דרושים בתחום Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 15 משרות עבודה בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
בית השקעות בר"ג (קו רכבת) הנותן מענה לפתרונות פיננסיים מגייס רפרנט /ית תפעול לעבודה מול הלקוחות והסוכנים, הכנת דו"חות ובקרות יומיות /חודשיות /רבעוניות.
משרה מלאה
דרישות:
ניסיון בתפעול מבתי השקעות, חברות פיתוח וכד' - חובה.
תואר ראשון - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
ידע בהכנת דו"חות - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2258
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח ותיקה בפתח תקווה - דרושה מזכירה כללית -משרה זמנית 

משרה מלאה זמנית
בימים: א'-ה' 
9:00-17:00 - גמיש 


עבודת מזכירות ושירות לקוחות מעולם הביטוח 
יתרון לבעלת ניסיון ואוריינטציה לביטוח

דרישות:
  • מזכירות כללית
  • שרות לקוחות
  • ידע מלא באאוטלוק + אופיס
  • יחסי אנוש מעולים ואדיבות
משרה מלאה זמנית בפתח תקווה 
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים רכז/ת באק אופיס למחלקת הצטרפויות לתפקיד מקצועי ומעניין בשכר מעולה!
התפקיד כולל עבודת תפעול, הזנת נתונים למערכת, טיפול אדמינסטרטיבי בבקשות הצטרפות של לקוחות
עבודה מול ממשקים רבים.
ומה תוכלו לקבל אצלנו:
עבודה במשרה מלאה עם אפשרות לעבודה מהבית
תנאים מעולים- קרן השתלמות, ביטוח בריאות פרטי, תן ביס, שכר גבוה+עמלות
מסלולי קידום ופיתוח וסביבת עבודה משפחתית
העבודה בגבעת שמואל
דרישות:
ניסיון דומה- יתרון
תודעת שירות
יכולת עבודה עצמאית
יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50018901
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח בת"א דרוש/ה מיישב/ת תביעות בתחום הרכב
התפקיד כולל-
טיפול בתביעות שיבוב רכוש יוצא כולל איסוף ראיות לביסוס תביעת השיבוב
ניהול מו"מ וסילוק התביעה כולל העברה לטיפול משפטי חיצוני
משרה מלאה א-ה 8:00-16:30 נכונות לשעות נוספות
שכר 8,000-8,500 תלוי ניסיון
קליטה ישירה לארגון, תנאים מעולים! (קרן השתלמות, ארוחות ועוד)
דרישות:
דרישות-
רקע בתחום הביטוח- חובה
ניסיון קודם בתחום הרכב- יתרון משמעותי
יכולת עבודה עצמאית וניהול עצמי של משימות
יכולת ניהול מו"מ, יחסי אנו שטובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34277
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון ברמת גן דרוש/ה מיישב/ת תביעות ביטוח חיים
תקן זמני לחצי שנה עם אופציה
התפקיד כולל טיפול בתביעות ביטוח חיים לסוגיהן השונים: נכות, מחלות קשות וביטוח חיים.
ניהול התביעות בכול המישורים לרבות, בדיקת מקרה ביטוח , האם עונה לתנאי הפוליסה, עבודה מול רופאים, חוקרים, איסוף מידע רפואי, ניסוח החלטות, עבודה מול מחלקת חיתום.
משרה מלאה 8.5 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון!
דרישות:
בגרות מלאה או תואר
ניסיון קודם בביטוח- חובה
זיקה לתחום ביטוחי חיים - יתרון
ניסיון ביישוב תביעות ביטוח חיים - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34252
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחום ניהול תביעות הביטוח מחפשת נציגים/ות שירות/תפעול
מענה טלפוני ללקוחות החברה – מבוטחים, סוכני ביטוח -בתחום נזקי מים.
פתיחת תביעות במערכות החברה, שיבוץ בעלי מקצוע וטיפול בפניות עד לסיום התביעה.
ממשקי עבודה מגוונים – מבוטחים, צדי ג’ , סוכנים וחברות הביטוח השונות.
עבודה במשמרות / משרה מלאה
שישי לסירוגין
מתאים למגזר חרדי / דתי
שכר שעתי מתגמל !
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות טלפוני, יתרון!
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעה שרותית גבוהה
יכולת ניהול משימות במקביל
שחקן/ית קבוצתי/ת
המשרה ממוקמת בחיפה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00127
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לגוף פיננסי ותיק ומוביל בתחומו, בת"א, דרוש/ה מנהל/ת לקוח לצוות עסקאות, מיזוגים ורכישות
משרה מלאה, ימי א’-ה’, 9:00-18:00+ שעות נוספות בהתאם לצורך
התפקיד:
ניהול תפעולי, שוטף ומקיף של עסקאות משלב הקמת העסקה ועד לשחרורי הכספים.
בדיקות תקינות, בקרה וסגירת מעגלים של העסקה.
עבודה עם קבצי אקסל ומערכות פנימיות.
סביבת עבודה איכותית דינאמית מעניינת ומאתגרת- תנאים מעולים למתאים/ה!!!
דרישות:
תואר ראשון – חובה (פיננסי – יתרון)
ניסיון בתפקיד תפעולי / משרדי / בק אופיס – יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה
אקסל ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01386
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת פיננסית מובילה וגדולה דרוש/ה מידל אופיס לחטיבת השקעות לתפקיד מעניין ומאתגר
שעות עבודה- 8.00-16.30
תואר ראשון רלוונטי- חובה
אפשרי מועמדים שהיו טלרים ובנקאים, אשראי
חובה והכרחי ניסיון מחברת ביטוח/ בית השקעות/בנקים - חובה
התפקיד:
הפקת דוחות ניהוליים ותומכי החלטה להנהלת החטיבה ,מנהלי השקעות, ועדות השקעה ודירקטוריון.
העברות כספיות בבנקים השונים לצורך ביצוע ההשקעות (PE נדל"ן אשראי)- עבודה מול הבנקים השונים.
תפעול אסיפות כלליות במערכת עמדה ומערכת של הרשות לני"ע לצורך השתתפות באסיפות.
עבודה מרובה באמצעות אקסלים חכמים ומערכת BI ( PIVOT, Cube-Value)

