תיאור תפקיד:
מנהל /ת חשבונות ספקים האחראי/ת לניהול שוטף של תחום הנהלת חשבונות ספקים בקבוצה וניהול שכר העובדים.
תחומי אחריות
הכנת שכר לעובדי המפעל מקצה לקצה, כולל חישוב שעות נוספות, הבראה, נסיעות, חופשות, מחלה, תוספות ותק ועוד
ניהול דיווחים ומעקב שוטף אחר נוכחות והיעדרויות במערכת
טיפול בקליטת עובדים, סיום העסקה, טפסים (101, 161, 106), גמר חשבון, הפקת דוחות שכר
אחריות על הפרשות לפנסיה, ביטוח לאומי, קרן השתלמות ותנאים סוציאליים
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים (כ"א, מש"א, הנהלה) ומול גופים חיצוניים (רשויות, חברות ביטוח, קרנות)
ניהול ורישום חשבוניות ספקים
ביצוע התאמות כרטיסי ספקים
טיפול שוטף בהתאמות בנקים וכרטיסי אשראי
מעקב ובקרה אחר תשלומים
תקשורת שוטפת עם ספקים בנוגע להסדרי תשלום וגבייה
סיוע בהכנת דוחות שוטפים ורישום בהתאם לדרישות מחלקת הכספים
דרישות:
דרישות:ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות ספקים
ניסיון מוכח כחשבת שכר- הכנת שכר לעובדי המפעל מקצה לקצה, כולל חישוב שעות נוספות, הבראה, נסיעות, חופשות, מחלה, תוספות ותק ועוד
שליטה מלאה במערכת ERP חובה.
מערכת Bosanova AS400 יתרון משמעותי
שליטה טובה באקסל חובה
אנגלית ברמה טובה
יכולת ארגון, סדר ודיוק ברמה גבוהה יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.