תיאור תפקיד:
חברת ניהול נכסים ויזמות, המתמחה באיתור והשכרת נכסים מניבים להשכרת דירות לעובדים זרים, מגייסת רפרנט/ית אדמיניסטרציה לטיפול וניהול חשבונות מול רשויות ותאגידים ציבוריים. המשרדים ממוקמים בתל אביב, על קו רכבת . תחומי אחריות: טיפול שוטף בחשבונות מול רשויות: חברת חשמל, מים, גז, ארנונה וכו’. מעקב אחר חשבוניות, תשלומים והתאמות. בקרה על חיובים ותקינות נתונים. עבודה שוטפת מול הנהלת החשבונות והנהלת החברה. סיוע במשימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי הצורך.
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי/חשבונאי – חובה. ידע בסיסי בהנהלת חשבונות – יתרון. שליטה טובה באקסל ובסביבה ממוחשבת. סדר, אחריות ויכולת ירידה לפרטים. שירותיות ויכולת עבודה בצוות. היקף משרה: מלאה. מיקום: תל אביב – משרדי החברה על קו רכבת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15180
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|