שכר ותנאים סוציאלים מעולים ביותר
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי- חובה
אפשרי מועמדים שהיו טלרים ובנקאים, אשראי
חובה והכרחי ניסיון מחברת ביטוח/ בית השקעות/בנקים - חובה
אקסל ברמה טובה- חובה
ידע בסיסי בשוק ההון- חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01390
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בקר/ית איכות מכר ובק אופיס לארגון ברמת גן
התפקיד כולל תמיכה במוקדי המכירות , טיפול בבקשות תפעוליות, ביצוע בקרות לשיחות נציגים, הקלדות/צירופים מורכבים במערכות, ריכוז נתונים, קשר מול המוקדים
משרה מלאה א'-ה',08:00-16:30
ימי ו' (לפי הצורך, לרוב אחת לחודש)
6,300  + נסיעות ותנאים סוציאליים
דרישות:
ערבית ברמה גבוהה - יתרון
מוסר עבודה גבוה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
הכרת תוכנות ה- Office
ידע בסיסי בתוכנות האופיס
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34136
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בפתח תקוה דרושים/ות רפרנטים/ות בק אופיס למשרה זמנית - עד חודשים + אופציה
התפקיד כולל:
עבודה במערכות החברה, הזנת נתונים למערכת, הקלדות.
תנאים:
משרה מלאה ימים א'-ה' 8:45-17:00 יש גמישות
שכר - 40 ש"ח לשעה


