תיאור תפקיד:
לחברה גדולה באזור חיפה אנחנו מגייסים תומכ/ת טכניים ! במסגרת התפקיד תהיו תומכים המהווים קו ראשון לקבלה וטיפול בתקלות. התפקיד כולל תחקור והתמודדות עם תקלות ומתן מענה במסגרת הכלים בצוות/ העברה לקו שני (צוות הפיתוח) לטיפול. התפקיד מכיל המון אינטראקציות מורכבות עם לקוחות (תובעניים) ולכן מצריך מקצועיות, שירותיות, יכולת העברת מסרים גבוהה, יכולת ירידה לפרטים וסגירת תהליכים. בין יתר המשימות נדרש גם לכתוב מדריכים למשתמש (יכולת הבניית מידע, התנסחות, סדר ומתודה).
דרישות:
ניסיון בהטמעה של מערכות WEB ניסיון בליווי בדיקות משתמשים בתוך ארגון ניסיון בכתיבת מדריכים למשתמש ניסיון בליווי ותמיכה במשתמשים בתוך ארגון הבעה בעל פה ובכתב ברמה גבוהה מאוד עברית שפת אם אנגלית ברמה טובה+ חובה - שירותיות וסבלנות!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75229
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|