תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עוזר/ת אישי/ת ומנהל/ת לשכה לסמנכ"ל תפעול רפואי בעל/ת ניסיון ויכולת ניהול צוות אדמיניסטרטיבי של 9 עובדים. התפקיד כולל : -תכנון חופשות, מעקב אחר היעדרויות, וניהול קונפליקטים. -ניהול יומן ולו"ז הסמנכ"ל, כתיבה והפצת סיכומי ישיבות, ולקיחת חלק בתהליכי גיוס. -הכנה לישיבות צוות, ארגון ימי גיבוש, וניהול פרויקטים שונים כולל הכנה למבדקי JCI. - ניהול משימות בעזרת מערכת ה-Monday. היקף משרה: - משרה מלאה של 8 שעות ביום, ימים א'-ה' החל מ-07:30-08:00 המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי דומה של כ-5-6 שנים בכפוף לפונקציה בכירה - ניסיון ניהולי של 2-3 עובדים - תואר בהנדסת תעו"ן או תחום דומה - יתרון - שליטה מלאה ביישומי אופיס: Outlook, Excel, PowerPoint - דינאמיות וראייה מערכתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553917
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|