תיאור תפקיד: 
                                      אנחנו מגייסים למוקד תמיכה טכנית של משרד החינוך. עיקר הפונים יהיו מנהלי בתי ספר/רכזים שונים/מורים בעלי הרשאה/מזכירות ומי מטעמם. העבודה תתבצע במוקד הטכני והינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של הלקוח ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה. שעות פעילות המוקד: א'-ה' 7:30-18:00 משמרות בין 7:30-16:00 / 8:17:00 / 9:00-18:00 שישי לסירוגין 8:00-14:30 שכר מתגמל למתאימים/ות יש אופציה למשרת אם וסטודנט 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ראש גדול יכולת קליטה טובה (מגוון מאוד רחב של נושאים) אחריות אישית, יוזמה, יצירתיות אוריינטציה במקרים מורכבים במערכות המחשוב 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משמרות, לפי שעות 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           1209
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     |