תיאור תפקיד:
משרד ממשלתי באזור ירושלים מגיס איש/ת סיוע ותמיכה התפקיד כולל: מתן תמיכה טלפונית, קבלת קריאות שירות, טיפול בתקלות מחשוב, ניתוב תקלות לגורמים מקצועיים רלוונטיים, טיפול עצמאי בתקלות במערכות מחשוב שונות ועוד.
דרישות:
- שנה ניסיון בתמיכה טכנית - ניסיון בתמיכה ביישומי Office, תקשורת ואפליקציות ארגוניות - ניסיון במתן מענה טלפוני ללקוחות פנים וחוץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
150999
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|