תיאור תפקיד:
במסגרת המשרה- אחריות על ניהול והובלת צוות נציגים במוקד השירות, פיתוח מקצועי ושיפור ביצועים, הבטחת עמידה ביעדי שירות וזמינות, וכן יישום מדיניות הארגון ברמת הצוות. משרת בוקר נוחה 8:00-18:00 ללא ימי שישי שכר גבוה ותנאים מעולים עבודה בחברה גדולה ומשפחתית המונה אלפי עובדים, אופציות קידום מרובות.
דרישות:
שליטה בעברית ברמת שפת אם, רוסית/ צרפתית שפת אם- חובה ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד ניהולי במוקד שירות/מכירות שליטה טובה במערכות ממוחשבות לניהול מוקדים ( CRM, מערכות טלפוניה). תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
jb-280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|