תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת בכיר/ה לגוף מוביל תל אביב התפקיד כולל: התקנת מחשבים, מערכות הפעלה, מסכים , מדפסות וציוד מולטימדיה ומחשוב אחר הפעלת כלים להשתלטות וטיפול מרחוק ,לעיתים הגעה פיסית למשתמש, הפעלת כלי שליטה ובקרה לניטור וטיפול במערכות הפעלה ( WINDOWS , הפעלת גורם מומחה חיצוני או אחר עד לסגירת התקלה, תיעוד פתרונות וטיפול בתקלות
דרישות:
ניסיון של מעל 3 שנים כאיש סיוע ותמיכה בתחום המחשוב והתקשורת בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים ידע והבנה בחומרת ציוד מחשוב אישי כגון מחשבים ניידים/נייחים/טאבלטים/טלפונים חכמים/מדפסות. היכרות עם טופולוגית רשתות והבנה בפרוטוקולי תקשורת. הכרות מעמיקה במערכות MS-TERMINAL SERVER ו CITRIX בהיבט שימוש ותמיכה. ידע וניסיו ן בתמיכה במערכות טלפונית IP ארגונית .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25662
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|