תיאור תפקיד:
חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם למעלה מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות – מחפשת מנהל/ת צוות מכירות טלפוני להצטרפות למוקד מכירות בוטיק בצמיחה. מה אנחנו מציעים : שכר בסיס + עמלות + בונוס יעדים שכר מובטח של 14,000 ₪ בשלושת החודשים הראשונים תנאים טובים וקליטה כעובדי חברה מהיום הראשון הזדמנות להוביל, להשפיע ולבנות צוות מצליח השתלבות בקבוצה חזקה, ותיקה ומובילה בשוק, עם אופק קריירה וצמיחה אישית
דרישות:
תחומי אחריות בתפקיד : ניהול משמרת – חלוקת משימות, בקרה ושמירה על עמידה ביעדים הובלת צוות המכירות לעמידה ביעדים שאפתניים תמיכה מקצועית שוטפת, משובים און־ליין וליווי אישי לנציגים ביצוע מכירות בפועל והובלה בדוגמה אישית ממשק עם גורמים פנים־ארגוניים ושיפור תהליכי עבודה מעקב, בקרה והפקת דוחות ביצועים דרישות סף : ניסיון של לפחות שנתיים במוקד מכירות בתפקיד אחמ"ש/מנהל צוות/ראש צוות – חובה ניסיון מוכח במכירות טלפוניות – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4474
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
ניהול מוקד מכירות גדול – הובלת צוותים ונציגים להצלחה, תוך שמירה על מוטיבציה גבוהה בניית אסטרטגיות מכירה – פיתוח תוכניות מכירה, יצירת שיתופי פעולה והגדלת נתח השוק ניהול תקציבים וביצועים – עמידה ביעדים, ניתוח נתונים וקבלת החלטות מבוססות דאטה שיפור חווית הלקוח – אופטימיזציה של תהליכים ושיפור חוויית הלקוח עבודה עם מערכות CRM מתקדמות
דרישות:
ניסיון של 8-10 שנים בניהול מכירות, עם ניסיון משמעותי במוקדים טלפוניים/שטח ניסיון מוכח בניהול צוותים גדולים יכולת להניע את הצוותים ולבנות אסטרטגיות מכירה מעולות ניסיון בניהול תקציבים ויכולת עמידה ביעדים מאתגרים הבנת מגמות בשוק, ניתוח נתונים ויכולת קבלת החלטות מבוססות דאטה שליטה במערכות CRM מגוונות כריזמה, יכולת להניע עובדים ולתפקד בסביבה דינמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00225
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת אחמ"ש / מנהל/ת משמרת להצטרפות למוקד השירות בצמיחה. מיקום העבודה : אופציה לעבודה בקריית ביאליק או בנתניה. שעות עבודה : משרה מלאה: א’-ה’ 08:00–16:30 ימי שישי לסירוגין: 08:00–12:30 אין גמישות בשעות ובימי המשרה
דרישות:
ניהול משמרת – חלוקת משימות שוטפות ובקרה תמיכה מקצועית לנציגות השירות כולל משובים און ליין ממשק ומענה לגורמים פנים ארגוניים שיפור והטמעת תהליכי עבודה בצוות מעקב ובקרת מדדים ויעדים טיפול בדוחות ביצוע שיחות מנהל קו ראשון ומתן גיבוי בעת הצורך אחריות על ביצוע כלל המשימות של צוות הנציגות דרישות התפקיד : ניסיון של לפחות שנתיים במוקד שירות כאחמ"ש / מנהל צוות ניסיון במתן שירות יכולת עבודה בריבוי משימות ובתעדוף יכולת לרתום ולחבר כפופים ברמה אישית ומקצועית יצירתיות וחשיבה במתן פתרונות בזמן אמת יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים תודעת שירות גבוהה שליטה טובה ביישומי Office יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4476
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת תיירות מובילה דרוש/ה מנהל/ת מוקד מכירות במסגרת התפקיד: ניהול צוות נציגים במגוון הבטים: עמידה בייעדי מכירות, פיקוח על תהליכי מכירה, הפקה, ניתוח של דו"חות ונתונים והצבת יעדים אישיים לצוות. אחריות על מקצועיות הנציגים: חניכה, ליווי, הטמעת נהלים ותהליכי עבודה במוקד. ביצוע משובים ושיחות אישיות, תוך שיפור מתמיד של יכולות הצוות. ליווי וקליטת נציגים חדשים, שימור עובדים ודאגה לשביעות רצונם. בניית שגרות ניהול יום יומית, כולל תדריכי בוקר, הדרכות והכשרות הנציגים. משרה מלאה בפתח תקווה - קריית אריה.
