תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Customer Onboarding Manager התפקיד כולל אחריות על תהליך ההטמעה המלא של לקוחות חדשים במערכת -מתכנון והעברה, דרך הדרכות וליווי טכני, ועד אימוץ מלא ושביעות רצון גבוהה. התפקיד משלב ניהול פרויקטים, הבנת מוצר ושירות לקוחות, ודורש רקע בחשבונאות לצד אוריינטציה טכנולוגית. מהות התפקיד: ניהול תהליך ההטמעה מקצה לקצה. נקודת קשר ראשית ללקוחות חדשים. הדרכה והכוונה בשימוש במערכת. ליווי טכני ותמיכה בתקלות במהלך ההטמעה. מעקב, זיהוי סיכונים ודיווח להנהלה. שיפור תהליכים ומתודולוגיות הטמעה.
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות. אוריינטציה טכנולוגית והבנת מוצר. ניסיון בהדרכות פרונטליות/מקוונות. שירותיות, תקשורת בינאישית גבוהה ופרואקטיביות. יכולת עבודה עצמאית תחת ריבוי משימות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4497
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|