תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מגוון רחב של משימות אדמיניסטרטיביות, עבודה מול ספקים, מתן שירות לעובדים ולמנהלים, ותיאום בין מחלקות ניהול יומן ותיאום פגישות מענה טלפוני, ניתוב שיחות, טיפול בדואר נכנס ויוצא הזמנת ציוד משרדי, טיפול בהזמנות מול ספקים ומעקב אחר חשבוניות תיאום נסיעות ואירועים, כולל הזמנת טיסות, מלונות תמיכה בפרויקטים אדמיניסטרטיביים של מחלקות שונות עבודה שוטפת עם מערכות מחשוב
דרישות:
אקדמאי - יתרון תואר ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי חובה שליטה מלאה ביישומי Office ובמערכות דיגיטליות סדר, ארגון, דיוק, יכולת ריבוי משימות ועמידה בלחץ יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות עברית רהוטה, אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה + שעות נוספות לפי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|