תיאור תפקיד:
יישוב תביעות (הזנה, עיבוד, אישור). הוצאת שיחות יזומות לקוחות בנושא תביעות ממתינות. מענה לנציגי שירות לקוחות ועבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. הוצאת זיכויים ותשלומים דיגיטליים בהתאם לסוג התביעה. מענה על בקרות והובלת פרויקטים שונים בצוות. העבודה במשרה מלאה, ימים א – ה במשרדי החברה בנתניה.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות שנה כמיישב/ת תביעות בחברת ביטוח. יכולת ניהול משימות, סדר וארגון. יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה. אנגלית ברמה טובה מאוד. ירידה לפרטים ויכולת עבודה על מספר משימות במקביל. יכולת ניסוח גבוהה בכתב. זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00027
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|