דרישות:
ניסיון של ניהול צוות במוקד - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס ויכולת ניתוח נתונים יחסי אנוש מעולים ואוריינטציה מכירתית יכולת להניע עובדים לעמידה ביעדים וניתוח תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
670755
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת בחיפה מנהל/ת מרכז שירות ומכירה משרה כוללת רכב אחריות כוללת על ניהול המרכז כיחידות רווח והפסד הנעת העובדים לעמידה ביעדי השרות והמכירה חניכה בקרה ומדידה של הנציגים ניהול מכירות טלפוניות אחריות תפעולית ולוגיסטית על המרכז אחריות על הטמעת תהליכים ונהלי עבודה העבודה במשרה מלאה 0900-1800 .
דרישות:
ניסיון בניהול צוות והנעת עובדים ניסיון במכירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00267
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת מחלקת מכירות טלפוניות למרכז קוסמטיקה גדול ומוביל - אילה ברלין אנחנו מחפשים מנהל/ת תותח/ית להובלת צוות מכירות טלפוניות קטן, איכותי ומכוון תוצאות! הזדמנות מעולה להצטרף לארגון מצליח וצומח בתחום הקוסמטיקה.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? ניסיון קודם בניהול צוות מכירות טלפוניות – חובה רקע מחברות ביטוח / תקשורת / נדל"ן – יתרון משמעותי יכולת להוביל, להניע, לנהל ולשפר ביצועים תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת עבודה עצמאית ועבודת צוות שעות עבודה: ימים א'-ה' | 9:00–18:00 או 10:00–19:00 למתאימים קיימת גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת פעילות בחברה מתפתחת ודינמית חברה צעירה ומתפתחת בתחום הבריאות והמכשור הרפואי, הנמצאת בתנופת צמיחה ומכוונת להתרחבות מהירה בשוק המקומי והבינלאומי. תיאור התפקיד: אחריות כוללת על הובלת כלל תחומי התפעול, כולל הקמה וניהול של מוקד מכירות ושירות לקוחות – גיוס והכשרה של צוותי מכירה ותמיכה, בניית תסריטי שיחה ותהליכי שירות. מעורבות בפעילות השיווק והמכירה – עבודה מול משרדי פרסום ודיגיטל, קמפיינים שיווקיים, ניהול שיתופי פעולה והובלת מערך המכירות. אחריות על עמידה ביעדי צמיחה והכנסות – בניית מדדי KPI, ניתוח דוחות והסקת מסקנות תפעוליות. עבודה מול הנהלה בכירה - כפיפות למנכ״ל.
דרישות:
דרישות התפקיד ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקד – חובה. ניסיון בהקמה מאפס של מערכי מכירה/שירות – יתרון משמעותי. הבנה בעולמות השיווק הדיגיטלי – יתרון. רקע בעולמות הבריאות, ציוד רפואי או מוצרי צריכה טכנולוגיים – יתרון. יכולת גבוהה בניהול פרויקטים, סדר וארגון. כישורים בין-אישיים מצוינים, ראייה מערכתית, יוזמה ויכולת הנעה עצמית. שליטה מלאה בעברית ואנגלית – דיבור וכתיבה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4469
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה ראש צוות מכירות ניהול שוטף והובלה מקצועית של צוות סוכני מכירות מתוך המשרד. הגדרת יעדים, מעקב אחר ביצועים, והנעת הצוות לעמידה ביעדים חודשיים ורבעוניים. ביצוע ניתוחי דוחות מכירה, זיהוי מגמות ומתן המלצות לשיפור ביצועים. בנייה והטמעה של תהליכי עבודה אפקטיביים, מדידה ובקרה. עבודה צמודה עם סמנכ"ל המכירות ותמיכה בהובלת אסטרטגיה מסחרית.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול צוות מכירות – חובה (יתרון לניסיון מעולמות הפארמה / מדיקל / קוסמטיקה). יכולת אנליטית גבוהה – ניתוח דוחות, הפקת תובנות ותרגומן לפעולה. כישורי ניהול, הובלה והנעה של עובדים. תקשורת בינאישית מצוינת, חדות מחשבתית ויכולת עבודה בסביבה דינמית ותובענית. שליטה גבוהה ביישומי Excel ויכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00273
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל- ניהול אישי ומקצועי של צוות נציגי מכירות טלפוניים, • הובלה והנעת הצוות למקסום היכולות והעמידה ביעדים • מעקב, מדידה ובקרה שוטפת אחר ביצועי הנציגים ברמה האיכותית והכמותית • אימון, פיתוח, הדרכה וחניכת הנציגים • אחריות על בנייה, הטמעה ובקרה על תהליכי ונהלי העבודה • עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים • התפקיד בכפיפות למנהלת מחלקת מוקדי המכירות משרה מלאה ללא שישי - שכר ממוצע 18,000 ש"ח תן ביס+ תנאים סוציאליים מפנקים ואופציות קידום.
