פנים ארגוניים שיפור והטמעת תהליכי עבודה בצוות מעקב ובקרת מדדים ויעדים טיפול בדוחות ביצוע שיחות מנהל קו ראשון ומתן גיבוי בעת הצורך אחריות על ביצוע כלל המשימות של צוות הנציגות דרישות התפקיד : ניסיון של לפחות שנתיים במוקד שירות כאחמ"ש / מנהל צוות ניסיון במתן שירות יכולת עבודה בריבוי משימות ובתעדוף יכולת לרתום ולחבר כפופים ברמה אישית ומקצועית יצירתיות וחשיבה במתן פתרונות בזמן אמת יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים תודעת שירות גבוהה שליטה טובה ביישומי Office יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4476
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|