תיאור תפקיד:
למרכז רפואי גדול ברמת גן דרוש/ה תומך/ת למוקד תמיכה התפקיד כולל עבודה מול משתמשים פנים ארגוניים, מתן מענה בתחום ה- IT ומתן מענה אפליקטיבי על תוכנות ומערכות רפואיות.
דרישות:
ניסיון קודם בתמיכת משתמשים פנים ארגוניים/ תמיכה טכנית/ הסמכות בתחום המחשוב - יתרון בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת למידה עצמית. יכולת עמידה בתנאי לחץ ותפעול מספר משימות במקביל. ידע ב- Active Directory ו- Exchange - יתרון. היכרות עם תחום התשתיות וה- IT - יתרון. שליטה טובה באנגלית. קורסים והסמכות בתחום מחשוב ותקשורת - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19468
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|