תיאור תפקיד:
We are hiring for a growing company in the gaming domain a Customer Experience Team Lead. in this role you will: ● Professionally manage the Customer Experience team, providing assistance and handling inquiries across various channels. ● Track, train, and guide the team to ensure consistent goal achievement. ● Provide regular coaching to agents based on QA feedback, performance metrics, customer survey responses, and ticket observations. ● Handle challenging customer escalations as needed to maintain service quality. ● Define and track KPIs to measure and enhance the effectiveness of the Customer Experience function. ● Recruit, onboard, and train new team members to strengthen the team's capabilities. ● Collaborate with other teams to continuously improve the overall level of service.
דרישות:
• 4+ years of customer service experience in a customer-facing role • 2+ years of team leadership experience, with a proven track record of directly managing and scaling support teams, preferably in the Gaming or B2C industry • Experience in a startup environment, with the ability to work quickly and deliver results efficiently • Strong leadership skills and a proven ability to lead and inspire a team • High proficiency in English is required; native English speaker is an advantage • Experience with SQL is an advantage • Experience with Zendesk is an advantage • Experience in Fintech, understanding financial risk and compliance is an advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3969
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת ייעוץ הגנת סייבר מובילה, המספקת שירותי אבטחת מידע ופתרונות מתקדמים לארגונים. אנחנו מגייסים מנהל/ת הצלחת לקוח (Customer Success Manager - CSM) - אנחנו מחפשים מנהל/ת הצלחת לקוח מוכשר/ת שיצטרפו לצוות שלנו ויסייעו לצמיחת החברה, קשר מול לקוחות והצוותים המקצועיים בחברה להבטיח את הצלחה מקסימלית – מתקיימת הזדמנות עסקית למועמדים אשר יצליחו בתפקידם. תחומי אחריות מרכזיים: • שימור לקוחות: שמירה על קשר מול הלקוחות ולשמר את רמת שביעות הרצון הגבוהה. • ליווי לקוחות חדשים: הבטחת הטמעה מוצלחת של התוצרים מול לקוחות ועסקאות חדשות. • זיהוי הזדמנויות Upsell/Cross-Sell: הבנת צרכים והצעת פתרונות מותאמים, מעקב על הצעות קיימות.
דרישות:
• חובה- נסיון בתפקיד דומה . • תקשורת בין-אישית מעולה ויכולת בניית קשרים חזקים. • חשיבה אנליטית עם הבנה טכנולוגית בסיסית, במיוחד בחברות תוכנה או SaaS. • גישה פרואקטיבית וזיהוי אתגרים לפני שהם מתעוררים. • אמפתיה, שירותיות ורצון אמיתי לסייע ללקוחות להצליח. אם אתם נלהבים ללוות לקוחות להצלחה, להשתתף בהובלת החברה להצלחה ומחפשים תפקיד משמעותי בארגון מתפתח – אנחנו רוצים אתכם איתנו! משרה מלאה, היברידית המשרדים ממוקמים בתל אביב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3825
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת ה Retail של קבוצת Priority, דרוש/ה מנהל/ת פרויקט למוצרי דיגיטל. התפקיד כולל ניהול פרויקטים בתחום המסחר האלקטרוני, CRM, תשלומים דיגיטליים ואפליקציות Mobile, אחריות על קידום וניהול פרויקטים בתחום ה eCommerce , אינטגרציות API לפלטפורמות מסחר, למערכות CRM ואפליקציות Mobile העבודה במשרה מלאה, בין השעות 08:30-17:30 ונכונות לעבודה בשעות נוספות ולא שגרתיות
דרישות:
ניסיון ביישום והטמעה של פרויקטים בתחום ה e-com, CRM, CLM, ומובייל עתירי אינטגרציה . ניסיון באינטגרציה מורכבת – רקע טכני – יתרון יכולת למידה ומתן תמיכה שוטפת לממשקי Rest- API לפחות שנתיים ניסיון כמנהל/ת פרויקטים בתחום הרלוונטי . השכלה רלוונטית בתחום הכרות עמוקה עם ענף הקמעונאות ותהליכים קמעונאיים -יתרון! העבודה כוללת נסיעות ללקוחות בכל רחבי הארץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-249
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית המפתחת פתרונות טכנולוגיים למנהלי/ות משאבי אנוש, דרושים/ות אנשי/ות מכירות / מנהלי/ות תיקי לקוחות - לניהול תהליכי מכירה מורכבים (B2B) ומעניינים של מערכות SAAS מ-א' עד ת'. הכשרה ופיתוח מקצועי - עלינו! עבודה מעניינת, מאתגרת ומלמדת. מיקום: פ"ת משרה מלאה: ימים א-ה, 8-17. משרה משרדית: טלפוני / פגישות וידאו.
דרישות:
ניסיון מוכח במכירות B2B - חובה זיקה לטכנולוגיות, שליטה במערכות ממוחשבות - חובה יכולת עבודה עצמאית, יכולת הובלה והנעה של תהליכים ופרויקטים, יוזמה - חובה תואר ראשון - יתרון (בהתמחות משאבי אנוש - יתרון משמעותי!) נגישות לפתח תקווה - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00100
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומבוססת מחפשת מנהל/ת מכירות ניהול מכירות של שירותי תוכנה ופרויקטים בתחום ה-Digital ניהול כל תהליך המכירה החל מיצירת הקשר עם הלקוח ועד סגירת העסקה ניהול ומענה למכרזים פיתוח עסקי: הרחבת פעילות מול לקוחות קיימים ופתיחת דלתות מול לקוחות חדשים עבודה עם לקוחות בינוניים- גדולים
דרישות:
ניסיון של 5 שנים במכירות בעולמות התוכנה ניסיון במכירות פרויקטים בעולמות ה- Digital ניסיון בתפקיד קודם בחברת פרויקטים/ בית תוכנה ניסיון בליווי לקוחות מקצה לקצה (כולל שלבי ייזום הליד, יצירת הזדמנויות ניהול מו"מ, פרזנטציות, הטמעה ותמיכה בלקוח)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|