דרישות:
ניסיון כאחמ"ש מכירות/מנהל/ת צוות- חובה שליטה טובה באקסל
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2185
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת מוקד התפקיד כולל ניהול שוטף של מוקד מכירות – לרבות נציגים ומנהלי צוותים הובלת המוקד לעמידה ביעדי מכירה, שירות ואיכות פיתוח אסטרטגיות מכירה והטמעת תסריטי שיחה ניתוח ביצועים והפקת דוחות תומכים גיוס, חניכה, ליווי והדרכת עובדים ומנהלים אחריות לשימור עובדים, חוויית עובד ותרבות מוקדית עבודה שוטפת מול ממשקים ארגוניים- שיווק, משאבי אנוש, הדרכה, תפעול והנהלה ניסיון מוכח בניהול מוקד מכירות טלפוני – כולל אחריות על נציגים ומנהלי צוותים
דרישות:
כולות בין-אישיות גבוהות ונוכחות ניהולית המצליחה לרתום, לחבר ולהניע עובדים רגישות ניהולית תקשורת בין-אישית מצוינת יכולת קבלת החלטות עצמאית יכולת מוכחת בהובלת מוקדים לעמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים ניסיון בניתוח דוחות וניהול מבוסס נתונים ניסיון בהובלת תהליכים חוצי ארגון וניהול ממשקים כישורי ניהול, הנעת עובדים ופיתוח צוותים פיתוח אסטרטגיות מכירה, תסריטי שיחה ומתודולוגיות ניהול ביצועים יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6818
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות – תפקיד אסטרטגי בסביבה דינמית לחברה מובילה בתחומה, המתמחה בשירותים טכנולוגיים מתקדמים לעולם הרכב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות לתפקיד ניהולי בכיר ומאתגר, עם הזדמנות אמיתית להוביל שינוי, לחדש ולהשפיע. אנחנו מחפשים מוביל/ה מנוסה עם ראש עסקי, לב גדול לשירות, ויכולת להניע תהליכים וצוותים גדולים קדימה. מה בתפקיד? ניהול שוטף של מוקד שירות לקוחות הכולל כ-100 נציגים ומנהלי צוותים ליווי מקצועי ואישי של דרגי ניהול (מנהלים, אחמ"שים), והובלה לעמידה ביעדים אחריות על תהליכי עבודה, ביצועים, שירות ומכירה בשיחות נכנסות ו־Upsell יוזמה והטמעת פתרונות חדשניים בעולמות השירות הדיגיטלי ניהול תהליכי שינוי והתאמה למציאות משתנה, תוך שמירה על ערכי החברה מה מחכה לכם.ן? מקום סביב שולחן ההנהלה של חברה חדשנית ודינמית השפעה ישירה על חוויית הלקוח ועל התוצאות העסקיות הזדמנות לבנות, לחדש ולהוביל קדימה
דרישות:
מה אני מחפשת? תואר ראשון – חובה | תואר שני – יתרון ניסיון של 5+ שנים בניהול מוקדי שירות גדולים (100 עובדים ומעלה), כולל לפחות 3 שנים בניהול כולל של מוקד הבנה עמוקה בעולם השירות והמכירה ניסיון מוכח בשירות דיגיטלי ומערכות CRM יכולת גבוהה לעבודה תחת לחץ, ראייה מערכתית, יצירתיות וגמישות מחשבתית אינטליגנציה רגשית גבוהה, הובלה מתוך דוגמה אישית, ואומץ לקבל החלטות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3263
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|