דרושים למשרת Customer Success Manager - CSM

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, משרת Customer Success Manager - CSM

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Customer Success Manager - CSM

Customer Success Manager - CSM

RecruitX

13/09/2025

תיאור תפקיד:

We are recruiting a Customer Success Manager (CSM) -
We are looking for a talented Customer Success Manager to join our team and help grow the company, liaise with customers and the company's professional teams to ensure maximum success - there is a business opportunity for candidates who succeed in their role.
Key areas of responsibility:
• Customer retention: maintaining contact with customers and maintaining a high level of satisfaction.
• Accompanying new customers: ensuring successful implementation of products with customers and new transactions.
• Identifying Upsell/Cross-Sell opportunities: understanding needs and offering customized solutions, monitoring existing offers.
• Proactive support: identifying problems in advance and providing creative solutions.
• Measuring success: monitoring success and satisfaction indicators for continuous improvement.
• Coordination with internal teams: Working closely with professional teams in the company.
If you are passionate about helping clients succeed, participating in leading the company to success and are looking for a significant role in a developing organization – we want you with us!
Full-time, hybrid
The offices are located in Tel Aviv, Railway Line
דרישות:

Required Skills:
• Required - Experience in a similar role.
• Excellent interpersonal communication and ability to build strong relationships.
• Analytical thinking with basic technological understanding, especially in software or SaaS companies.
• Proactive approach and identifying challenges before they arise.
• Empathy, service-mindedness and a genuine desire to help customers succeed.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4540
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!