תיאור תפקיד:
אגף שירות טכני ו-Delivery בבזק בינלאומי TECH מגייס תומכ/ת פתרונות תקשורתמתן תמיכה טכנית ברמת Tier 1 ללקוחות עסקיים במגוון רחב של סגמנטים- מהמגזר הציבורי, משרדי ממשלה, בנושאי תקשורת ואבטחת מידע. התפקיד כולל עבודה בצוות, מענה טלפוני ובמייל, הכשרה מקיפה תינתן במסגרת התפקיד, כולל הכרת ציודים, טיפול בתקלות תקשורת ואבטחת מידע, ושינוי הגדרות בציוד ובקווים קבועים. העבודה מתבצעת בסביבה טכנולוגית ומפרה, תוך שימוש בציוד תקשורת ואבטחת מידע של יצרנים מובילים כגון Cisco, Fortinet, Check Point ועוד. ההכשרה כוללת לימוד מעמיק של פרוטוקולי תקשורת, תפעול ציוד קצה, ניתוח לוגים, זיהוי תקלות מורכבות ומתן פתרונות בזמן אמת ומאפשרת צמיחה מקצועית משמעותית
דרישות:
• זמינות ל-5 משמרות בשבוע כולל סופי שבוע – חובה • אוריינטציה טכנית, סקרנות ללמידה ורצון להתפתח בתחום- חובה • היכרות עם תחום תקשורת ואבטחת מידע – יתרון • הסמכות רלוונטיות – יתרון
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
12177
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|