דרישות:
תחילת עבודה מידית!!!
יכול להתאים גם לחיילים/ת משוחררים/ות ללא ניסיון
לא חובה ניסיון קודם.
זמינות מידית - חובה!
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 34046
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית בתחום משכנתאות לארגון בירושלים .
התפקיד כולל עבודה מול כספים ואנשי קשר בבנק. קליטת דוחות חודשיים המתקבלים ממבוטחי החברה למערכות, בקרה על תקינות המידע והפקת הדוחות תוך שימוש באקסל ועמידה בלוחות זמנים
טיפול בסילוקים, בדיקת תקינות המסמכים המתקבלים בחברה, ועריכת בירורים שונים מול מבוטחים ,מתן מענה לפניות,עבודה מול מחלקת הכספים לצורך ביצוע תשלומים,מענה טלפוני לשיחות נכנסות של מוקד שירות לקוחות
משרה מלאה 8.5 שעות .
קליטה לארגון!
דרישות:
בגרות מלאה- חובה
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה באופיס ואקסל- חובה
ניסיון בעבודה מול כספים- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34195
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עובד/ת בק אופיס במחלקת מכירות וטלמיטינג בארגון פיננסי גדול בבורסה ברמת גן- צמוד לרכבת
בקרה על טפסי הצעה והעברתם לצוות התפעול
מעקב עד לקבלת כספים והמרתם לקצבה
יצירת קשר עם הלקוחות ועדכון בסטטוס הניוד
ממשק עבודה שוטף מול מתכנני הפרישה ומול אנשי קשר בצוותי התפעול בפנסיה ובביטוח
סיוע לצוות טלמיטינג בעת הצורך– פנייה ללקוחות לצורך ביצוע מסלקה ותיאום פגישות למתכנני הפרישה
ימים א- ה' 8 שעות עבודה! נכונות לשעות נוספות בתשלום במידת הצורך
יש לציין ציפיות שכר
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד פקידותי / בק אופיס
בגרות מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33960
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
נציג/ת בק אופיס לארגון בפתח תקווה
התפקיד כולל מתן שירות לסוכנים, עבודה שוטפת מול חברות הביטוח,עבודה על מערכות תפעול של חברות הביטוח, הפקת דוחות ומידעים, מענה טלפוני ללקוחות החברה
משרה מלאה 08:00-16:00 , 8 שעות
5500-7000 ( שכר יקבע בהתאם לניסיון ) +נסיעות .
קליטה לארגון!
דרישות:
דרישות :
בגרות מלאה .
ניסיון קודם בתחום השירות לקוחות /אדמיניסטרציה/ בק אופיס
שליטה בסביבת אופיס
ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34090
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה הפועלת בתחום ביטוח מפני נזקי טבע,
דרוש/ה רפרנט/ית תביעות. העבודה כוללת בדיקת תביעות לרבות התאמה להוראות חוזי הביטוח, עמידה בנהלי העבודה, הקלדה למערכות המחשב של החברה וחישוב התביעות. מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות החברה ומעריכי הנזקים. הרפרנט/ית אחראי/ת לתשלום התביעות, התעדכנות בנושאים מקצועיים והוראות חוזה הביטוח על מנת להסבירם למבוטחי החברה.
משרה מלאה תנאים סוציאליים ורווחה מעולים!
דרישות:
דרישות התפקיד:
אקדמאי/ת - חובה
תואר ראשון בתחום מדעי החקלאות/מדעי הצמח/ ביוטכנולוגיה בחקלאות, כלכלה, מנע"ס, גאוגרפיה וכו' - יתרון משמעותי
שליטה גבוהה ביישומי מחשב - חובה ידע והיכרות עם גידולים חקלאיים - יתרון משמעותי
זמינות מיידית לתחילת עבודה - חובה
בעל/ת תודעת שירות גבוהה, מסודר/ת ומאורגנ/ת יכולת לימוד עצמי, חשיבה אנליטית ויכולת הסקת מסקנות גבוהה
שכר גלובלי
תנאים מעולים !!
קליטה מידית מהיום הראשון
חנייה בסבוס מלא !!!!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33849
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת שירות ותפעול צוות לארגון ברמת גן
טיפול בקליטת סדינים נכנסים ובקרה במחלקת תפעול של החברה,קליטה ובקרה על בקשות ניוד של עמיתים,יצירת קשר ובירורים עם גופים מתחרים ומתן מענה לממשקים שונים בחברה .
עבודה על מיילים, מערכות החברה ואקסל
משרה מלאה 8.5 שעות
שכר 6800/7000 בהתאם לניסיון
קליטה לארגון!
דרישות:
בגרות מלאה או תואר.
חוב האקסל ברמת ויליוקאפ.
ניסיון קודם בתפקיד תפעולי עם אקסל.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33858
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!